Урок "Загартовування, його значення"

Про матеріал

В розробці розглянуте поняття загартовування і йог значення, в метою сформувати в учнів уявлення про види і способи загартовування, навчити виконання гартувальних процедур,розвивати життєві навички , спрямовані на заохочення вести здоровий спосіб життя, навчити аналізувати, систематизувати, порівнювати інформацію; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Перегляд файлу

Відділ освіти Костянтинівської районної адміністрації         Методичний кабінет

Віролюбівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

Розробка плану-конспекту

уроку на тему:

 

 

 

 

5 КЛАС

 

 

                                                                  Учитель предмету: основи здоров’я:

                                                                                Кулінченко О.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      2018  р.   

 

          РОЗРОБКА ПЛАНУ- КОНСПЕКТУ   УРОКУ В 5 КЛАСІ           

За підручником  Воронцової Т.В.,Пономаренко В.С. «Основи здоровя»

Тема: Загартовування, його значення. Комплексне загартовування сонцем,

           повітрям і водою.

Мета:  розглянути поняття загартовування і йог значення, сформувати в

            учнів уявлення  про види і способи загартовування, навчити

            виконання  гартувальних  процедур,розвивати життєві навички ,

            спрямовані на заохочення вести здоровий спосіб життя, навчити

            аналізувати, систематизувати, порівнювати  інформацію; виховувати

            дбайливе ставлення до свого здоровя.

Обладнання: плакати  «загартовування», «правильна постава», «»; підручник Воронцової Т.В., Пономаренко В.С.

          «Основи здоров’я», 5 клас; картки – завдання,  робочий зошит.

Тип уроку:  урок засвоєння нових знань.

                        Хід уроку

    Етапи уроку

І.

Організація учнів до уроку

ІІ.

Актуалізація знань учнів

Перевірка домашнього завдання.

Бесіда.

Поділ на 3  групи за питаннями.

Завдання:

1 картка. виберіть ті фізичні характеристики людини, які відповідають правильній поставі: лопатки розташовані симетрично,плечі опущені, живіт випинається вперед, ноги прямі, одне плече вище за друге, підборіддя дещо підняте, спина трохи зігнута.

  •  Покажіть як можна перевірити поставу?

2 картка. Запишіть на дошці ті види діяльності людини, які сприяють збереженню правильної  постави.

  •  Яке значення має постава для здоровя?

3 картка. Запишіть на дошці ті види діяльності людини, які призводять до порушення правильної  постави.

  • Що ви знаєте про порушення постави?

 

ІІІ.

Мотивація навчальної діяльності. Гра Асоціації .

 Учні передають по колу маленький мяч, мяку іграшку  і говорять слова, добираючи асоціацію  до слова «здоровий».

Підсумуємо.

- Що потрібно нам робити щоб бути здоровим?

Визначення разом з учнями мети уроку.

Вправа . Очікування

Запишіть на квіточках чого ви очікуєте від нашого  сьогоднішнього уроку?

ІV.

Вивчення нового матеріалу.

1.

Обговорення стартового завдання.

 Доповніть речення.

   Загартовування – це ……

( вправи для зміцнення здоровя)

2.

Розповідь вчителя.

  Загартовування – це система процедур  і вправ,спрямованих на підвищення опору організму шкідливим впливам. Воно робить людину сильною та здоровою. Завдання  загартовування полягає в тому, щоб привчити організм швидко й правильно реагувати на зміни навколишніх умов. Дуже велику роль загартовування відіграє в профілактиці простудних захворювань.

  Братися до загартовування можна в будь-якому віці. Чим раніше вип. Почнете загартовувати свій організм, тим здоровішим і більш стійким до різних захворювань він буде.

   Загартовування може бути місцевим і загальним. Якщо процедури місцеві, загартовуються окремі частини тіла( наприклад руки або ноги), якщо загальні  - впливу зазнає все тіло чи більша його частина.

3.

Колективне обговорення  - бесіда.

Учитель зображує на дошці схему:

 

Замалюйте цю схему собі в зошит. Для роботи використовуйте різнокольорові олівці.

4.

Об’єднання в групи по кольорам.

5.

Робота з плакатом в групах «Вивчення способів загартовування»

Кожна  група називає види загартовування, що відповідають кожному з основних способів. 

6.

Руханка-обєднання в групи по.

Фізкульт.хвилинка

Вправи для поліпшення постави.

 

7.

Робота з підручником в групах «Вивчення способів загартовування»

  1. Група - Завдання. Перевір себе: вибери те що належить до процедур загартовування.
  2. Група - Завдання. Перевір себе: назви правила поведінки в басейні.
  3. Група - Завдання. Перевір себе: назви правила поведінки на льоду

Інформацію розповідає 1 представник групи. а 2- показує пантоміму (інсценізація отриманого на карточці завдання в вигляді пантоміми), інші учні називають який це вид загартовування.

8.       

Руханка-обєднання в групи по інтересам.

9.       

Рефлексія. Робота в групах.                                   

  • 1 група – артисти. Показують пантоміму (інсценізація отриманого на карточці завдання(способи загартовування) в вигляді пантоміми). Інші учні називають який це вид загартовування.
  • 2 група – митці – художники. Вони малюють плакати - гасла «Починайте загартовуватися!»   і  пояснюють зображення на  своєму малюнку.
  • 3 група – мислителі. Назвіть 5 золотих правил загартовування. Доведіть їх користь. Як не можна загартовуватись?
  • Реклама загартовуйся.

V.

Підсумок уроку.

Відповісти на питання: « Що ви нового дізнались про загартовування?» , «Чи справдилися ваші сподівання  і очікування?»

Зробити висновки за допомогою підручника «Як треба загартовуватися?»

 

VI.

Оцінки.

 

VII.

Домашнє завдання.

* прочитати параграф підручника, записати правила загартовування в зошит.

 

          Вранці встанеш ти раненько,

          До криниці йди хутенько.

          Гріє сонечка промінчик,

          Прихопи рушник, гребінчик.

          Гігієну рота знай,

          Щіточку не забувай,

          Щоб здоровя  було в нас,

          Прибирати треба клас.

          Будемо усі здорові,

          А життя в нас кольорове.

 

 

                 

Вчитель

Маркывської ЗОШ І-ІІІ ст.                   О.Л. Кулінченко                                                                                                                                                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вранці встанеш ти раненько,

          До криниці йди хутенько.

          Гріє сонечка промінчик,

          Прихопи рушник, гребінчик.

          Гігієну рота знай,

          Щіточку не забувай,

          Щоб здоровя  було в нас,

          Прибирати треба клас.

          Будемо усі здорові,

          А життя в нас кольорове.

    

МЕТА:розвивати логічне мислення, виховувати бережливе ставлення до свого здоровя, пропагувати здоровий спосіб життя .

   Слово вчителя. ХХІ століття-це вік наукового й технічного прогресу, коли без знань, науки не обійтись жодному з нас. Кожен може здійснити свої мрії у житті. А це не завжди легко і просто, тому що мрій досягають, доклавши великих зусиль. Ще треба мати силу й волю, а це доступно лише тим, котрі здорові фізично та духовно.

               Хто здоровий, той сміється,

               Все йому в житті вдається.

               Він долає всі вершини,

               Це ж чудово для людини!

    Хто здоровий, той не плаче,

    Жде його в житті удача.

    Він уміє працювати,

    Вчитись і відпочівати.

                 Хто здоровий не сумує,

                 Над загадками мудрує,

                 Він сміливо в світ іде

                 Й за собою всіх веде.

     Бо здоровя -це прекрасно.

     Здорово, чудово, ясно!

     І доступні для людини

     Всі дороги і стежини!

Людина завжди прагнула до зміцнення свого здоровя , збільшення сили, спритності, витривалості.Але, на жаль, мрії про здоровя не завжди здійснюються.

 Іноді і дорослі, і діти наче навмисно все роблять для того щоб утратити своє здоровя. Вони ведуть неправильний спосіб життя, набувають шкідливих звичок, яких потім не можуть позбутися.

Вчитель.      Я вірю,  до снаги нам світ змінити,

Здоровю скажем  так!, хворобам  ні!”.

І довго та щасливо будуть жити

Здорові люди на оновленій землі!

Єдина річ цінується найбільше

Лише тоді, коли немає вже її,

І ти не знаєш втрати більшої-

Здоровя найцінніше на Землі!

 

docx
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
1857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку