Урок закріплення знань

Про матеріал
Цей урок цікавий тим, що діти поповнюють картинну галерею. Кожна картина - окреме завдання. В ході уроку діти розгадуюють ребус, виконують слуховий диктант за допомогою цеглинок LEGO, беруть участь у іграх "Четвертий зайвий", "Так чи ні", працюють із мнемотаблицями. Протягом уроку діти працюють індивідуально, в парах та групах. Ця розробка стане в нагоді вчителям початкових класів.
Перегляд файлу

Тема: Поповнення картинної галереї. Повторення вивченого. Опрацювання тексту.

Мета: закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами; удосконалювати навичку читання; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прочитаного; вміння слухати; виховувати уважність, спостережливість, інтерес до читання.

                                          Хід уроку.

І. Вступна частина.

1. Організація класу.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ фантазії зробимо крок.

Це – творчості час, фантазії час.

Цікаві завдання чекають на вас.

А з творчістю ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас. 

2. Вступна бесіда.

- Діти, до нашої картинної галереї надійшло поповнення – нам подарували картини. А щоб поповнити її, вам треба виконати різноманітні завдання.

- Всім відомо, що у галереї виставляють свої роботи художники. А ви знаєте, хто такий художник?

ХУДОЖНИК Похожее изображение


- Отже, художник – це людина, що займається образотворчим мистецтвом, пише картини.

Гра «Дослідники»

  • Давайте дізнаємось назву нашої виставки. Складіть її за першими буквами.

Картинки по запросу заяц мультяшный

C:\Users\алекс\Desktop\и.png

Картинки по запросу мяч

Картинки по запросу ананас

ЗИМА

  • Давайте разом повторимо слово ЗИМА.
  • А тепер спробуйте тілом написати це слово. Молодці!
  • Діти, охарактеризуйте, а якою буває зима? (Холодна, красива, сувора)
  • А якщо зима холодна, то, певно, і на вулиці гратися не можна? (Можна)
  • А як необхідно одягатися взимку? (Тепло, зручно, по погоді)
  • А які зміни відбуваються взимку у живій природі? (Йде сніг, дме вітер, на річках та озерах лежить лід.)
  1. Картина перша. Мовна розминка. Зимові розваги язичка.
  • Щоб наші ротики були слухняні, їх треба зігріти.
  • Посміхніться один одному із закритим ротиком – 3 р.
  • Наберіть в груди повітря і на одному видиху розтопіть сніжинку на рукаві –

3 р.

  • Погрійте своїм подихом змерзлі рученята – 3 р.
  • Працюємо над чистомовкою. Повторюйте за мною.

Чистомовка.

Рі-рі-рі – гамірно в дворі.

Ра-ра-ра – галаслива дітвора.

Ву-ву-ву – зліпили бабу снігову.

На-на-на – ми залізли на слона.

ІІ. Основна частина.

  1. Картина друга. Слуховий диктант (із цеглинками ЛЕГО)
  • Якщо слово пишеться з великої букви, то показуємо зелену цеглинку, якщо – з маленької, то жовту.

Сергійко, сніжинка, ковзанка,  Ліза, лід, Богданка, сніг, зима, Бориско, зимовий, Андрійко.

  • А тепер ми підготуємо наші оченята до читання.

Фізхвилинка для очей.

У різних кутах класу висять картинки із порами року. Вчитель називає пору року, а діти знаходять її очима.

  1. Картина третя. Індивідуальна робота.
  • У табличці зліва обведіть усі вивчені букви. Запишіть їх у табличку справа на ті самі місця.

 

м

о

р

о

з

ґ   

н

к

о

т

а

с

ж

л

ї

с

н

і

г

я

 

м

о

р

о

з

 ґ   

н

к

о

т

а

с

ж

л

ї

с

н

і

г

я

  1. Картина четверта.

           Гра «Четвертий зайвий». Робота в парах.

  • Прочитайте уважно і назвіть зайве слово.
  • Мороз, морозильник, море, морозиво.
  • Сніг, сніданок, снігур, сніговик.
  • Холод, холодильник, холодок, ходити.
  • Лід, крижинка, ліки, ковзанка.
  • Завірюха, віхола, заметіль, віник.
  • Велосипед, ковзани, санчата, лижі.
  1. Картина п’ята. Робота в групах.

Картинки по запросу зимаКартинки по запросу зимаРобота за мнемотаблицями. (Скласти речення за допомогою малюнків).

Похожее изображениеПохожее изображениеC:\Users\алекс\Desktop\istockphoto-485327218-1024x1024.jpg                                                      Картинки по запросу ветер мультяшныйC:\Users\алекс\Desktop\istockphoto-496388662-1024x1024.jpg

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу зимаПохожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу дети катаются на санкахВзимку йде сніг і дме вітер.

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение                                                                                       

 

Взимку діти ліплять сніговиків, катаються на лижах, ковзанах, санчатах.

                       Фізхвилинка

У володарки Зими

Трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали — сіли, встали — сіли,

Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ.

Сіли, дітки, всі гарненько.

Спинки держимо рівненько.

Картинки по запросу оттепель природаКниги відкриваємо —

Знання здобуваємо!

  1. Картина шоста. Робота над текстом.
  1. Словникова робота.

Вчитель читає слова, а діти слідкують.

  1. А чи знаєте ви, що таке відлига?

C:\Users\алекс\Desktop\istockphoto-517839018-1024x1024.jpgДрабинка

Запропонував

(вчитель пояснює значення слів)

Читання тексту вчителем.

  1. Бесіда за змістом тексту.

Кубик Блума

  • А зараз ви дасте відповіді на запитання за допомогою кубика. Я кидаю кубик з питаннями, а ловите. Яке питання випало, на те і відповідаєте.
  • Якої пори відбувалися події?   
  • Яка була погода?
  • Що діти зліпили зі снігу?
  • Хто запропонував зробити зі слона гірку?
  • Як діти залазили на слонову гірку?
  • Чому слонова гірка була веселою?
  • Чому в кінці останнього речення стоїть знак оклику?
  1. Робота над текстом.

Добирання заголовка.

Читання ланцюжком.

  • Діти, кому на парту впаде сніжинка, той продовжує читати.

           Вибіркове читання.

  • Знайти речення, що починається на букву…

Вчитель читає початок, діти продовжують.

Гра «Розвідники»

  • Порахувати, скільки разів повторюється слово… СЛОН

Гра ТАК чи НІ      ЛЕГО

  • Події відбувалися влітку?    Ні
  • Погода була гарна? Так
  • Діти зі снігу зліпили снігову бабу?    Так
  • Сергійко запропонував зробити зі слона гірку? Ні
  • Слонова гірка була веселою? Так
  • В кінці останнього речення стоїть знак питання? ні

 ІІІ. Заключна частина.

  1. Бесіда.
  • Ось і закінчили ми поповнення нашої галереї. Діти розгляньте її. Скільки картин ми сьогодні виставили? (6)

Подобається вам картинна галерея? Давайте ще раз прочитаємо, як вона називається. Покажіть мені цифрами, яка картина вам найбільше сподобалась.

А на наступному уроці спробуємо себе у ролі художників і створимо власні роботи для картинної галереї.

Ви молодці. Дякую вам за роботу.

 

 

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку