Урок за темою "Toys" з використанням інтерактивних технологій

Про матеріал
Урок за темою "Toys" з використанням інтерактивних технологій, який можна запропонувати провести як узагальнення вивченого лексичного матеріалу. Під час уроку учні зможуть використовувати вивчену лексику відповідно до мовленнєвих ситуацій, працювати в парах і групах.
Перегляд файлу

Урок за темою "Іграшки" з використанням інтерактивних технологій (Form 1)

Мета: після цього уроку учні зможуть: використовувати вивчену лексику відповідно до мовленнєвих ситуацій; працювати у парах та групах.

Тип уроку: підсумковий.

Інтерактивні методи роботи: "Мікрофон", "Мозковий штурм", рольова гра.

Обладнання: ноутбук, телевізор, тематичні картки, роздавальний матеріал.

                                              Procedure

I. Introduction. Warming-up

T: Hello, boys and girls! I am glad to see you! How are you!

Ss: Hello, teacher! We are fine, thank you!

T: Let's sing a song "Hello!"

Motivation

T: Do you like to play? Have you got a favourite toy?

Announcing the topic

T: Children, the topic of our lesson is "My Toys". Сьогодні ми з вами повторимо все, що вже вивчили. Ми будемо розмовляти, співати і грати.

ІІ. The Main Part of the Lesson

Vocabulary Practice ( making a Mind Map)

Toys

kite, monster, doll, plane, computer game, train, car, bike, go-kart, ball

(Learners stick the pictures of the toys on the board.)

Speaking Practice ("Microphone")

T: What is your favourite toy? What do boys like? What do girls like?

Ss: Boys like cars, planes, go-carts.... Girls like dolls, animals.

Physical Activity

T: Stand up, please!

One finger, one finger

Turn, turn, turn

Turn to a worn

Crawl, crawl, crawl.

Two fingers, two fingers

Turn, turn, turn

Turn to a rabbit

Jump, jump, jump.

Three fingers, three fingers

Turn, turn, turn

Turn to a butterfly

Fly, fly, fly.

Four fingers, four fingers

Turn, turn, turn

Turn to a cat

Meow, meow.

Five fingers, five fingers

Turn, turn, turn

Turn to a tiger

Roar, roar, roar.

T: Sit down, please!

Game "Walk, hop and run"

(Вчитель розміщує флешкарти на підлозі по колу малюнком донизу, щоб учні не бачили зображення. Карток має бути стільки, скільки учнів в класі або групі. Учні встають навколо флешкарток. Учитель разом з учнями проговорює віршик: Walking, walking, walking, walking. Hop, hop, hop, hop. Running, running, running, running. Now let's stop. One, two, three. Гравці зупиняються біля однієї з карток, піднімають її та по черзі називають слово, яке зображено на картках. Після того, як всі назвали свої слова, картки знову розкладаються на підлогу та гра продовжується.)

ІІІ. Summing-up. Reflection

T: Що ми робили на уроці? (Діти відповідають українською мовою.) Що вам сподобалось більше всього? (Діти висловлюють свої враження від уроку.)

T: Вoom - cha - cha, boom - cha - cha. Time is out.

Ey - Ya - Ya, ey - ya - ya. I am free. (All together)

T: Our lesson is over. Goodbye, children!

Ss: Goodbye, teacher!

 

docx
Додано
1 жовтня 2021
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку