11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Урок " Закріплення вивчених способів додавання і віднімання.Розпізнавання геометричних фігур."

Про матеріал
Розробка допомагає закріпити вивчені способи додавання і віднімання.Розпізнавати геометричні фігури і кути.
Перегляд файлу

 

Тема: Закріплення вивчених способів додавання і віднімання.  

            Розпізнавання геометричних фігур і кутів.          

            Розв’язування задач.

 

Мета: Закріплювати вивчені способи додавання і віднімання.

             Вчити дітей розпізнавати геометричні фігури.   

             Формувати  вміння знаходити значення буквених 

              виразів. Розвивати  логічне мислення. Виховувати

              культуру поведінки та  інтерес до вивчення

              математики.

 

                                 Хід уроку

1. Організаційна частина.

Наш девіз: «Міркуємо – швидко!

                      відповідаємо – правильно!

                      Лічимо – точно!

                      Пишемо – гарно!»

2. Актуалізація опорних знань.

 Перевірка домашнього завдання

     Завдання 432 (Прочитайте вирази у порядку спадання 

     відповідей) .

     Завдання 433 (Скільки рибок у Тамари)

 

Р        Хвилинка каліграфії  Встановіть закономірність.

          10 15 25….         

                        

3. Повідомлення теми і мети уроку

 - Сьогодні на уроці ми з вами здійснимо подорож у казку. А у яку саме дізнаємось, коли виконаємо завдання. І за свою роботу ви отримаєте приз.

 

 4. Вивчення нового матеріалу.

О                   Математичний диктант

- до 35 додати різницю чисел 17 і 9;

- від 65 відняти суму чисел 28 і 7;

- від 80 відняти різницю чисел 67 і 7;

- від 45 відняти суми чисел 9 і 3;

- для шкільної їдальні привезли 34 кг цибулі, а моркви на 5 кг менше. Скільки всього кг овочів привезли в шкільну їдальню?

- У сувої було 13 м тканини. Відрізали 7 м, а потім ще 5 м. Скільки метрів тканини залишилось у сувої?

- Розташувати відповіді від найбільшого до найменшого Утворилося слово БАБА ЯГА

- Знайти суму і різницю найбільшого і найменшого числа

- Перевірити дію додавання відніманням

- Яке правило треба пригадати (Якщо від суми відняти один доданок, то одержимо другий доданок)

 

* Робота з підручником.

З                Завдання №434 Гра «Кращий обчислювач»

30 + 27 = 57 – 8 = 49 + 11 = 60

52 + 32 = 84 – 24 = 60 – 15 = 45

Відкривається слово ВАНЯ

У                Завдання №435 (Знайти значення виразів)

Якщо а = 8, то 30 – а = 30 – 8 = 22                               П

Якщо а = 8 , то а + 27 = 8 + 27 = 35                              К

Якщо а = 8 , то 40 – (а + 9) = 40 – (8 + 9) = 23             І

     Якщо а = 8 , то 70 – а + 12 = 70 – 8 + 12 = 74             А

     Якщо а = 8 , то 60 – (а + 20) = 60 – ( 8 + 20) = 32       Ч

 

Утворилося слово ПІЧКА

 

    М                 Вправа «Мозковий штурм»

-  Для того, щоб дізнатися, хто наступний герой казки, треба виконати ще одне завдання.

Який результат отримаємо, якщо:

- від суми віднімемо перший доданок;

- від зменшуваного віднімемо різницю;

- до різниці додамо від’ємник»

- від суми віднімемо другий доданок»

- від числа віднімемо це саме число?

Утворилося слово РІЧКА

 

Н                  Робота над задачею №438    Робота в парах (один учень записує умову, а інший – розв’язок) Два учні виконують на дошці, всі інші – в зошитах.

               Було – 42 пиріжки

               Дістала – 12 п. і 6 п.              на ? <

               Залишилось - ?

1) 12 + 6 = 18 (п.) - дістала

2) 42 – 18 = 24 (п.) – залишилося

3) 42 – 24 = 18 (п.)

Відповідь: на 18 пиріжків менше.

Утворилося слово ЯБЛУНЬКА

 

И            Робота з геометричним матеріалом . Робота в парах (діти отримують конверти з геометричним матеріалом, в яких у розрізі потрібно скласти пташку)

- Виміряти сторону квадрата і знайти його периметр.

- Які геометричні фігури використали, щоб скласти пташку?

Завдання виконано правильно.

Отримуємо слово ГУСИ – ЛЕБЕДІ

 

К

- Діти, подивіться уважно на дошку і подумайте, з якої казки усі ці герої?   (Асоціативний кущ)

- Правильно, це казка – «Гуси – лебеді»

 

И                   Підсумок уроку

- Які математичні завдання ми виконали на сьогоднішньому уроці?

- В гостях у якої казки ми побували?

- Давайте назвемо всіх героїв цієї казки.

- Що найбільше сподобалось?

- Яке завдання було для вас найскладнішим?

- Яке слово, утворилося з букв? (РОЗУМНИКИ)

- Це те слово, яким ми можемо охарактеризувати сьогоднішню вашу роботу на уроці. МОЛОДЦІ!!!

 

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку