Урок-захист проєкту «Підставка під горнятко»

Про матеріал
Актуальність цього розвивати творчу уяву, логічне й образне мислення, художні та естетичні здібності виховувати у дітей наполегливість, формувати національну любов до народного мистецтва та українських традицій.
Перегляд файлу

Миколаївська гімназія

 

 

 

Урок  з використанням ІКТ

    

  Захист  проекту

«Підставка під горнятко»

 

 

 

 

Учасники проекту – учні 3(7) – А класу

Керівник проекту Косів О.О.

 

 

     

Назва проекту: Захист проекту «Підставка під горнятко»

Класифікація:

  • за характером домінантної діяльності: пошуково-дослідницький;
  • за предметно-змістовою галуззю: моно проект;
  • за характером контактів: серед учнів класу;
  • за кількістю учасників: груповий;
  • за тривалістю: середньої тривалості.

Актуальність: розвивати творчу уяву, логічне й образне мислення, художні та естетичні здібності виховувати у дітей наполегливість, формувати національну любов до народного мистецтва та українських традицій.

Мета і завдання проекту:

  •     ознайомити учнів з історією виникнення в’язання гачком;
  •     формувати досвід в роботі з творчими проектами, оцінювання своєї і чужої роботи;
  •     розвивати уміння аналізувати, узагальнювати і підсумовувати;
  •     розвивати логічне мислення, навички;
  •     виховувати наполегливість і цілеспрямованість роботі над проектом.

Цілі проекту:

1. Надати учням можливість розвивати ініціативу і самостійність.

2. Стимулювати використання різноманітних методів, вивчення теми: вивчення додаткової літератури, пошук інформації в Інтернеті.

3. Розширити знання учнів про в’язання гачком як вид декоративно-прикладного мистецтва.

4. Закріпити навички оформлення результатів своєї роботи та складання повідомлень за її результатом.

5. Виховати культуру взаємовідносин між однокласниками.

Методи роботи: робота з підручником та додатковою літературою, пошук інформації в мережі Інтернет.

Етап реалізації: грудень.

Механізм реалізації проекту.

І. Організаційний етап.

Визначення теми, мети й завдань проекту вчителем трудового навчання.

Завдання для учнів:

1) визначення джерел інформації, способу її обробки та аналізу;

 2) виготовлення підставки під горнятко в’язаної гачком та організація виставки.

Повідомлення учнів про мету та завдання проекту. Рекомендації щодо виготовлення виробів та робочої документації.

ІІ. Підготовчий етап.

Позаурочна робота з учнями: консультація, рекомендації та допомога учням у створенні презентації, повідомлень, робочої документації.

ІІІ. Етап реалізації проекту.

Тема уроку трудового навчання: Захист творчих проектів «Підставка під горнятко».

Збір інформації, підготовка робочої документації, аналіз результатів виконаної роботи, формування висновків.

ІV. Обговорення проекту.

Очікувані результати:

готові вироби;

оформлення та надання творчих звітів, презентації заданих тем.

Тема уроку: Захист проекту «Підставка під горнятко».

Мета уроку: Оцінити зусилля, творчий підхід, виявити досягнення та недоліки під час роботи над проектом, створити атмосферу активної пізнавальної діяльності, виховувати пріоритет творчості.

Завдання уроку: Провести аналіз і самооцінювання результатів роботи; передати свої знання і досвід іншим; презентувати проект.

Тип уроку: комбінований.

Форма: захист  -проектів.

Місце уроку в навчальній темі: заключний.

Наочність і обладнання: презентації, серветки в’язані гачком , інструкційні карти, мультимедійний комплекс.

Методи і методичні прийоми.

1. Інформаційно-рецептивний.

а) словесний: розповідь - пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;

б) наочний: ілюстрація, демонстрація;

Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з інструкційними картами.

2. Репродуктивний.

Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення набутих знань.

3. Проблемно-пошуковий: постановка  проблемного питання.

 

docx
Додано
10 січня 2023
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку