Урок "Закріплення складу чисел 6-10"

Про матеріал
Урок з математики в 1 класі "Закріплення складу чисел 6-10". Під час уроку, допомагаючи гномикам рятувати Білосніжку від чарів злої чаклунки, учні виконують різні, цікаві завдання для закріплення складу чисел 6-10, удосконалюють обчислювальні навички лічби в межах 10.
Перегляд файлу

Математика   1 клас

Тема. Закріплення складу чисел 6-10.

Мета: закріпити склад чисел 6 -  10, вміння й навички учнів виконувати додавання і віднімання чисел в межах 10; сформувати навички лічби в межах 10; розвивати увагу, логічне мислення; уміння працювати в парі; виховувати інтерес до вивчення математики; бажання допомагати іншим людям, дбати про них.

ОЧІКУВАНІ   РЕЗУЛЬТАТИ.

 Після цього уроку учні зможуть:

  • виконувати  вправи  і  розвязувати  задачі  на  засвоєння  і  застосування  таблиць  додавання  і  віднімання  чисел  в  межах  10;
  • впевненіше розв'язувати приклади.

Обладнання: ілюстрації гномиків та Білосніжки, картки із пазлами, конструктор LEGO, ігри з прищіпками «Квіти», зошит О.М. Гісь, І. В. Філяк «Математика 1 клас»,  математична вікторина «Склад числа 10», смайлики.

Перебіг уроку

І,  Організаційний момент

Вже дзвінок сигнал нам дав,

І на урок він нас покликав.

А отже, часу не витрачаймо,

Роботу швидше починаймо.

Сядьте діти всі гарненько,

Руки покладіть рівненько,

Голову вище підніміть,

Свої плечі розведіть.

Всі, дітки,  посміхніться,

Веселіше подивіться.

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності. Повідомлення теми уроку і мети

1. Читання листа

-Діти, сьогодні я йшла до школи та отримала лист. Він  від гномиків.

-А з якої казки ці герої?

( Доброго дня, діти! Нам потрібна ваша допомога. У нас трапилася біда: зла чаклунка наклала чари на Білосніжку і щоб її врятувати, нам потрібно виконати всі завдання. А ми до школи не ходили, тому самостійно розв’язати їх не можемо.  Допоможіть нам, будь ласка!)

-Ну що, дітки допоможемо гномикам?

-Які ви в мене розумники! Ви вмієте співчувати і готові прийти на допомогу.

2.Оголошення теми уроку.

Сьогодні ми будемо виконувати різноманітні завдання, які пов’язані з складом чисел 6-10.

  • 3. Очікування

- Дітки, що ви очікуєте від уроку?

- А якими ви будете на уроці?

  • Вправа «Криголам»
  • Я буду:

У- уважним

Р- розумним

О- організованим

К-  кмітливим

ІІІ. Актуалізація знань учнів

І.Завдання 1 Гномика. Усний рахунок

1. Назвати числа від 4 до 9 (в якому порядку ви назвали числа?)в прямому;

Від 10 до 5 (в якому порядку ви назвали числа?) в зворотньому порядку.

2. Запис чисел на дошці.

-Скільки годинників у класі? Що ще є в класі1? Запишіть це число.

-Скільки вікон?

-Скільки люстр?

-Скільки літер у слові мода?

1  3  8  4

3. Гра «Так –ні» (цеглинки Лего)

-Найменше одноцифрове число 2?(ні)

-Найбільше одноцифрове число 9?(так)

- Найменше двоцифрове-10?(так)

- Сусіди числа 7 – 6 і 8 ?(так)

- Сусіди числа 4 – 2 і 5?(ні)

4. Робота з геометричним матеріалом.

(малюнок на дошці)

-Яке число отримаємо, якщо 3+3 ?

-В якій геометричній фігурі є це число?

-Скільки трикутників?

-Які ще фігури ви бачите? Скільки їх?

-Порівняйте яких фігур менше?

 

ІІ. Завдання 2 гномика  вправа «Пазли». Робота в парах.

Розфарбуй всі пазли в кожному рядку, які відповідають кольоровій деталі зліва.

https://nuschool.com.ua/textbook/mathematics/1klas_9/1klas_9.files/image233.jpg

Перевірка  

3. Завдання 3 гномика . Ігри з прищіпками

C:\Users\TehnoUser\Desktop\відкр.урок матем\прищ з квіткою\32540502_176716316322499_1729317454443708416_n.jpg        C:\Users\TehnoUser\Desktop\відкр.урок матем\прищ з квіткою\32423019_176716299655834_4974062979105423360_n.jpg

Перевірка

4. Завдання 4 гномика . Фізкультхвилинка «Тигр»

https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ

5. Завдання 5 гномика Математична вікторина «Склад числа 10»

(копія2)  Робота з Лего(презентація)

6. Завдання 6 гномика. Робота у зошиті (с.38, завдання 3)

Зробити записи за зразком.

7. Завдання 7 гномика Робота з дощечками доміно

Скільки сірих крапочок має бути в порожніх клітинках доміно?

https://nuschool.com.ua/textbook/mathematics/1klas_9/1klas_9.files/image234.jpg

ІV. Рефлексія

-Всі завдання виконали?

Отже, чари злої чаклунки зникли і Білосніжка вільна.

Вона разом з гномиками дякує вам за допомогу. Діти ви я бачу толерантні. А толерантні люди завжди допомагають іншим людям . Я вами пишаюся!

Смайлики «Настрій»

У вас на партах лежать смайлики. Покажіть свій настрій

                        Все дуже добре!

                        Я старався, але були помилки…

                       Я нічого не зрозумів

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Базарова Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 червня 2020
Переглядів
1737
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку