Тема уроку: Захист проектів з теми « Обробка мультимедійних даних».
Мета уроку :
Навчальна: узагальнити теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних, перевірити рівень застосування учнями знань і вмінь при створенні мультимедійної презентації. Закріпити навички роботи з сучасними прикладними програмами. Виробляти в учнів уміння вислуховувати один одного, вміння аналізувати, оцінювати
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, допитливість, уважність, естетичний смак при розробці плану відео кліпу, додаванні до відео кліпу відеоефектів та при настроюванні переходів між його фрагментами. Стимулювати учнів до нових унікальних розробок, розвивати творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу.
Виховна: виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, національну свідомість, творчі здібності. Виховувати відчуття відповідальності за команду і її учасників, удосконалювати уміння працювати в команді;
Тип уроку : комбінований.
Обладнання : мультимедійний проектор, динаміки, електронні засоби: флешка.
До уроку виготовлено :
Міжпредметні зв’язки :
Зв’язок із спеціальністю :
Структура уроку:
Хід уроку.
(організація роботи групи : привітання, підготовка робочих місць до роботи.)
(Ми вивчали мультимедійний редактор і працювали в програмі Windows Movie Maker).
(є безліч трактувань , але за означенням Європейської комісії з проблем впровадження і використання новітніх технологій
Мультимедіа- це програмний продукт, що містить колекції зображень, текстів і даних, які супроводжуються звуком, відео, анімацією оснащений інтерактивним інтерфейсом з елементами керування.)
Історична довідка. Слово «мультимедіа » вперше було використане у 1965 році для опису шоу, яке поєднало в собі живу рок-музику, кіно, світлові ефекти і мистецтво.
В перекладі з англ. Movie Maker-той, що створює кіно.
Для діагностування глибини засвоєння учнями матеріалу попереднього уроку, пропонується виконати вибіркові тести за допомогою комп’ютерів. (завдання для комп’ютерного тестування додаються). 10 запитань, до кожного - відповіді, які висвітлюються на екранах моніторів. Учні вибирають правильну відповідь, а комп’ютер сам оцінює їх знання. Кожне питання оцінюється в 1 бал. Учні відразу бачать свої результати (з тестами працюють шість учнів.)
Увага! Учні! При роботі на комп’ютерах, пам’ятайте про правила техніки безпеки щодо поводження з приладами які працюють під напругою!
Гра «Так-ні» (Додаток 1)
– З усіма іншими ми повторимо основні поняття вивченої теми за допомогою гри «Так-ні». Я буду зачитувати речення, а ви будете погоджуватись зі мною, відповідаючи «ТАК», або не погоджуватись – відповідаючи «НІ». Якщо НІ – обгрунтувати думку.
Розказати і показати на таблиці з яких основних елементів складається вікно програми.
Рядок меню
Панель інструментів
Область збірників.- Використовуються для упорядкування аудіо і відеозаписів, файлів зображення – як записаних у програмі, так і імпортованих.
Область завдань, що містить список задач
Область попереднього перегляду - Монітор. Використовується для попереднього перегляду відео і містить панель пошуку, по якій переміщається повзунок у процесі відтворення, а також кнопки монітора, що використовуються для керування процесом відтворення.
Кнопка переключення вигляду Області монтажу
Область монтажу- область використовується для редагування створюваного фільму (аудіоряд, відеоряд, шкала часу.)
Оцінювання учнів, які активно відповідали.
Девіз нашого уроку:
„Краще один раз побачити, а ніж сто разів почути”
Народна мудрість
Учні по черзі представляють свої проекти, а решта ставить запитання, оцінює. Вчитель теж оцінює кожну презентацію, використовуючи критерії.
Питання.
Приклад. (демонструється на мультимедійній дошці.)