Тема уроку. Закріплення навичок додавання і віднімання чисел з переходом
через десяток.
Мета уроку: актуалізувати знання прийомів додавання і віднімання чисел з
переходом через десяток; формувати вміння розв’язувати
задачі на різницеве порівняння, вправлятись у знаходженні
довжини ламаної; розвивати математичне мислення та увагу;
стимулювати інтерес до вивчення математики.
Оснащення уроку: презентація, цеглинки LEGO, колобок, казковий ліс, індивідуальні картки ( морква, суниці), конверти для роботи в парах.
Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу
Форма проведення: урок - казка
Освітні галузі: математична, мовно- літературна
Хід уроку
І Вступна частина
11. Привітання вчителя.
Добрий день. У добрий час!
Рада, діти, бачить Вас!
Всі почули ви дзвінок?
Він покликав на урок.
1.2Мотивація навчальної діяльності
- Ви любите казки?
- Які казки вам розповідала мама,коли ви були маленькі?
- Я прочитаю віршик, а ви здогадаєтесь із якої це казки:
« Я по засіку метений,
Я із борошна спечений.
Я від бабки втік,
Я від діда втік,
Той від тебе втечу...»
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
- Тема уроку. Закріплення навичок додавання і віднімання чисел з переходом через десяток.
2.1 Очікувані результати
ІІІ. Основна частина
3.1 Усний рахунок із LEGO.
« Спекла баба увечері Колобка і поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок, на диво, вийшов незвичайний. Мало того , що непосидючий, а ще й допитливий. Лежить Колобок на вікні, дивиться на небо і рахує зірки». І ми порахуємо. ( ЛЕГО).
« Настав ранок. Сонячні промінчики розбудили Колобка, він стрибнув з вікна і втік до лісу цією доріжкою».
( показую ліс).
3.2 Формування обчислювальних навичок. ( морква)
- Ось по цій доріжці ми вийшли на лісову галявину. А назустріч, хто ж це поспішає?
« Раптом бачим:з-за тернинки
Вигляда якась тваринка.
Вушка довгенькі, кожушок сіренький
Хто це, діти? ( зайчик)
9+3 12-4
8+5 13-6
7+4 11-3
3.3 Фізкультхвилинка
3.4 Робота над задачею.
« Вовк до школи не ходив,
Вовк уроки не учив,
Не читав і не писав,
І по нотах не співав.
Тож нічого він не зна
« Вовк спіймав 12 линів, а карасів – 5. На скільки більше линів спіймав
Вовк, ніж карасів?»
3.5. Робота в парах Геометричне завдання.
- Подорожуємо далі. Хто ж зараз допоможе нам, вкаже, де знайти Колобка?
«Взимку ляже спати
Дядько волохатий,
Лиш тоді устане,
Як весна настане» ( Ведмідь)
- А він покаже нам доріжку до Колобка лише тоді, якщо ми виконаємо і його завдання.
( робота на картках – суничках)
Червона ламана – 5+4+2 =11 ( см)
Зелена ламана - 3+5+ 4 =12 ( см)
3.7. Самостійна робота по варіантам
- Вже чується пісенька Колобка. Він десь недалеко.
( Музика – пісня Колобка)
« У темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться,
Як зовуть її?
( Лисиця)
- Доки Колобок котиться по дорозі, співаючи свою пісеньку, ми повинні відволікти Лисичку, щоб вона не з’їла Колобка, розв’яжемо нерівності по варіантам.
І в.- 9+2…. 30 45…11-2
ІІ в. 20… 8+3 12-4 ….56
- Не хоче ще нам Лисичка допомагати.
ІV. Домашнє завдання
V. Підсумок уроку. Рефлексія.
- Чи сподобалась Вам математична казка? ( ЛЕГО)
- Що саме?
- А що було найважчим?