Урок гра
Математика
Тема. Закріплення вивченого з теми додавання. Віднімання числа з переходом через десяток у межах 20.
Мета.
Предметні компетентності: удосконалювати уміння збільшувати на 4, формувати обчислювальні навички додавання і віднімання з переходом через 10 у межах 20, уявлення про взаємозв’язок дії додавання і віднімання, формувати уміння розрізняти прості і складені задачі, розв’язувати складені задачі, обирати коротку умову, знаходити периметр прямокутника.
Ключові компетентності: уміння висловлювати припущення та його перевіряти, робити висновки, уміти їх використовувати в практичній діяльності, розвиток уваги, логічне мислення, пам’ять, пізнавальний інтерес.
Здоров’язбережувальна компетентність: дотримуватись правил посадки під час письма, створити позитивну емоційну обстановку.
Загальнокультурна компетентність:д отримуватись правил культури спілкування.
Соціальна компетентність: співпрацювати з партнером, виконувати різні ролі та функції, проявляти ініціативу, легко переходити від одного виду роботи до іншого.
Тип уроку: закріплення вивченого(урок-гра)
Обладнання: TV презентація, Lego, плакат «Ялинка», роздатковий матеріал.
Хід уроку
Діти, до нас завітали гості. Подаруйте їм посмішку і привітайтесь.
Хвилинка психологічного настрою.
Скоро розпочнуться новорічні свята, а ще ми чекаємо прихід святого Миколая, і сьогодні ми будемо прикрашати ялинку. А так як у нас зараз урок математики, то в цьому нам допоможе вміння виконувати математичні завдання.
На уроці ми будемо:
М – мудрі
А – активні
Т – творчі
Е –енергійні
М –майстерні
А – акуратні
Т – терплячі
И – ідеальні
К – кмітливі
А –атртистичні
Ми з вами навчились додавати і віднімати, і сьогодні ми будемо працювати за таким планом. Виконуючи завдання – отримуємо ялинкову прикрасу, якою в кінці уроку і причепимо на нашу ялинку.
У кого відповідь 1 задачі 17 легкових автомобілей? ( Кожен отримує сніжинку) яка відповідь 2 задачі? (3) (Ще одна сніжинка)
Покажіть сніжинки. Молодці. Дома впорались чудово.
Починаємо прикрашати ялинку з гірлянди, для цього вам необхідно збільшувати кожне отримане число на 4. Записали 0 до 24
Самоперевірка.
Всі лампочки засяяли? Молодці.
У кожного лежить іграшки з прикладами. Хто розв’зав, став біля парти. Взаємоперевірка. Кому потрібна допомога піднімає руку. Взаємодопомога.
7+4= 7+4= 7+4= 7+4= 7+4= 7+4= 7+4=
9+4= 9+4= 9+4= 9+4= 9+4= 9+4= 9+4=
8+3= 8+3= 8+3= 8+3= 8+3= 8+3= 8+3=
6+5= 6+5= 6+5= 6+5= 6+5= 6+5= 6+5=
12-4= 12-4= 12-4= 12-4= 12-4= 12-4= 12-4=
11-3= 12-4= 12-4= 12-4= 12-4= 12-4= 12-4=
14-5= 14-5= 14-5= 14-5= 14-5= 14-5= 14-5=
14-7= 14-7= 14-7= 14-7= 14-7= 14-7= 14-7=
57- (5+6)-33= 57- (5+6)-33= 57- (5+6)-33= 57- (5+6)-33=
(14-8)+(6+6)= (14-8)+(6+6)= (14-8)+(6+6)= (14-8)+(6+6)=
Молодці. Є шари і бурульки на ялинку, а це означає, що приклади ми вміємо розв’язувати.
Які бувають задачі?
Взяли у руки цеглинки Lego.
Задача 1.
Зайчик приніс дітям 4 морквинки і 1 капустину. Скільки всього овочів приніс зайчик?
Задача 2.
Маринка повісила 34 іграшки, а Петрусь на 10 більше. Скільки всього іграшок діти повісили разом?
Задача 3.
Вінні Пух запросив у гості 14 друзів, а П’ятачок на 8 друзів менше. Скількох друзів запросив П’ятачок?
Задача 4
У магазин привезли 70 ялинок і 60 сосен. Скільки всього дерев привезли у магазин?
Робота над задачею.
Прочитайте. Яка це задача?
Яка коротка умова підходе? Аналіз задачі.
Ш. – 11 ігр.
Б. - ? на 6 м.
Ш. – 11 ігр.
Б. – 6 ігр.
Ш. – 11 ігр.
Б. – на ? 6 ігр. менше
Запишіть розв’язок.
Перевірка.
Що таке периметр?
Як знайти периметр?
Зберемо всі разом верхівку для ялинки.
Скільки прикрас у вас на парті? Молодці! Ми гарно потрудились і можемо прикрасити ялинку.
А хто хоче ще прикрасити ялинку оберіть собі іграшки.
Задача 204 зошита