Урок з теми: «Космічна подорож» .Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання в межах 20

Про матеріал
Тема. «Космічна подорож» .Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання в межах 20 Мет: удосконалювати навички додавання і віднімання чисел в межах 20; закріпити знання нумерації у межах 20; продовжувати формувати вміння порівнювати вирази; закріплювати вміння складати та розв’язувати задачі на різницеве порівняння за коротким записом; учити записувати довжину відрізків ; розвивати увагу, логічне мислення дітей, варіативність мислення; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й здобувати знання, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги.
Перегляд файлу

 

 

Тема. «Космічна подорож» .Закріплення вивченого матеріалу. Додавання і віднімання в межах 20

Мет:  удосконалювати навички додавання і віднімання чисел в межах 20; закріпити знання нумерації у межах 20; продовжувати формувати вміння порівнювати вирази; закріплювати вміння складати та розв’язувати задачі на різницеве порівняння за коротким записом; учити записувати довжину відрізків ; розвивати увагу, логічне мислення дітей, варіативність мислення; виробляти самостійність у роботі; виховувати інтерес до математики, бажання вчитися й здобувати знання, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги.

Обладнання: презентація, картки, зображення ракет.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок

Хід уроку

І. Організаційний момент і мотивація навчальної діяльності.

1. Привітання

-  Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюся, що ви як і я, раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось!

Добрий день, ми всіх вітаєм, Дня вам доброго бажаєм!

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

— Сьогодні урок наш буде незвичним. Ми зробимо подорож до невідомих планет у космос. На якому транспорті ми будемо летіти? Правильно, на ракетах. Космос — простір для нас невідомий, тож в дорозі може статися все. Будьмо готові до цього.

2. Усна лічба

— Перед польотом нам потрібно провести тренування.

Космонавти тренуються в спеціальних камерах, на них чекають різноманітні вправи. І на вас чекають різноманітні завдання.

• Порахувати від 10 до 20 у прямому порядку.

• Порахувати від 20 до 10 у зворотному порядку.

• Яке число наступне для числа 12, 16?

• Яке число є попереднім для числа 17, 14?

• Назвіть «сусідів» числа 15, 18.

• Яке число більше 17 на 1?

• Яке число менше 11 на 1?

• Як утворити 16 із числа 14?

• Яке число більше: 14 чи 18?

3. Хвилинка каліграфії.

- Сьогодні ми святкуємо Всесвітній день космоса 12 квітня, тому сьогодні ми каліграфічно напишимо число 12

4.Математичний диктант

 

 

 

5. Запуск ракети

-Давайти ми з вами порахуємо, щоб запустити ракету

10.9.8.7.6.5.4.3.2.1…

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Складатимемо і розв'язуватимемо задачі, обчислюватимемо вирази.

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

1. Розв’язання прикладів

— Ми підготувались до польотів і тепер рушаймо вперед. — Перша планета, що зустрілась на нашому шляху,— Червона планета. Вона надсилає нам сигнал SOS. На неї напали космічні пірати.

10+5+5=          18-7-1=

16-6=               13+2=

11+8+2=          16+4=

20-5-5=            19-10=

 

2. Розв’язання рівнянь

— Друга  планета, що зустрілась на нашому шляху,— Невідома нам планета. Вона надсилає нам сигнал SOS.

                                     

        10     7+3                    5+4  20

         18      10+5                   8+2  17

        2   9+1                          10+5   7

 

4. Фізкультхвилинка.

3    Розв’язання задач

— Тепер ми долітаємо до планети, на якій живуть чоловічки, які весь час запитують: «Скільки?», «Чому?», «На скільки?». Ці чоловічки пропонують нам розв’язати задачі.

Задача 1

Песик Дружок був у космосі 9 днів, а песик Трезор — 7 днів. На скільки днів більше був у космосі Дружок, ніж Трезор?

Задача 2

Мишко нарахував 19 зірок, а Миколка — на 4 зірки менше. Скільки зірок нарахував Миколка?

19-4=15(з)

Відповідь: 15 зірок

6. Креслення відрізків

— Тепер ми повертаємось додому. До нашої планети — 11 умовних сантиметрів. Накресліть відрізок цієї довжини. Долетить тільки той учень, хто правильно накреслить відрізок.

7 Хвилинка фантазії «Скласти пазл»

ІV. Підсумок уроку.

- Що робили на уроці ? (Лічили в межах 20. Подорожували , обчислювали вирази.)

 

  1. Самооцінка
doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 квітня 2023
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку