Урок засвоєння нових знань «Лінійні алгоритми»

Про матеріал

Лінійні алгоритми.

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів про поняття алгоритму та виконавців, його властивостей, способами запису алгоритмів; ознайомити з видами алгоритмічних структур (блок-схем ) та їх способів розв'язку;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.
Перегляд файлу

Урок № 14

5 клас

Тема: Лінійні алгоритми.

Мета:

  • навчальна: закріпити знання учнів про поняття алгоритму та виконавців, його властивостей, способами запису алгоритмів; ознайомити з видами алгоритмічних структур (блок-схем ) та їх способів розв’язку;
  • розвивальна: формувати вміння бачити закономірності, аналізувати й узагальнювати інформацію, міркувати за аналогією;  розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати: старанність, любов до природи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

 

ХІД   УРОКУ

І. Організаційний етап:

1. Готовність до уроку.

2. Привітання:

 

ІІ. Актуалізація опорних знань:

1. Тестування - https://drive.google.com/open?id=180DD6iwgw1gjDmG6gSdLG2cb79G4bjOXnLLPRef225A

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

 

ІV. Вивчення нового матеріалу:

1. Теоретична частина

 

2. Розв’язок задач:

 

V. Фізкультхвилинка

 

VІ. Формування вмінь та навичок:

1.  Повторення правил техніки безпеки.

2. РОБОТА НА ПК ( Скарбниця знань 4 клас – «Алгоритми» - «Складання блок-схеми. Складання прикладу»

3. Релаксація

 

VІІ. Підбиття підсумків уроку:

 

VІІІ. Домашнє завдання:

- Підручник с. 129-143, виконати завдання на картці.

Домашнє завдання на урок №15-16

 


Домашнє завдання на урок №15-16

Домашнє завдання на урок №15-16

Домашнє завдання на урок №15-16

Домашнє завдання на урок №15-16

Домашнє завдання на урок №15-16

Домашнє завдання на урок №15-16

 

docx
Додано
4 січня 2019
Переглядів
1402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку