Урок "Закріплення вивченого з теми +- з переходом через 10 у межах 20"

Про матеріал
Конспект для педагогів 2 класу. урок побудовано в ігровій формі. Діти готуються до зустрічі з Святим Миколаєм, прикрашають ялинку в клас, виконуючі математичні завдання.
Перегляд файлу

Урок гра

Математика

Тема. Закріплення вивченого з теми додавання. Віднімання числа з переходом через десяток у межах 20.

Мета.

Предметні компетентності: удосконалювати уміння збільшувати на 4, формувати обчислювальні навички додавання і віднімання з переходом через 10 у межах 20, уявлення про взаємозв’язок дії додавання і віднімання, формувати уміння розрізняти прості і складені задачі, розв’язувати складені задачі, обирати коротку умову, знаходити периметр прямокутника.

Ключові компетентності: уміння висловлювати припущення та його перевіряти, робити висновки, уміти їх використовувати в практичній діяльності, розвиток уваги, логічне мислення, пам’ять, пізнавальний інтерес.

Здоров’язбережувальна компетентність: дотримуватись правил посадки під час письма, створити позитивну емоційну обстановку.

Загальнокультурна компетентність:д отримуватись правил культури спілкування.

Соціальна компетентність: співпрацювати з партнером, виконувати різні ролі та функції, проявляти ініціативу, легко переходити від одного виду роботи до іншого.

Тип уроку: закріплення вивченого(урок-гра)

Обладнання: TV презентація, Lego, плакат «Ялинка», роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Діти, до нас завітали гості. Подаруйте їм посмішку і привітайтесь.

Хвилинка психологічного настрою.

Скоро розпочнуться новорічні свята, а ще ми чекаємо прихід святого Миколая, і сьогодні ми будемо прикрашати ялинку. А так як у нас зараз урок математики, то в цьому нам допоможе вміння виконувати математичні завдання.

На уроці ми будемо:


М – мудрі

А – активні

Т – творчі

Е –енергійні

М –майстерні

А – акуратні

Т – терплячі

И – ідеальні

К – кмітливі

А –атртистичні


  1. Тема. План.

Ми з вами навчились додавати і віднімати, і сьогодні ми будемо працювати за таким планом. Виконуючи завдання – отримуємо ялинкову прикрасу, якою в кінці уроку і причепимо на нашу ялинку.

  1. Виконання плану.
  1. Домашнє завдання.

У кого відповідь  1 задачі 17 легкових автомобілей? ( Кожен отримує сніжинку) яка відповідь 2 задачі? (3) (Ще одна сніжинка)

Покажіть сніжинки. Молодці. Дома впорались чудово.

  1. Усна лічба.

Починаємо прикрашати ялинку з гірлянди, для цього вам необхідно збільшувати кожне отримане число на 4. Записали 0 до 24

Самоперевірка.

Всі лампочки засяяли? Молодці.

  1. Розв’зання прикладів.

У кожного лежить іграшки з прикладами. Хто розв’зав, став біля парти. Взаємоперевірка. Кому потрібна допомога піднімає руку. Взаємодопомога.

Ялинкові прикраси - Кулі - ТЗоВ Галімпекс  Ялинкові прикраси - Кулі - ТЗоВ Галімпекс  Прикраса-іграшка ялинкова "Бурульки" 6 шт. 2209- купити за вигідними цінами  в Україні, замовити Ялинкові прикраси канцтовари оптом для офісу в інтернет  магазині Color-it.

7+4=          7+4=         7+4=         7+4=          7+4=        7+4=                7+4=

9+4=          9+4=         9+4=         9+4=          9+4=        9+4=                9+4=

8+3=          8+3=         8+3=         8+3=          8+3=        8+3=                8+3=

6+5=          6+5=         6+5=         6+5=          6+5=        6+5=                6+5=

 

12-4=              12-4=         12-4=           12-4=          12-4=             12-4=           12-4=

11-3=              12-4=         12-4=           12-4=          12-4=             12-4=           12-4=

14-5=              14-5=         14-5=           14-5=          14-5=             14-5=           14-5=

14-7=              14-7=         14-7=           14-7=          14-7=             14-7=           14-7=

 

57- (5+6)-33=            57- (5+6)-33=            57- (5+6)-33=            57- (5+6)-33=           

(14-8)+(6+6)=           (14-8)+(6+6)=           (14-8)+(6+6)=           (14-8)+(6+6)=          

 

Молодці. Є шари і бурульки на ялинку, а це означає, що приклади ми вміємо розв’язувати.

  1. Фізхвилинка

  1. Робота над задачами.

Які бувають задачі?

Взяли у руки цеглинки Lego.

Задача 1.

Зайчик приніс дітям 4 морквинки і 1 капустину. Скільки всього овочів приніс зайчик?

Задача 2.

Маринка повісила 34 іграшки, а Петрусь на 10 більше. Скільки всього іграшок діти повісили разом?

Задача 3.

Вінні Пух запросив у гості 14 друзів, а П’ятачок на 8 друзів менше. Скількох друзів запросив П’ятачок?

Задача 4

У магазин привезли 70 ялинок і 60 сосен. Скільки всього дерев привезли у магазин?

Робота над задачею.

Прочитайте. Яка це задача?

Яка коротка умова підходе? Аналіз задачі.

Ш. – 11 ігр.

Б.  - ? на 6 м. 

 

Ш. – 11 ігр.

Б.  – 6 ігр.

 

Ш. – 11 ігр.

Б.  – на  ? 6 ігр.  менше

Запишіть розв’язок.

Перевірка.

  1. Знаходження периметра фігури.

Що таке периметр?

Як знайти периметр?

 

 

 

                                                                                                        

Зберемо всі разом верхівку для ялинки.

  1. Підсумок роботи.

Скільки прикрас у вас на парті? Молодці! Ми гарно потрудились і можемо прикрасити ялинку.

  1. Домашнє завдання.

А хто хоче ще прикрасити ялинку оберіть собі іграшки.

Ёлочная игрушка Шар Зодиак "Тигр" №C475-22 Задача 204 зошита

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку