Урок " Закріплення знань про свійських тварин".

Про матеріал
Розробка відкритого урока з природознавства 3 клас «Закріплення знань про свійських тварин. ».Урок містить в собі цікаві види роботи(ігри, складання пазлів, тести). Робота в групах, в парах, використання технічних засобів навчанння (перегляд відео,слухання звуків природи, показ презентації).
Перегляд файлу

Конспект уроку природознавства у 3 класі

Тема. Закріплення знань про свійських тварин.

 Мета уроку:

  • Закріпити та систематизувати знання про свійських тварин
  • розширити знання учнів про свійських тварин та їх значення для людини;
  • розвивати спостережливість, логічне мислення;
  • виховувати дбайливе ставлення до тварин і до довкілля.

Обладнання:  мультимедійна презентація, пазли,  підручник,  картки з назвами тварин, із зображенням тварин, завдання для самостійної роботи, відео, матеріал для лепбука

                         Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Ранкове коло

ІІ.Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся ще більше про тварин. Закріпимо, систематизуємо та розширимо свої знання про свійських тварин, та їх значення для людини;

1.Гра «Вгадай тваринку»

Зранку паслись біля сосен

 На травиці  Ме та Му.

 Вигрівався Няв на сонці,

Бе перешкоджав йому.

Поруч Кря в ставку купався,

Рох під кущиком дрімав.

А тепер ти мусиш друже,

 Кожного ім’я назвати,

 Я вважаю, їх не дуже

Важко буде розпізнати.(корова, коза, кіт,вівця,качка,порося)(свійські)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Фронтальна перевірка. «Мозковий штурм»

2.Складання пазлів ( по парах) (корова, собака)

3.Тести(слайди)

4.Гра «Переплутанка в професіях»

— Свійських тварин розводять не лише вдома. Існують господарства, де їх утримують у значній кількості. Як же називаються професії людей, які працюють біля тварин? З‘єднайте назву професії з визначенням.

  • Пташник        люди, які пасуть худобу на пасовищах
  • Доярка            люди, які доглядають за бджолами
  • Телятник        люди, які дресерують собак
  • Бджоляр         люди, які збирають молоко
  • Пастух            люди, які працюють на птахофабриках
  • Кінолог           люди, які вирощують дитинчат корів

— Як одним словом можна назвати людей, які вирощують свійських тварин? (Тваринники)

— Який лікар їм допомагає? (Ветеринар)

(Перевірка за слайдами    )

5.Фізкультхвилинка

Третьокласники-малята! Ми-маленькі бджоленята.

Над квіточками покружляєм, мед солодкий позбираєм.

Ми до сонця полетим, потім-трішечки поспим.

Бджоленята, годі спати! Бо урок в нас розпочатий!

Всі швиденько підвелись, за роботу знов взялись!

6. Літературні дослідження. Робота над  прислів’ями

-Діти, як ви думаєте, де можна більше дізнатися про тварин та їхнє життя?

Правильно, з книжок. Ми з вами багато разів, на різних уроках звертались до різних тварин.

На математиці – розв’язували задачі, на уроці української мови-  записували речення, на малюванні малювали, на праці робили аплікації із зображенням тварин.

На уроках читання вивчали багато цікавих казок з участю тварин. Діти , а давайте пригадаємо в яких казках зустрічалися тварини? («Колобок», «Колосок», «Ріпка», «Рукавичка») Правильно.

- Поясніть прислів’я.

Корова у дворі — їжа на столі.

 Корова сама молока в дійницю не наллє.

 Любиш поганяти — люби й коня годувати.

7. - Вдома ви підготували проекти «Домашній улюбленець».

(повідомлення учнів)

8. Слухання звуків природи.

Щоб краще запам’ятати вивчене на уроці пропоную вам відгадати голоси  тварин, назвати їх і визначити якими вони є дикими чи свійськими.

- котик

- коник

- вовк

- собака

- півник

- корова

9. Гра «Відповідності» (усно)

- Діти, а чи знаєте ви чим тварини платять людям за їх любов, ласку? (так). Тоді пограємо в гру, яка називається «Відповідності». До назви тварини з першої колонки треба дібрати слова з 2 колонки, чим же платять тварини за любов?

Корова  мед

Кури   молоко, сир, масло

Вівці   яйця, м'ясо

Бджоли  шерсть

10. Правила поведінки з свійськими тваринами.

- Діти, а ви знаєте, що з тваринами треба вести себе обережно? (так)

Зараз ми з’ясуємо з вами правила поведінки із свійськими тваринами. Погляньте на екран (відео)

- А як треба поводитися зі свійськими тваринами?

-А які ще правила поведінки з домашніми тваринами ви знаєте? (бездомних, чужих тварин чіпати не можна, особливо дражнити, кричати, кидатися чимось, адже вони можуть агресивно себе вести).

11. Виготовлення лепбука «Свійські тварини»( групова робота)

Сьогодні ми з вами закріпили вивчене про свійських тварин і як підсумок виготовимо лепбук.

IV. Підбиття підсумків. Рефлексія. Д/З

- Сьогодні всі дуже гарно працювали, відповідали на питання, були активні (оцінювання учнів).

- Що нового ви дізналися?

- Який емоції у вас викликав сьогоднішній урок?

Добре, відкриваємо щоденники, записуємо Д/З: опрацювати с. 119-121, усно підготувати відповіді на питання на с. 121 (Завдання від Матінки Природи).

Дякую за урок! Урок закінчено!

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня 2020
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку