Математика
За підручником « Математика», Л. Оляницької, Київ «Грамота», 2019
І семестр
Види діагностувальних робіт
№ п/п |
Види робіт |
Дата |
1. |
Діагностувальна робота№1. |
28.09 |
2. |
Діагностувальна робота №2. Автоматизовані навички. |
22.10 |
3. |
Діагностувальна робота№3. |
16.11 |
4. |
Діагностувальна робота№4. |
14.12 |
№ п/п |
Тема уроку |
Дата (запл) |
Дата (фак) |
Прим |
|||
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 1 клас |
|
|
|||||
1. |
Утворення чисел у межах 100
|
01.09 |
|
|
|||
2. |
Одноцифрові та двоцифрові числа
|
03.09 |
|
|
|||
3. |
Одноцифрові та двоцифрові числа
|
06.09 |
|
|
|||
4. |
Послідовність чисел першої сотні. Порівняння чисел
|
07.09 |
|
|
|||
5.
|
Додавання та віднімання на основі десяткової нумерації
|
08.09 |
|
|
|||
6.
|
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання |
10.09 |
|
|
|||
7.
|
Знаходження невідомого компонента дій додавання та віднімання |
13.09 |
|
|
|||
8.
|
Переставний закон додавання |
14.09 |
|
|
|||
9.
|
Порозрядне додавання та віднімання в межах 100 |
15.09 |
|
|
|||
10.
|
Додавання та віднімання частинами в межах 100 |
17.09 |
|
|
|||
11.
|
Метр, його співвідношення з дециметром і сантиметром |
20.09 |
|
|
|||
12.
|
Числові рівності і нерівності |
21.09 |
|
|
|||
13.
|
Числові вирази: сума та різниця |
22.09 |
|
|
|||
14. |
Порівняння числових виразів
|
24.09 |
|
|
|||
15.
|
Величини. Одиниці вимірювання величин |
27.09 |
|
|
|||
16. |
Діагностувальна робота.№ 1.
|
28.09 |
|
|
|||
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20 |
|
|
|||||
17. |
Аналіз діагностувальної роботи. Додавання та віднімання числа 2.
|
29.09 |
|
|
|||
18. |
Додавання та віднімання числа 3. Ламана. Довжина ламаної |
01.10 |
|
|
|||
19.
|
Додавання та віднімання числа 4. |
04.10 |
|
|
|||
20.
|
Прямий кут. Непрямі кути. Побудова прямого кута на аркуші в клітинку |
05.10 |
|
|
|||
21.
|
Додавання та віднімання числа 5. Ознайомлення зі складеною задачею
|
06.10 |
|
|
|||
22. |
Задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших |
08.10 |
|
|
|||
23. |
Додавання та віднімання числа 6. Прямокутник та його елементи. |
11.10 |
|
|
|||
24.
|
Додавання та віднімання числа 7. Побудова прямокутника
|
12.10 |
|
|
|||
25.
|
Додавання та віднімання числа 7. Побудова квадрата
|
13.10 |
|
|
|||
26. |
Додавання та віднімання числа 8. Обчислення значень виразів зі змінною
|
15.10 |
|
|
|||
27.
|
Додавання та віднімання чисел частинами |
18.10 |
|
|
|||
28. |
Додавання та віднімання числа 9. Задачі на знаходження суми трьох доданків
|
19.10 |
|
|
|||
29. |
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд в межах 20.
|
20.10 |
|
|
|||
30 |
Діагностувальна робота № 2.Автоматизовані навички.
|
22.10 |
|
|
|||
31. |
Многокутник та його елементи. Периметр многокутника.
|
01.11 |
|
|
|||
32. |
Правило знаходження периметра прямокутника.
|
02.11 |
|
|
|||
33. |
Правило знаходження периметра квадрата. Розв’язування задач двома способами
|
03.11 |
|
|
|||
34. |
Числові вирази без дужок і з дужками.
|
05.11 |
|
|
|||
35. |
Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками. |
08.11 |
|
|
|||
36. |
Додавання суми до числа
|
09.11 |
|
|
|||
37. |
Віднімання суми від числа
|
10.11 |
|
|
|||
38. |
Віднімання числа від суми
|
12.11 |
|
|
|||
39.
|
Додавання та віднімання чисел з переходом через розряд у межах 20
|
15.11 |
|
|
|||
40 |
Діагностувальна робота № 3.
|
16.11 |
|
|
|||
Додавання та віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд |
|||||||
41. |
Аналіз діагностувальної роботи.Порозрядне додавання одноцифрового числа до двоцифрового (45+7)
|
17.11 |
|
|
|||
42.
|
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового способом округлення
|
19.11 |
|
|
|||
43. |
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового частинами |
22.11
|
|
|
|||
44. |
Прийом додавання одноцифрового числа до двоцифрового
|
23.11 |
|
|
|||
45. |
Віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд
|
24.11 |
|
|
|||
46. |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (45-7)
|
26.11 |
|
|
|||
47. |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового
|
29.11 |
|
|
|||
48. |
Прийоми віднімання способом округлення
|
30.11 |
|
|
|||
49. |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового
|
01.12 |
|
|
|||
50. |
Додавання двоцифрових чисел (45+27)
|
03.12 |
|
|
|||
51. |
Додавання двоцифрових чисел
|
06.12 |
|
|
|||
52. |
Віднімання двоцифрових чисел (45-27)
|
07.12 |
|
|
|||
53.
|
Віднімання двоцифрових чисел |
08.12 |
|
|
|||
54.
|
Одиниця вимірювання маси – центнер (ц). |
10.12 |
|
|
|||
55. |
Співвідношення між одиницями вимірювання маси: центнером і кілограмом
|
13.12 |
|
|
|||
56. |
Діагностувальна робота №4. |
14.12
|
|
|
|||
57. |
Аналіз діагностувальної роботи . Додавання та віднімання двоцифрових чисел.
|
15.12 |
|
|
|||
58. |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел.
|
17.12 |
|
|
|||
59 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел.
|
20.12 |
|
|
|||
60 |
Коло, круг та їхні елементи.
|
21.12 |
|
|
|||
61. |
Завдання на розрізнення кола та круга. |
22.12
|
|
|
|||
62 |
Підсумковий урок за І семестр. |
24.12
|
|
|
|||