Урок за темою "Іграшки" з використанням інтерактивних технологій (Form 1)
Мета: після цього уроку учні зможуть: використовувати вивчену лексику відповідно до мовленнєвих ситуацій; працювати у парах та групах.
Тип уроку: підсумковий.
Інтерактивні методи роботи: "Мікрофон", "Мозковий штурм", рольова гра.
Обладнання: ноутбук, телевізор, тематичні картки, роздавальний матеріал.
Procedure
I. Introduction. Warming-up
T: Hello, boys and girls! I am glad to see you! How are you!
Ss: Hello, teacher! We are fine, thank you!
T: Let's sing a song "Hello!"
Motivation
T: Do you like to play? Have you got a favourite toy?
Announcing the topic
T: Children, the topic of our lesson is "My Toys". Сьогодні ми з вами повторимо все, що вже вивчили. Ми будемо розмовляти, співати і грати.
ІІ. The Main Part of the Lesson
Vocabulary Practice ( making a Mind Map)
Toys
kite, monster, doll, plane, computer game, train, car, bike, go-kart, ball
(Learners stick the pictures of the toys on the board.)
Speaking Practice ("Microphone")
T: What is your favourite toy? What do boys like? What do girls like?
Ss: Boys like cars, planes, go-carts.... Girls like dolls, animals.
Physical Activity
T: Stand up, please!
One finger, one finger
Turn, turn, turn
Turn to a worn
Crawl, crawl, crawl.
Two fingers, two fingers
Turn, turn, turn
Turn to a rabbit
Jump, jump, jump.
Three fingers, three fingers
Turn, turn, turn
Turn to a butterfly
Fly, fly, fly.
Four fingers, four fingers
Turn, turn, turn
Turn to a cat
Meow, meow.
Five fingers, five fingers
Turn, turn, turn
Turn to a tiger
Roar, roar, roar.
T: Sit down, please!
Game "Walk, hop and run"
(Вчитель розміщує флешкарти на підлозі по колу малюнком донизу, щоб учні не бачили зображення. Карток має бути стільки, скільки учнів в класі або групі. Учні встають навколо флешкарток. Учитель разом з учнями проговорює віршик: Walking, walking, walking, walking. Hop, hop, hop, hop. Running, running, running, running. Now let's stop. One, two, three. Гравці зупиняються біля однієї з карток, піднімають її та по черзі називають слово, яке зображено на картках. Після того, як всі назвали свої слова, картки знову розкладаються на підлогу та гра продовжується.)
ІІІ. Summing-up. Reflection
T: Що ми робили на уроці? (Діти відповідають українською мовою.) Що вам сподобалось більше всього? (Діти висловлюють свої враження від уроку.)
T: Вoom - cha - cha, boom - cha - cha. Time is out.
Ey - Ya - Ya, ey - ya - ya. I am free. (All together)
T: Our lesson is over. Goodbye, children!
Ss: Goodbye, teacher!