Урок."Закріплення таблиці ділення на 6. Розв‘язання задач двома способами."

Про матеріал
Мета уроку. Закріпити навички та вміння школярів табличного ділення числа 6, формувати навички швидких обчислень у межах вивченого матеріалу; вчити розв’язувати задачі двома способами; розвивати логічне мислення учнів; виховувати почуття відповідальності.
Перегляд файлу

Тема уроку. Закріплення таблиці ділення на 6. Розвязання задач двома способами.

Мета уроку. Закріпити навички та вміння школярів табличного ділення числа 6, формувати навички швидких обчислень у межах вивченого матеріалу; вчити розв’язувати задачі двома способами; розвивати логічне мислення учнів; виховувати почуття відповідальності.

Обладнання. Таблиця, годинник, мультимедійна дошка.

Тип уроку. Урок-екскурсія.

                                                       Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Вчитель. Зараз у нас урок математики. Математика – наука точна і серйозна. Девізом нашого уроку будуть слова ( слайд 1). Діти зачитують слова

Дію- активно!

Думаю- оперативно!

Сперечаюсь- доказово !

Виконую завдання – обов’язково!

Сьогодні у нас незвичайний урок – урок-екскурсія. Ми з вами вирушаємо у подорож до міста Математики. Нашу екскурсію розпочнемо з подвір’я нашої школи. Вашим екскурсоводом буду я, а ви моїми помічниками. Зараз відкрийте зошити, запишіть дату Класна робота.

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

Для того, щоб наша екскурсія розпочалася, нам потрібно перевірити домашнє завдання.

Один учень записує на дошці вираз до задачі 809.

Другий зачитує тільки відповіді виразів 808, пояснює один вираз.

Завдання для опитування.

Пояснити, як від дециметрів відняти сантиметри.

Робота за годинником. (  Оцінювання)

Молодці. Наша подорож розпочалася і ми на дорозі Усних обчислень

( слайд 2). ( Робота з таблицею )

Справились із цим завданням. Подорожуємо далі. Наступна зупинка майдан 

Математичне мислення”( слайд 3).

Тут ми проведемо з вами математичний диктант. ( слайд4)

  • Добуток чисел 4 і 5 збільшити на 35. ( 55).
  • Добуток чисел 6 і 8 доповніть до 100. Яке число додали? ( 52).
  • Частку чисел 48 і 6 зменшити у 2 рази ( 4 ).
  • Від дротини завдовжки 2 дм відрізали 3 см. Яка довжина решти дротини?

( 17 см ).

  • В одному ящику 9 кілограмів яблук. Яка маса 4 таких ящиків?( 36 кг).

Взаємоперевірка. Обміняємось зошитами, перевіримо, чи правильно виконано завдання.( слайд 5).

Подорожуємо далі. Зараз ми дійшли до вулиці Каліграфічна ” ( слайд 6).

Тут ми будемо працювати, думати, міркувати. Зараз нам потрібно записати каліграфічно число. Щоб дізнатися, яке число будемо писати  .Потрібно обчислити вираз : 30 зменшити у 5 разів. Число, яке у вас вийшло запишіть у вигляді квадрата і обчисліть його периметр. На це завдання я вам даю 2 хвилини.

ІІІ. Повторення та узагальнення.

Ми пройшли з вами до провулку Повторень”. ( слайд 7).

Тут ми повторимо табличне множення і ділення числа 6 у вигляді гри “ Не розірви ланцюжок  ” .

ІV. Повідомлення теми та мети уроку.

Як ви думаєте, що ми будемо вивчати сьогодні на уроці ?

Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати таблиці множення та ділення числа 6, швидко обчислювати вирази та працювати над задачами, бути відповідальними, уважними, допомагати один одному.

V. Вивчення нового матеріалу.

Мандруємо далі. Ми підійшли до моста Прикладів”. ( слайд 8).

Щоб його  перейти, нам необхідно виконати вирази 811 .

( Виконання виразів 811- 3 коментовано, решта - самостійно).

Я бачу, що ви стомилися . Зараз ми на алеї  “ Відпочинку ”. ( слайд 9 ).

Виконання танцювальних рухів під мелодію пісні “ Рідний край ” у виконанні С. Весни.

VІ. Розвиток математичних знань.

Відпочили? Що ж мандруємо далі. Зараз ми на площі Задач ”. ( слайд 10).

Робота над задачами

- Задача 812 ( усно );

-  Задачі 813. 814 .(Робота в групах ).  Кожна група розв’язує задачу одним способом .

Ось ми з вами в місті Математика. ( слайд 11)

Шлях був довгим, але ми впевнено його пройшли.  Я вдячна вам за допомогу.

VІІ. Домашнє завдання.

Відкрийте щоденники і запишіть домашнє завдання 815, 816.( слайд 12) Подивіться, чи все зрозуміло?

VІІІ. Підсумок уроку.

  • Діти, як ви думаєте, чи справилися ми із завданнями поставленими перед нами?
  • Чи цікавою була подорож до міста Математики ?
  • Які завдання виявилися найважчими?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 квітня
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку