Урок: Трудове навчання Дата: 19.12.2019 Клас: 6
Розділ програми: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки.
Тема: Захист проєкту «Ялинкова прикраса»
Є місце у школі – не схоже на клас,
Де виробів різних незмінний багаж,
Та муза натхнення працює невпинно,
Даруючи кожному щастя хвилини.
Там мрія живе про улюблене діло,
Це місце закоханих в працю й умілих,
Постійно вирують там творчі ідеї,
А витворам рук тих позаздрять музеї.
I. Організаційна частина
1.1 Привітання
Добрий день! Сьогодні ми разом будемо працювати. Бажаю всім гарного настрою. Девіз нашого уроку: «Вигадуй, пробуй, твори! Фантазію прояви!
На сьогоднішньому уроці ми будемо дотримуватися таких правил:
Перш за все, щоб робота на уроці була успішною, нам потрібно пригадати правила техніки безпеки.
Загальні правила техніки безпеки:
Вправа «Закінчи речення»
Завдання «Склади слово»
Із запропонованих літер в кружечки-кульки впишіть літери, щоб отримати слова-підказки, пов’язані з темою уроку
АЯВЛИОНК РИПСАКАР
Тема: Захист проєкту «Ялинкова прикраса»
Мета:
Тип уроку: комбінований
Обладнання та матеріали для учнів: картки, картки з правилами до уроку, дошка.
Завдання «Асоціативний кущ»
Запишіть асоціації, які викликає вказане поняття «Проєкт». Обов’язковою умовою є те, щоб ці слова починалися кожною буквою цього слова.
ПРОЄКТ
III. Актуалізація опорних знань
На попередніх уроках ми працювали над проєктом «Ялинкова прикраса». На кожному уроці ви чуєте це слово – «проєкт», але чи всі розуміють, яке саме значення має це слово? Поясніть.
Нагадайте мені, будь ласка ,етапи проєкту:
I. Організаційно-підготовчий етап
II. Конструкторський етап.
III. Технологічний етап.
ІV. Заключний
Захист проєктів
Керівник проекту: Молчанова С.П.
Учасники проекту: учні 6 класу.
Тип проекту: творчий.
За методом: змішаний (інформаційно-практико-орієнтований).
Домінуючий у проекті вид діяльності: практичний.
За кількістю учасників: колективний.
За тривалістю: середньої тривалості (грудень 2019 р).
Навчальні предмети: трудове навчання, образотворче мистецтво.
Анотація проекту:
В процесі роботи над проектом учні ознайомляться з історією виникнення ялинкової іграшки та походження традиції прикрашати ялинку.
Поглиблять і вдосконалять свої вміння та навички. Проект має виховний аспект, адже виробляє в учнів відповідальне ставлення до праці, створює атмосферу співтворчості педагога та учнів, навчає толерантного ставлення до чужої думки.
Актуальність проекту.
Наряджати ялинку - це передсвятковий творчий процес, в якому, як правило, беруть участь практично всі члени сім'ї - батьки, діти, бабусі і дідусі. І, як правило, у кожного члена сім'ї є улюблені ялинкові іграшки і звичайно цікава історія, пов'язана з появою цих іграшок.
Продукт проєктної діяльності :
План роботи над проектом
Група 1. «Дослідники»
Добір матеріал про історію виникнення ялинкової іграшки.
Об’єднати матеріал і оформити книжку – розкладку під назвою «Історія виникнення ялинкової іграшки».
Група 2 « Майстри чарівного черевичка».
Група 3 «Творці паперопластики»
Група 4. «Пошуковці».
Зібрати матеріал та організувати виставку «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини»
Критерії оцінювання
Оцінка |
Виконана робота |
7 балів |
Наявність ескізу. |
8 балів |
Наявність ескізу та документації. |
9 балів |
Наявність виробу та реклама. |
10 балів |
Наявність виробу, документації. |
11 балів |
Наявність готового виробу, ескізу, реклами. |
12 балів |
Наявність готового естетичного виробу, ескізу, реклами, документації |
V Практична робота
«Виготовлення ялинки»
Нагадайте мені, будь ласка, правила техніки безпеки при роботі з необхідними нам інструментами. Кожен повинен назвати по одному правилу, за що отримає додатковий бал.
Практична робота полягає в наступному на зворотному боці кожного пальчика необхідно написати побажання собі, батькам, вчителям, друзям, знайомим потім свою долоньку приклеїти до стовбура ялинки і отримаємо ялинку побажань.
VII.Підведення підсумків
Рефлексія
Дякую за урок, мені було дуже приємно з вами працювати.
Вправа «Мікрофон»
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Зробити фотографію ялинки, з іграшками виготовленими власноруч