Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак, Г.Остапенко). Пригода друга. Про жабу Душку та хом'ячків - сусідів (за твором Володимира Читая "Правдиві історії Чарівного Лісу")
Тема 9. Все пов'язано з усім, урок № 5
за потреби користуйтесь дистанційним уроком
Урок з ЯДС 2 клас (О.Волощенко, О.Козак,
Г.Остапенко). Пригода друга. Про жабу Душку та хом'ячків - сусідів (за твором Володимира Читая
"Правдиві історії Чарівного Лісу")
Тема 9. Все пов'язано з усім, урок № 5
Крок 1. Розпочнемо з невеличкої руханки, зарядімося енергією!
Фізкультура/руханка з Наталею Годунко та Олександром |
Крок 2. Відкрий підручник с. 107. Розглянь комікс. Дізнайся, що відбувається з організмом людини, яка палить.
Деякі люди палять. Як гадаєш, чи є паління ознакою того, що людина доросла?
Чи дбають такі люди про власне здоров'я?
Чи здається тобі паління привабливим? Чому?
Крок 3. с .108. Читай оповідання разом зі мною, нижче ти віднайдеш аудіозапис.
ІСТОРІЯ ПРО ЖАБУ ДУШКУ ТА ХОМ'ЯЧКІВ-
СУСІДІВ
(за оповіданням Володимира Читая)
Жили на горбочку нерозлучні друзі — хом’ячки Тут і Там. Разом на полі працювали, врожай порівну ділили. Але одного разу завітала до Тама жаба Душка та й каже:
— Ти працюєш більше, а ділите зерно ви з Тамом порівну.
Несправедливо!
Наступного дня Тут зробив паркан і розділив поле на дві ділянки.
Завітала жаба й до Тама:
— Заздрить Тут твоєму богатству. Хоче нору твою спалити.
Не виходили з голови в Тама жабині слова. Уночі взяв він сірники та й сам підпалив нірку свого друга. Зрозумів Тут, що це Тамових лап справа, і вирішив помститися. Злякався Там, утік на болото.
На болоті зустріла Тама Ропуха, дізналася, що сталося, й каже йому:
— Дурні ви обидвоє. Жабу до серця пустили, слухали її більше, ніж себе.
Пішов Там друга повертати:
— Ти пробач мені, друже. Брехливій жабі я повірив.
Обнялися друзі, розчулилися. Разом вони відбудували Тутову оселю, зруйнували паркан і зажили дружно, як у старі добрі часи.
Крок 4.
Який настрій у тебе після прочитання пригоди?
Як автору вдалося його створити?
1.
2.
3. Прочитай слова у хмарах слів і визнач, про якого персонажа твору йдеться.
Завдання 1. Крок 11.
Пригадай зміст прочитаного уривка, визнач які твердження От і минув ще один урок. Поділися враженнями.
істинні, а які - хибні. Обведи слова - відповіді.
Пригадай, чи доводилося тобі потрапляти у схожі ситуації. Як ти тоді діяв/діяла?
Чого тебе навчив сьогоднішній урок?