Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.
Очікувані результати учіння: вміє писати вивчені букви, поєднує їх у словах, записує слова під диктовку, складає з ними речення; збагачує словниковий запас. Розвиває мислення, память, уяву; працює самостійно.
1. Створення затишної атмосфери.
Сьогодні, діти, ми з вами здійснимо подорож у Країну Знань. Роботи у нас дуже багато, щоб усе встигнути, ви повинні бути:
Уважними;
Розумними;
Організованими;
Кмітливими .
2. Відгадування загадки.
Сьогодні ми з вами потрапимо на галявину. А що ми будемо збирати, дізнаєтеся, коли відгадаєте загадки.
Перша квіточка весняна
Тихо під сніжком спала.
Дмухнув вітерець тепленький,
І з’явився цвіт біленький. (Підсніжник)
3. Бесіда про підсніжник.
Чи відучуваться вже, що до нас хоче завітати весна?
Які перші ознаки весни ви знаєте?
Які перші весняні квіти зявляються з приходом весни? (проліски; нарциси; крокуси; тюльпани; гіацинти; іриси).
Природа з давніх-давен є основою життя людини. Людина отримує від природи усе необхідне для повсякденного життя: повітря, їжу, одяг, тепло та багато іншого.
Пригадайте, на який день Бог створив все живе на землі. Де ми можемо знайти це в Біблії? Зачитайте.
Кожна весняна квіточка підготувала для вас завдання.
4. Каліграфічна хвилинка.
Маленький підсніжник підготував для вас каліграфічну хвилинку.
Запишіть через кому усі голосні букви, які ми вивчили. (Аа, Іі, Ии, Оо, Уу, Ее)
5. Вибірковий диктант.
Наступне завдання вам від жовтогарячого нарциса. Вам потрібно буде вибірково записати слова, які повязані із природою навесні.
Тепло, квіти, птахи, заметіль, коржик, лижі, хмари, бузок.
Фізкультхвилинка
6. Записати відгадки до загадок.
А це завдання вам підготували весняні квіти тюльпани.
Вам потрібно відгадати загадку і записати лише відгадку.
Тільки вчора теплий вітер
Вість приніс нам від весни,
А сьогодні дивні квіти
Крізь замети проросли.
(Підсніжники)
Я пробуджую поля і заквітчую гаї.
Прокидається земля, і співають солов’ї.
Всяк на світі мене зна: я - ...
(Весна)
Лист зелений не пропав,
а під снігом задрімав,
щоб у синю сукенчину
одягнуть весняну днину. (Барвінок)
7. Скласти речення зі слів.
А це завдання від різнобарвних крокусів. Складіть і запишіть речення із поданих слів.
тепла і весна. Настала прекрасна
8. Підсумок уроку.
Що ви берете сьогодні із уроку?
Посміхніться ті, що задоволені своєю роботою.