Урок з Я досліджую світ на тему:"Дім, у якому я живу."

Про матеріал
Урок з Я досліджую світ в 2 класі Розділ «Мій дім»,"Я у моєму домі" на тему: "Дім, у якому я живу."
Перегляд файлу

 

Розділ  «Мій дім»

Тема 1. Я у моєму домі

 

Урок Дім, у якому я живу.

 

Підручник с. 61, зошит с.49.

 

Ключові слова: будинок, квартира, поверх, кімната, меблі, особисті речі.

Стіна слів: будинок, квартира

 

Словничок: Квартира — ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання. Кварти́ра — сукупність житлових та допоміжних приміщень, які мають окремий вихід на сходову клітку, коридор або в двір.

Буди́нок (род. відм. будинку) — вид будівлі із внутрішнім наземним простором (приміщеннями), що створена та використовується людьми.

Це́гла (нім. Ziegel < лат. tegula, пор. «тигель») — штучний камінь форми паралелепіпеда, виготовлений з мінеральних матеріалів та підданий термічній обробці, що застосовується як будівельний матеріал

Скло (неоргані́чне скло) — тверда аморфна речовина, прозора, в тій чи іншій частині оптичного діапазону (в залежності від складу), отримана під час застигання розплаву, що має склотвірні компоненти. ... Під склом розуміють сплави різних силікатів з надлишком діоксиду силіцію.

Вапня́к (рос. известняк, англ. limestone, нім. Kalkstein) — осадова гірська порода, що складається головним чином з кальциту з домішками глинистого матеріалу, кремнезему, оксидів заліза та інших.

Деревина́, дерево — анізотропний волокнистий матеріал для будівництва, отриманий з дерев. Основна структурна одиниця деревини будь-яких порід — клітковина. Клітковина в початковій стадії розвитку має доволі еластичну і легкопроникну для води та водних розчинів оболонку.

Гли́на — пластична осадова гірська порода, що складається в основному з глинистих мінералів (каолініт, гідрослюди тощо). Тип глини виділяють за переважанням в ній того чи іншого глинистого мінералу.

Брус  пиломатеріал товщиною і шириною 100 мм і більше. Бруси виготовляються з колод. Використовуються в будівництві, в меблевій промисловості, виробництві тари і ін.

До́шка обрізна́ — це пиломатеріал розмірами від 16×8 мм до 250×100 мм в ширину і висоту відповідно. Обрізна дошка виготовляється з деревини різних порід. Основна відмінність обрізної дошки — це відсутність обзолу (краю дошки з корою, коли її випилюють з колоди). За стандартом дозволений невеликий обзол, але його значення мінімальне і строго нормоване.

Ресурси:

Обладнання і матеріали

Медіаресурси

Фотографії будинків, карта, фотографії та матеріали (вапняка, скла, деревини та ін.)

https://www.youtube.com/watch?v=XhVhZWabfAk&list=PL2CyjLc5zvHUmKhDDanMRDzwCCrKsI_XP

https://www.youtube.com/watch?v=aA27Rfjv0mc

 

 

 

Хід уроку:

Матеріали:

Введення в тему. 3 хв

Щоб дізнатися тему уроку, учням потрібно вставити пропущені літери в слові.

(На прямокутнику пропущені літери назви міста (села), в якому ви живете).

 

 

 

 

(Кривий Ріг)

 

 

 

Інформація для вчителя: перед проведенням уроку дати завдання учням, зібрати дані: Яка річка протікає у нашому місті (селі)? Яке твоє улюблене місце відпочинку?

Хід уроку:

Матеріали:

Введення в тему. 4 хв

Намалювати свій власний дім, будинок.

 Презентація в ранковому колі.

Питання: Чи добре ти знаєш свій дім? (відповіді дітей).

Фото будинків

Робота в парі.

Робота з підручником:

с. 61, завдання 1

Житло в давнину

 

Фото будівлі в давнину

Гра «Голосуємо ногами».

Хто живе в квартирі/ у власному будинку?

У кого одна кімната/ в кого дві і більше в домі?

У кого є власна кімната/ а хто ділить з братом, сестрою чи батьками?

Хто сам прибирає свою кімнату, а кому допомагає мама?

 

Робота в зошиті

С.49, завдання .

Розфарбуй будинок, схожий на той, у якому ти живеш. Запиши адресу, де розташовується твій будинок. З яких матеріалів його виготовлено? З’єднай.

С. 49, завдання 2.

Для чого нам потрібний будинок? Постав +, якщо згодний/згодна. Напиши, яке твоє улюблене місце у помешканні.

 

Робота з підручником.

Розглянь малюнки (завдання 2).

Розглянь малюнки,  якиз здавна жили українці. Порівняй їх. Що ти можеш сказати про місцевість, де вони були побудовані?.

 

Групова робота.

Створення будинку з Лего, паличок Кюізенера

 

Бесіда.

  • З чого складається будинок?
  • Як ви вважаєте, чий будинок не надійний?
  • Чи у всіх будинках є фундамент?
  • Як ви вважаєте, чому в даної групи не вийшло побудувати будинок?

 

Індивідуальна робота.

Зобразити з геометричних фігур власний будинок.

 

Підсумок уроку: 2 хв.

Як називається твоє місто?

Чим особливе твоє місто?

Як називається річка, яка протікає у твоєму місті?

Назви своє улюблене місце відпочинку.

 

Оцінювання.

 

Формувальне. Обговорення створених колажів.

Рефлексія:

Результат.

 

Я дізнався/ дізналася, що я живу в місті (селі), а є ще містечка, села(міста); на яких вулицях нашого міста (села) живуть мої однокласники.

Я вчуся визначати а описувати місце свг проживання; розрізняю геометричні фігури на площинні; сприймати усні репліки й доречно реагувати на усну інформацію в діалозі; розміщувати елементи виробу на площині; дотримуватися безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань; довідуватися (із легенд, від старших людей) про походження місцевих назв населених пунктів і географічних об’єктів.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ребрина Maйя Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
9723
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку