Миколаївська гімназія
Урок з використанням ІКТ
Захист проекту
«Підставка під горнятко»
Учасники проекту – учні 3(7) – А класу
Керівник проекту Косів О.О.
Назва проекту: Захист проекту «Підставка під горнятко»
Класифікація:
Актуальність: розвивати творчу уяву, логічне й образне мислення, художні та естетичні здібності виховувати у дітей наполегливість, формувати національну любов до народного мистецтва та українських традицій.
Мета і завдання проекту:
Цілі проекту:
1. Надати учням можливість розвивати ініціативу і самостійність.
2. Стимулювати використання різноманітних методів, вивчення теми: вивчення додаткової літератури, пошук інформації в Інтернеті.
3. Розширити знання учнів про в’язання гачком як вид декоративно-прикладного мистецтва.
4. Закріпити навички оформлення результатів своєї роботи та складання повідомлень за її результатом.
5. Виховати культуру взаємовідносин між однокласниками.
Методи роботи: робота з підручником та додатковою літературою, пошук інформації в мережі Інтернет.
Етап реалізації: грудень.
Механізм реалізації проекту.
І. Організаційний етап.
Визначення теми, мети й завдань проекту вчителем трудового навчання.
Завдання для учнів:
1) визначення джерел інформації, способу її обробки та аналізу;
2) виготовлення підставки під горнятко в’язаної гачком та організація виставки.
Повідомлення учнів про мету та завдання проекту. Рекомендації щодо виготовлення виробів та робочої документації.
ІІ. Підготовчий етап.
Позаурочна робота з учнями: консультація, рекомендації та допомога учням у створенні презентації, повідомлень, робочої документації.
ІІІ. Етап реалізації проекту.
Тема уроку трудового навчання: Захист творчих проектів «Підставка під горнятко».
Збір інформації, підготовка робочої документації, аналіз результатів виконаної роботи, формування висновків.
ІV. Обговорення проекту.
Очікувані результати:
готові вироби;
оформлення та надання творчих звітів, презентації заданих тем.
Тема уроку: Захист проекту «Підставка під горнятко».
Мета уроку: Оцінити зусилля, творчий підхід, виявити досягнення та недоліки під час роботи над проектом, створити атмосферу активної пізнавальної діяльності, виховувати пріоритет творчості.
Завдання уроку: Провести аналіз і самооцінювання результатів роботи; передати свої знання і досвід іншим; презентувати проект.
Тип уроку: комбінований.
Форма: захист -проектів.
Місце уроку в навчальній темі: заключний.
Наочність і обладнання: презентації, серветки в’язані гачком , інструкційні карти, мультимедійний комплекс.
Методи і методичні прийоми.
1. Інформаційно-рецептивний.
а) словесний: розповідь - пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з підручником;
б) наочний: ілюстрація, демонстрація;
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з інструкційними картами.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення набутих знань.
3. Проблемно-пошуковий: постановка проблемного питання.