18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок Захист проєкту "Ялинкова прикраса"

Про матеріал
Урок захисту проєкту має на меті:• Формувати в учнів навики проєктної діяльності, технологічну компетентність, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів. • Розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес, бажання самовираження. • Виховувати бережне ставлення до матеріалів, любов до праці, бажання працювати на кінцевий результат.
Перегляд файлу

Урок: Трудове навчання                                           Дата: 19.12.2019             Клас: 6

Розділ програми: Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки.

Тема:  Захист проєкту «Ялинкова прикраса»

 

Є місце у школі – не схоже на клас,

Де виробів різних незмінний багаж,

Та муза натхнення працює невпинно,

Даруючи кожному щастя хвилини.

 Там мрія живе про улюблене діло,

Це місце закоханих в працю й умілих,

Постійно вирують там творчі ідеї,

А витворам рук тих позаздрять музеї.

 

I. Організаційна частина

1.1 Привітання

Добрий день! Сьогодні ми разом будемо працювати. Бажаю всім гарного настрою. Девіз нашого уроку: «Вигадуй, пробуй, твори! Фантазію прояви!

На сьогоднішньому уроці ми будемо дотримуватися  таких правил:

  1. Правило піднятої руки
  2. Уважність
  3. Техніка безпеки
  4. Взаємодопомога

Перш за все, щоб робота на уроці була успішною, нам потрібно пригадати правила техніки безпеки.

Загальні правила техніки безпеки:

  1. Наявність спецодягу.
  2. Відсутність зайвих предметів.
  3. Користуватися лише справним приладами.
  4. Дотримуватися правил поведінки.

Вправа «Закінчи речення»

  •  Я хочу отримати…
  •  Я можу бути…
  •  Я наполегливо…

Завдання «Склади слово»

Із запропонованих літер в кружечки-кульки впишіть літери, щоб отримати слова-підказки, пов’язані з темою уроку

АЯВЛИОНК      РИПСАКАР

 

Тема:  Захист проєкту «Ялинкова прикраса»

Мета:  

  • Формувати в учнів навики проєктної діяльності, технологічну компетентність, уміння здійснювати аналіз та оцінку технологічних об'єктів.
  • Розвивати творче мислення, естетичні нахили учнів, увагу, пізнавальний інтерес, бажання самовираження.
  • Виховувати бережне ставлення до матеріалів, любов до праці, бажання працювати на кінцевий результат.

Тип уроку: комбінований

Обладнання та матеріали для учнів: картки, картки з правилами до уроку, дошка.

Завдання «Асоціативний кущ»

  Запишіть асоціації, які викликає вказане   поняття «Проєкт». Обов’язковою умовою є те, щоб ці слова починалися кожною буквою цього слова.

ПРОЄКТ

III. Актуалізація опорних знань

На попередніх уроках ми працювали над проєктом «Ялинкова прикраса». На кожному уроці ви чуєте це слово – «проєкт», але чи всі розуміють, яке саме значення має це слово? Поясніть.

  • Фронтальне опитування.
  • Пригадайте, як називається процес створення будь-якого виробу? (Проєктування)
  • Що таке проєкт? (Задум, щодо створення індивідуального стилю виробу)
  • Як ви гадаєте, що таке план виконання роботи?( Заздалегідь визначений порядок, послідовність здійснення роботи)
  • З яких пунктів складається план виконання роботи?

Нагадайте мені, будь ласка ,етапи проєкту:

I. Організаційно-підготовчий етап

II. Конструкторський етап.

III. Технологічний етап.

ІV. Заключний

Захист проєктів

Керівник проекту: Молчанова С.П.

Учасники проекту: учні 6 класу.

Тип проекту: творчий.

За методом: змішаний (інформаційно-практико-орієнтований).

Домінуючий у проекті вид діяльності: практичний.

 За кількістю учасників: колективний.

 За тривалістю: середньої тривалості (грудень 2019 р).
Навчальні предмети: трудове навчання, образотворче мистецтво.

Анотація проекту:

В процесі роботи над проектом учні ознайомляться з історією виникнення ялинкової  іграшки та  походження традиції прикрашати ялинку.

Поглиблять і вдосконалять свої вміння та навички. Проект має виховний аспект, адже виробляє в учнів відповідальне ставлення до праці, створює атмосферу співтворчості педагога та учнів, навчає толерантного ставлення до чужої думки.

Актуальність проекту.
Наряджати ялинку - це передсвятковий творчий процес, в якому, як правило, беруть участь практично всі члени сім'ї - батьки, діти, бабусі і дідусі. І, як правило, у кожного члена сім'ї є улюблені ялинкові іграшки і звичайно цікава історія, пов'язана з появою цих іграшок.

Продукт проєктної діяльності :

  • створення книжки– розкладки « Історія виникнення ялинкової іграшки»;
  • презентація проектів на уроці трудового навчання;
  • організація виставки  «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини».

План роботи над проектом

  • 1. Вибір теми проекту, його тип, кількість учасників.
  • 2. Визначення проблем, які необхідно дослідити в рамках проекту.
  • 3. Розподіл завдань між групами учнів
  • 4. Складання учасниками проекту індивідуальних планів та робота над ними.
  • 5. Контроль за результатами виконання робіт у групах.
  • 6. Презентація проекту.
  • 7. Колективне обговорення, оцінювання, формування висновків.
  • VI. Захист проєктів

Група 1. «Дослідники»

  Добір матеріал про історію виникнення ялинкової іграшки.

 Об’єднати матеріал і оформити книжку – розкладку під  назвою «Історія виникнення ялинкової іграшки».

  Група 2 « Майстри чарівного черевичка».

  Група 3 «Творці  паперопластики»

  Група 4.  «Пошуковці».

  Зібрати матеріал та організувати виставку  «Скарбничка ялинкових іграшок моєї родини»

Критерії оцінювання

Оцінка

Виконана робота

7 балів

Наявність ескізу.

8 балів

Наявність ескізу та документації.

9 балів

Наявність виробу та реклама.

10 балів

Наявність виробу, документації.

11 балів

Наявність готового виробу, ескізу, реклами.

12 балів

Наявність готового естетичного виробу, ескізу, реклами, документації

V Практична робота

«Виготовлення ялинки»

 

Нагадайте мені, будь ласка, правила техніки безпеки при роботі з необхідними нам інструментами. Кожен повинен назвати по одному правилу, за що отримає додатковий бал.

Практична робота полягає в наступному на зворотному боці кожного пальчика необхідно написати побажання собі, батькам, вчителям, друзям, знайомим потім свою долоньку приклеїти до стовбура ялинки і отримаємо ялинку побажань.

VII.Підведення підсумків

Рефлексія

Дякую за урок, мені було дуже приємно з вами працювати.

Вправа «Мікрофон»

  • Я бажаю…
  •  У новому році ми б хотіли…

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зробити фотографію ялинки, з іграшками виготовленими  власноруч

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
26 січня 2020
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку