Урок "Закріплення табличних випадків додавання і віднімання числа 3"

Про матеріал
Закріпити навички додавання і віднімання числа 3, розвивати логічне мислення та математичне мовлення, увагу, самостійність; виховувати старанність та наполегливість, любов до природи та повагу до традицій свого народу.
Перегляд файлу

 

Арцибашева Валентина Василівна

Корюківська ЗОШ I-III ступенів №4

 

Тема: закріплення табличних випадків додавання і віднімання числа 3

Мета: закріпити навички  додавання і віднімання числа 3, розвивати логічне мислення та математичне мовлення,  увагу, самостійність; виховувати   старанність та наполегливість, любов до природи та повагу до традицій свого народу.

Обладнання : презентація до уроку, рахункова лінійка, цеглинки LEGO, фігури, картки, смайлики, картка з цифрою 3.

Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь та навичок .

 

Хід уроку

1.Вас вітаєм в нашім класі

Зичим щастя і добра.

Ми ж весела дітвора –

Працювати нам пора.

 

А під яким девізом будемо працювати?

Міркувати – швидко,

Відповідати – правильно,

Рахувати – точно.

Писати – гарно.

Інтерактивна вправа» Я очікую»

Я очікую,що ви на уроці будете активними, працьовитими, зібраними.

А що  очікуєте ви?( що урок буде навчальним, цікавим, незвичним, трохи казковим)

2.Створення емоційного фону уроку.( Слайд №2)

Усі дерева в інеї

У білому і синьому

Ростуть димки над хатами

Стовпцями волохатими,

Гілки похитує вітрець,

,снігур сніжок покльовує,

А Морозенко – пустунець

Нам вікна розмальовує.

-  Краса якої пори року змальована у вірші?

- Яке радісне свято для дітвори наближається?

- Так – так, свято Миколая, яке ми будемо святкувати завтра. А сьогодні у  нього дуже багато роботи. Йому потрібно скласти в мішок подарунки для чемних діток. А нам з вами передав чарівного листа, де записані завдання від святого Миколая.

 

3.Мотивація навчальної діяльності.(Лист від Миколая) стук в двері, отримуємо конверт з листом.

Любі школярі, чи чекаєте ви мене в гості. Якщо так ,на уроці математики повторіть таблицю додавання і віднімання числа 3.Вчіться розв’язувати задачі, приклади. Це вам допоможе розвинути пам'ять, мислення, кмітливість.

4.Узагальнення і систематизація знань учнів.

1 Робота з Lego.

Послухайте перше завдання.

Люба ви моя малеча,

Торбу скласти допоможіть

З «Lego» зараз ви пограйтесь

І завдання розв’яжіть.

Слайд 3-6.

2)»Конкурс краси» Хвилинка каліграфії. Пишемо цифру 3. (повторення складу числа 3,сусідів числа 3)

Допомогли дідусеві. І ось він з повним мішком вирушив у дорогу.

А нам потрібно виконати наступне завдання. Послухайте уважно. Слайд 7

Сніжним лісом я пішов

Для вас завдання  тут знайшов.

Тож часу не гайте

За виконання приступайте.

3)Коментоване письмо. Підручник (ст..61, №4). Обчислення виразів на додавання та віднімання.

Що ж це знову за біда – широченная ріка.

Злий чаклун там проживає, на місток він не пускає.

Числа з виразів забрав, і не знаю, де сховав.

Ви ж ,школярики, візьміть назад числа поверніть.

 

4)Інтерактивна вправа «Віднови рівність» Слайд 8

2+ … =  3                                 7+ … = 10                     … +4 = 7

6  -  … =3                                  - 3 =   2                   8  -  … =5

Руханка.Танці-зігріванці Слайд 9

https://www.youtube.com/watch?v=H0hvvk3fY8o

Гарно відпочив дідусь,
Туди – сюди повернувсь.

Подарунки в торбу склав

І в дорогу поспішав.

Але ж довго пішки йти.

Треба транспорт віднайти.

І швидкий, і креативний

До дітей щоби прийти.

  • На чому ж продовжить свій шлях  Миколай,
  • Для цього загадку ти відгадай.

Загадка

В зимовий студений час

Люблять всі малята нас.

З гірки ми рушаєм в путь,

А на гірку – нас везуть.(Санчата)

5)Робота в парі. Вправа  «Танграм» (складаємо санчата з геометричних фігур) Слайд 10

Завдання.Але, щоб санчата зрушили з місця, потрібно назвати геометричні фігури, які ми використали.

Молодці.Справились із завданням. Слухаємо наступне завдання.

Їду – їду навмання

Через гори і поля.

Швидко вправність покажіть

І задачу розв’яжіть.

 

6) Робота над задачею№2 ст. 60

Вправа «Інтерв’ю»

-З чого складається задача?

(Умова, запитання, розв’язання, відповідь.)

Слайд 11

  • Прочитайте умову задачі.
  • Прочитайте запитання задачі.
  • Про кого  розповідається в задачі?
  • Скільки синичок сиділо біля годівнички?
  • Хто прилетів до них?
  • Скільки їх прилетіло?
  • Разом їх стало більше чи менше?
  • На скільки більше? Чому?
  • Яку дію виконаємо, щоб дати відповідь на запитання?

Самостійний запис розв’язання.

Перевірка виконаного .Слайд 12

7+3= 10(ПТ.)

Чи важко живеться пташкам взимку? Як ми можемо їм допомагати?

Висновок: птахи – наші друзі. «Де багато пташок, там нема комашок», -говорить прислів’я.

Пролетіли швидко сани Слайд 13

Й ми задачу розв’язали.

Та дідусь хитринку має,

Нове завдання підкидає.

Робота в групах.

Завдання. Складіть вирази так, щоб відповіді до них  розташувались у порядку спадання. Слайд 14.

 

(На партах конверти з розрізаною ялинкою, на якій записані вирази.)

-Яке деревце ви отримали?

Ялина – дуже корисна. Вона підгодовує і звірів, і пташок.

З деревини ялини виготовляють музичні інструменти, меблі, папір,фанеру.

З хвоїнок виготовляють  вітамін С.

Отож, бережімо  природу.

Ось і добігають останні хвилини уроку.  Святому  Миколаю було цікаво спостерігати за вашою працею.І я ,думаю, що він обов’язково до вас завітає.

А чи цікаво було вам, ми зараз дізнаємось.

 

8).Рефлексія. Слайд 15

Закінчіть речення: « Найцікавішим було для мене те…»

  • Що найбільше вразило на уроці?
  • Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?
  • Який вид роботи сподобався найбільше?

На початку уроку ми висловлювали свої очікування від уроку.

  • -Чи справдились ваші очікування, ви гарно працювали і у вас чудовий настрій?

Якщо так, підніміть веселий смайлик ; спокійний- якщо вам не все вдалося; сумний -якщо ваші сподівання не справдилися, ви працювали не на повну силу.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 листопада 2022
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку