Урок закріплення знань з теми "Ділення звичайних дробів"

Про матеріал
Повторення правил множення та ділення дробів, знаходження значення дробу від числа; відпрацювання навичків розв’язування задач на множення та ділення звичайних дробів та мішаних чисел.
Перегляд файлу

Математика 6 клас

«Ділення звичайних дробів»

Мета: повторення правил множення та ділення дробів, знаходження значення дробу від числа; відпрацювання навичків розв’язування задач на множення та ділення звичайних дробів та мішаних чисел; розвивати пізнавальну діяльність, увагу, логічне мислення, кмітливість; виховувати  взаємоповагу, здорове суперництво, активність, дисциплінованість та самостійність, любов до рідного краю.

Тип уроку: урок закріплення знань

Обладнання: комп'ютер, картки оцінювання та сигнальні картки

Хід уроку

1.Організація класу

1.1.Привітання

1.2. Перевірка готовності учнів до уроку

2. Перевірка домашнього завдання у вигляді бліц опитування

  • Які числа називають взаємно оберненими?
  •                 Як знайти число, обернене до звичайного дробу?
  •                 Як знайти число, обернене до натурального числа?
  •                 Як записати число, обернене до мішаного числа?
  •                 Як записати число, обернене до десяткового дробу?
  •                 Щоб помножити дріб на дріб треба?
  • Щоб поділити дріб на дріб треба?
  • Щоб поділити дріб на число треба?
  • Чи існує число, для якого немає оберненого числа?

Усні вправи

  • Чи правильні рівності: ; ; ?

3. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми та мети

На сьогоднішньому уроці ми з вами продовжимо вивчати тему «Ділення звичайних дробів», удосконалимо свої знання та навички

4. Актуалізація опорних знань учнів

1)Розв’яжіть рівняння (на дошці заздалегідь записані):

2) Знайдіть число обернене до числа:

     ;         ;        

5. Розв’язування прикладів на одну дію «ланцюжком».

 

Завдання, записані на картках, учні виконують біля дошки «ланцюжком».

 

6. Розв’язування прикладів на дві дії.

 

1) ;                   2) .

- В чому полягає різниця між цими прикладами?

- Чи будуть їх відповіді рівними?

7. Розв’язування задач

Площа прямокутника м2. Знайдіть периметр прямокут­ника, якщо його ширина м.

8. Підсумок уроку

Подайте у вигляді дробу частки: ; ; .

9. Рефлексія

Сьогодні я дізнався...

Було цікаво...

Було важко...

Я виконував завдання...

Я зрозумів, що...

 Тепер я можу...

Мене здивувало...

Урок дав мені для життя...

10. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку