Урок " Закріплення таблиці додавання та віднімання числа 5"

Про матеріал
урок математики 1 клас НУШ тема "Закріплення таблиці додавання та віднімання числа 5"
Перегляд файлу

Тема уроку: Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5

Мета уроку:

  • дидактична : дослідити та закріпити таблиці додавання та віднімання числа 5; вчити використовувати їх в повсякденному житті; формувати комунікативну та соціальну компетентність; вміння аналізувати, порівнювати вирази, складати та розв’язувати задачі; вчити працювати в групах, парах.
  • виховна : сприяти формуванню математичної компетенції, сприяти формуванню наукового світогляду, естетичних якостей особистості кожного учня; виховувати почуття взаємоповаги допомоги, взаємодії, партнерства;
  • розвивальна: розвивати мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, активність шляхом використання засобів пізнавальної діяльності, форм інтерактивного навчання.

Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу .

Засоби навчання : презентація, картки з задачами,  картки з цифрами,

          підручник , конструктор «Лего», роздавальний матеріал, аудіо-відео    

          матеріали.

Форми організації діяльності учнів: фронтальна, індивідуальна, парна,

          групова, самостійна.

Методи навчання: словесний, наочний, демонстративний, пошуковий,            

          аудіовізуальний, самостійний, груповий.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

1.Організація класу

1.1.Створення настрою.

Продзвенів  вже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний та цікавий

До нас гості завітали

-Повернемось, обличчям до гостей і привітаємо їх усмішкою.

Сядьте зручно, усміхніться

І на мене подивіться.

Зробимо до науки крок –

Починаємо урок.

1.2 Очікування.

- Яким ви хотіли бачити наш урок?

- Що ми вивчаємо на уроці математики?

Я вам бажаю показати свою кмітливість, розум, проявити активність та не втрачати гарний настрій.

1.3 Знайомство з героями.

- Діти, подивіться на слайд. Виконайте моє завдання. Розташуйте цифри в порядку зростання а букви розташуйте відповідно цифрам. Розгадайте ім’я одного з героїв уроку.                                                                      

-Діти, це герой з якого мультфільму?                                  Слайд 2  слово ЛОСЯШ

 

2. Актуалізація опорних знань.

Лосяш та його друзі підготували для вас цікаві завдання. Покажімо, що ми розумні та кмітливі? Швидко справимося з завданнями?

        Слайд 3

Завдання 1від Нюші. Назвіть сусідів числа   1,2,3, 5, 7,  9

-Які сусіди числа п’ять? Назвіть наступне та попереднє число?      Слайд 4

Завдання 2 від Кроша та Бараша. Користуючись картками з цифрами  заселіть будиночок з числом п’ять.                                                        Слайд 5

Завдання 3 від Карича. Згадайте, назви компонентів при додаванні та відніманні.                                                                                                             Слайд  6

 

3. Мотивація навчальної діяльності.

3.1 Повідомлення теми та мети уроку.

-Діти, пригадайте,  сусідів якого числа ми шукали? Будиночок якого числа заповнювали? (п’ять)

Сьогодні ми будемо досліджувати, закріплювати таблицю додавання та віднімання числа п’ять.                                                                        Слайд 7

Робота з таблицею додавання та віднімання числа п’ять. Висновок: залежність між компонентами: збільшується доданок зростає і сума, збільшується зменшуване, збільшується і різниця.

3.2.Фізхвилинка для очей зі Смішариками.                  Слайди 8-9

    

3.3 Робота з «Лего цеглинками» .Завдання від Лосяша Слайди 10-15

              

 

                                      

3.4. Робота з підручником с.89 завдання 1         Слайд 16

3.5   Робота в зошиті в парах с.20 завдання 1                 Слайд 17

3.6  Робота в зошиті с.20  завдання   2                                 Слайд 18

3.7 Фізхвилинка «Ми сьогодні працювали…» виконують з рухами.

3.8 Робота над задачами. Робота в групах.

      До уроку кожен учень отримав цифру від 1 до 4.Відповідно до цифр об’єднались в 4групи. Кожна група отримала  малюнок до задачі та набір цифр.

Час 1 хвилина. Скласти задачу придумати запитання, та розв’язати.

Представлення задачі та розв’язку .

  

 

  

 

4. Підсумок уроку.

- Склад числа п’ять?

-Як змінюється сума при змінні доданку?

-Як змінюється різниця при змінні зменшуваного?

5.Рефлексія уроку         

Візьміть цеглинку лего відповідного кольору та приєднайте до моєї цеглинки. Збудували вежу настрою.

Дякую за урок. Вибули найкращими учнями.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку