8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Пригода друга. Про жабу Душку та хом'ячків - сусідів (за твором Володимира Читая "Правдиві історії Чарівного Лісу")

Про матеріал

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Пригода друга. Про жабу Душку та хом'ячків - сусідів (за твором Володимира Читая "Правдиві історії Чарівного Лісу")

Тема 9. Все пов'язано з усім, урок № 5

за потреби користуйтесь дистанційним уроком

https://uk.padlet.com/allyourknowledgebeginswithwonder/18

Перегляд файлу

Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак,

Г.Остапенко). Пригода друга. Про жабу Душку та хом'ячків - сусідів (за твором Володимира Читая

"Правдиві історії Чарівного Лісу")


Тема 9. Все пов'язано з усім, урок № 5

ALINA YABLONSKA          29 КВІТНЯ 2020, 18:54


Привіт! Рада нашій зустрічі. Для виконання завдань підготуй: підручник “Я досліджую світ”; свій робочий зошит частина 2;

Крок 1. Розпочнемо з невеличкої руханки, зарядімося енергією!

Фізкультура/руханка з Наталею Годунко та Олександром

Усиком за авторством MON UKRAINE

YOUTUBE

Крок 2. Відкрий підручник с. 107. Розглянь комікс. Дізнайся, що відбувається з організмом людини, яка палить.

Деякі люди палять. Як гадаєш, чи є паління ознакою того, що людина доросла?

Чи дбають такі люди про власне здоров'я?

 Чи здається тобі паління привабливим? Чому?

Крок 3. с .108. Читай оповідання разом зі мною, нижче ти віднайдеш аудіозапис.

                          ІСТОРІЯ ПРО ЖАБУ ДУШКУ ТА ХОМ'ЯЧКІВ-

СУСІДІВ

                                          (за оповіданням Володимира Читая)

       Жили на горбочку нерозлучні друзі — хом’ячки Тут і Там. Разом на полі працювали, врожай порівну ділили. Але одного разу завітала до Тама жаба Душка та й каже:

       — Ти працюєш більше, а ділите зерно ви з Тамом порівну.

Несправедливо!

       Наступного дня Тут зробив паркан і розділив поле на дві ділянки.

       Завітала жаба й до Тама:

       — Заздрить Тут твоєму богатству. Хоче нору твою спалити.

       Не виходили з голови в Тама жабині слова. Уночі взяв він сірники та й сам підпалив нірку свого друга. Зрозумів Тут, що це Тамових лап справа, і вирішив помститися. Злякався Там, утік на болото.

На болоті зустріла Тама Ропуха, дізналася, що сталося, й каже йому:

       — Дурні ви обидвоє. Жабу до серця пустили, слухали її більше, ніж себе.

       Пішов Там друга повертати:

       —  Ти пробач мені, друже. Брехливій жабі я повірив.

       Обнялися друзі, розчулилися. Разом вони відбудували Тутову оселю, зруйнували паркан і зажили дружно, як у старі добрі часи.

_____________________________.m4a

PADLET DRIVE

Крок 4.

Який настрій у тебе після прочитання пригоди?

Як автору вдалося його створити?

1.                   


Прочитай слова у хмарах слів і визнач, про якого персонажа твору йдеться.

2.                   


Прочитай слова у хмарах слів і визнач, про якого персонажа твору йдеться.

3.                    Прочитай слова у хмарах слів і визнач, про якого персонажа твору йдеться.


Завдання 1.                                                                           Крок 11.

Пригадай зміст прочитаного уривка, визнач які твердження                                 От і минув ще один урок. Поділися враженнями.

істинні, а які - хибні. Обведи слова - відповіді.

Пригадай, чи доводилося тобі потрапляти у схожі ситуації. Як ти тоді діяв/діяла?

Чого тебе навчив сьогоднішній урок?


※※※※※※
pdf
Додано
6 травня
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку