Урок з я досліджую світ на тему: «МОЄ УЛЮБЛЕНЕ ЗАНЯТТЯ»

Про матеріал
МОЄ УЛЮБЛЕНЕ ЗАНЯТТЯ Мета: • формування предметних компетентностей: формувати уявлення дітей про спільні ігри з однокласниками та власне улюблене заняття; сприяти усвідомленню дітьми важливості дружби в житті людини; формувати навички спілкування через найпростіші виражальні рухи, доцільну міміку; розвивати у дітей вербальні здібності, навички спілкування; виховувати позитивні моральні якості: доброзичливість, щирість, дружелюбність, тактовність; • формування ключових компетентностей: спілкування державною (І рідною у разі відмінності) мовами; уміння навчатися впродовж життя; соціальні та громадянські компетентності. Обладнання: картки з буквами, мішечок, картинки, сюжетні малюнки, аркуші паперу, кольорові олівці, знак «Обережно!», малюнки, іграшки. Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна, фізкультурна, мистецька.
Перегляд файлу

 

                                                           МОЄ УЛЮБЛЕНЕ ЗАНЯТТЯ

Мета:

• формування предметних компетентностей: формувати уявлення дітей про спільні ігри з однокласниками та власне улюблене заняття; сприяти усвідомленню дітьми важливості дружби в житті людини; формувати навички спілкування через найпростіші виражальні рухи, доцільну міміку; розвивати у дітей вербальні здібності, навички спілкування; виховувати позитивні моральні якості: доброзичливість, щирість, дружелюбність, тактовність;

• формування ключових компетентностей: спілкування державною (І рідною у разі відмінності) мовами; уміння навчатися впродовж життя; соціальні та громадянські компетентності.

Обладнання: картки з буквами, мішечок, картинки, сюжетні малюнки, аркуші паперу, кольорові олівці, знак «Обережно!», малюнки, іграшки.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна, фізкультурна, мистецька.

                                                                     Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішати,

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш — незвичайний

«Грою» всі його звуть.

Щоб урок був цей цікавим,

Ти активним мусиш буть.

 

І . Організаційний момент

     1. Повідомлення теми та мети уроку

— Чи любите ви гратися? (Відповіді дітей.)

— Кожен з вас має свої улюблені заняття, ігри. Чи хотіли б у них пограти зі своїми друзями? Сьогодні у вас буде така можливість.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Осмислення змісту й послідовності застосування способів виконання дій

Робота за підручником

Інформаційне повідомлення. Читання та обговорення повідомлення про захоплення людей.

Ігри з навчальним навантаженням

• Гра «Алфавіт»

Учитель готує невеликі картонні картки з кольоровими буквами. Складає їх у мішечок. Діти по черзі дістають картки й називають обрану букву.

Завдання дитини: придумати слово, що починається на цю букву, та спробувати це слово зобразити.

• Гра «Знайди розбіжності»

Перед учнями на дошці вивішують дві картинки, що на перший погляд здаються однаковими, але насправді мають істотні розбіжності. Гравці повинні знайти ці невідповідності. Виграє той, хто знайде більше розбіжностей.

• Гра «Усі предмети на одну літеру»

Діти об’єднуються у кілька команд. Учитель записує на дошці будь-яку літеру, наприклад, «П». Кожна команда протягом 1-2 хв повинна знайти й запам’ятати всі предмети в класі на цю літеру. Потім команди по черзі називають ці предмети. Перемагає команда, яка знайшла найбільше предметів на задану літеру.

Наприклад: парта, пенал, пензлик, підвіконня, портфель, поличка, пеларгонія, папороть, підставка для книг, плакат, пластилін тощо.

• Гра «Риба, птах, тварина»

• Ведучий по черзі вказує на кожного гравця і промовляє: «Риба, птах, тварина, риба, птах, тварина». Той гравець, на якому зупинилася лічилка, повинен швидко назвати, в цьому випадку, тварину. Назви не повинні повторюватися. Якщо відповідь правильна, ведучий продовжує гру. Якщо відповідь неправильна, або назва повторюється, то дитина залишає гру.

• Гра-руханка «Чотири стихії»

Діти утворюють коло. За командою ведучого діти виконують певні рухи руками.

«Земля» — діти опускають руки вниз.

«Вода» — витягують руки вперед.

«Повітря» — піднімають руки вгору.

«Вогонь» — роблять колові рухи руками, згинаючи їх у ліктях та зап’ястях.

2. Вправи на застосування знань

Комунікативні ігри

• Гра «Доброзичливе слоненя»

Усі діти уявляють себе добрими слоненятами. Кожен має придумати, кому, як і чим він допоможе своїм довгим хоботом, і розповісти про це.

Наприклад: зайцеві слоненя зросить город; білочці допоможе викупати її малюків; підсадить до гніздечка пташеня, яке випало з нього, та ін.

• Гра «Озвучення»

Дуже весела гра для дітей, якщо в телевізорі вимкнути звук, а на мультики, кіно або новини придумати власну озвучку. Дитина перевтілюється на справжнього артиста!

Робота за підручником

1) Робота в парах.

— Складіть за малюнками розповіді про те, чим займаються діти. (Діти в парах обговорюють зміст малюнків. За бажанням озвучують свої розповіді. Можуть представити їх у формі діалогу.)

2) Вправа «Чи знаєте ви?».

— Чи знаєте ви, у які ігри люблять грати ваші друзі? Назвіть їх?

Технологія «Крісло автора»

Завдання за вибором:

• розкажіть про свою улюблену гру та правила до неї;

• покажіть свою улюблену іграшку, розкажіть, з чого її зроблено і як нею гратися.

 

Інсценізація вірша

ВТІК ЗЕЛЕНИЙ ОЛІВЕЦЬ

Ніс Івасик у руці Різнобарвні олівці.

Біг Івасик за дідом

Слідом

І спіткнувсь на толоці.

Дід до внука повертає:

  • Що тут сталося? — питає.

А Івасик посмутнілий

Олівці збира плачма:

  • Є червоний, чорний, білий,

А зеленого — не-ма... —

А зелений олівець, Найпрудкіший стрибунець,

Від Івася — скік та скік! —

У траву пірнув і втік.

 

Гра «Домалюй малюнок»

— Художник почав малювати, але в нього зламався олівець, тому він

просить допомогти закінчити роботу.

Ви готові допомогти? Тоді кожен з вас отримає малюнок. Уважно розгляньте

його. Що хотів зобразити художник? Візьміть олівець і закінчіть цей малюнок.

Кожна дитина отримує малюнок, після виконання отримує наступний. За 5 хв

діти повинні намалювати 2-4 малюнки.

Вправа «Кольорова кімната»

Діти в цій веселій грі знайдуть у приміщенні всі кольори веселки.

Усі утворюють коло, а один учасник — ведучий — стає в центр кола. Він

називає будь-який колір на свій розсуд. Решта гравців розбігаються кімнатою.

їхнє завдання: найшвидше знайти в кімнаті предмет такого самого кольору,

який загадав ведучий.

Перемагає учасник, який найшвидше знайде предмет потрібного кольору. Він

стає ведучим у наступному турі.

 

Творча вправа «Домалюй мій малюнок»

Кожна дитина починає малювати сюжет за власним задумом. За кілька хвилин звучить спеціальний сигнал. Після сигналу дитина передає свій розпочатий малюнок сусідові праворуч, а отримує незавершений малюнок від сусіда ліворуч. Гра триває і завершується аналізом усіх дитячих робіт.

Дидактична гра «Чим можна гратися, а чим — ні»

— Коли я показуватиму іграшку, ви плещете в долоні, а коли показуватиму небезпечні предмети — показуєте знак «Обережно!».

4. Рухливі ігри

Вправа «Заборонений рух»

Учитель повідомляє дітям, що вони мають повторювати всі рухи, крім одного,

Тільки-но руки ведучого опускаються вниз, усі повинні підняти вгору, тобто

зробити навпаки. Той, хто припускається помилки, стає ведучим.

Гра «Швидкі переміщення»

Діти швидко та хаотично рухаються у межах класної кімнати, аж поки вчитель не скаже: «Стоп!» та не назве завдання.

Орієнтовні завдання: вишикуватися в шеренгу від найвищого до найнижчого;

утворити квадрат, трикутник чи коло; вишикуватися в шеренгу за місяцем

свого народження — від січня до грудня; утворити цифру 7, 2 або 5; утворити

два однакові квадрати тощо.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

Робота у Щоденнику вражень

— Запишіть або намалюйте схематично своє улюблене заняття.

Учні, за бажанням, діляться своїми враженнями.

Вправа «Закінчи речення»

• Мені було..., тому що...

Наприклад: Мені було радісно, тому що у багатьох іграх ставав переможцем.

Мені було весело, тому що було багато цікавих ігор.

 

Ось скінчилась наша гра.

Все, прощатись нам пора.

Будемо завтра зустрічатись,

В нові ігри будемо гратись.

docx
Пов’язані теми
Природничі науки, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 січня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку