Урок з використанням кейс технології

Про матеріал
Інформатика, урок з використанням кейс технології. Інформація та повідомлення
Перегляд файлу

Кейс

Тема. Поняття інформації. Повідомлення.

Мета: Навчити відрізняти корисну та некорисну інформацію, та навчитися використовувати по відношенню до людей.

Опис ситуації: твій друг або подруга, що була зоопарку який закрили на ремонт на 1 – 2 роки подзвонила до тебе та розказує тобі, часи коли відкривався зоопарк, які там були звірі, скільки коштував вхід, кількість тварин, в якому районі знаходиться зоопарк. Яка з цієї інформації була корисна? Чому ця людина тобі це розказала? Чи можна сказати, що інформація була не корисна?

 

 

Конспект уроку

 

Урок буде займати місце в темі поняття інформації та повідомлення, в середині теми. Після лекційного, якщо так можна виразитись уроку, для того щоб навчити дітей користуватися тією інформацією що вони отримали.

 

Глосарій:

Інформація - це відомості про об'єкти і явища навколишнього середовища, їхніх параметрах, властивостях і стані, які зменшують ступінь невизначеності, неповноти знань

Інформаці́йний шум — неважлива, вторинна інформація

Повідомлення — набір сигналів різної природи: звуків, тексту, зображень, жестів, графіків тощо.

 

Після більш детального та переказу історії від слів вчителя, з використанням імен або реальних персонажів, постають питання. «Це шум чи ні? Якщо це так, чому тоді людина про це сказала?» «Якщо не шум то чому?», «Що робити в таких випадках».
 

Тут вже зіштовхуємося з проблемою реальної ситуації, що зазвичай люди так і спілкуються, тоді чому це роблять? Це інформація чи що? Чи обмінюємося ми інформацією чи можливо це не потрібно так розцінювати?

 

Виникає дискусія в якій діти зможуть спілкуватися, виражати свою думку, почнеться мозковий штурм. Але усе залежить лише від того як подати історію, в якому настрої клас та сам вчитель, можливо краще перенести цей урок, усе залежить від атмосфери.

 

Під час дискусії вчителю краще записувати на дошці те що кажуть діти та аналізувати.

 

Кінцем цього уроку як на мене буде момент коли учні вже нічого не зможуть сказати, тоді вчитель в кінці додає.

«Насправді, один філософ дуже гарно помітив, що люди не передають інформацію один одному в повсякденному житті, вони лише виражають свою думку і почуття. Люди хочуть бути почутими, тому такий аналіз не підходить до людей. Неможливо аналізувати людей, бо це інформація але й не шум, вона несе більше сенсу ніж може показатися, вона несе почуття.» Та вже регулюючи та поясняючи не прикладі кейсу доказати, що важливе кожне слово навіть якщо воно здається шумом.

 

docx
Додано
17 січня 2021
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку