Урок засвоєння нових знань "Органи виділення"

Про матеріал

продовжити формування вмінь працювати з підручником; застосовувати проблемні методи й питання для обмірковування, розвивати творче мислення, мовлення.

Перегляд файлу

   Тема: Органи виділення

   Навчальна мета: пояснити учням структуру органів виділення та значення процесів виділення ,  познайомити з методами дослідження органів  виділення.

   Виховна мета: продовжити формування наукового світогляду.

   Розвивальна мета: продовжити формування вмінь працювати з підручником; застосовувати проблемні методи й питання для обмірковування, розвивати творче мислення, мовлення.

   Обладнання: таблиця „Схема будови органів виділення”,  модель нирки

   Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка присутніх.

3. Перевірка готовності до уроку.

Скажи мені, і я забуду.

Покажи мені, і я запам’ятаю.

Дай можливість діяти самому, і я навчуся.

Як ви розумієте цей вислів?

 

ІІ Актуалізація опорних знань.

Біологічний диктант

Правильна відповідь =1 бал

1. Засновник гігієни харчування ( Авіцена)

2. Найважливіший принцип харчування ( енергетичний баланс)

3. Чим визначається потреба людини в поживних речовинах (її масою. віком, руховою активністю)

4. Чим компенсується нестача амінокислот, вітамінів в окремих продуктах ( вживанням різноманітних продуктів)

5. Чому сприяє різноманітна їжа( стимулює апетит, поліпшує засвоєння)

6. Скільки разів на день потрібно харчуватись(4)

7. Скільки % має становити обід(35%)

8. Ця речовина належить до баластних речовин( клітковина)

9. Коли краще споживати м’ясні та рибні страви( в першій половині дня)

10. До чого призводить недостатнє харчування( зниження імунітету, хвороби)

11. До чого призводить надмірне харчування( ожиріння, цукровий діабет, менше живуть).

Робота з картками

Місткий кошик.

В зошиті учні малюють кошик, на якому пропонується написати терміни. Потрібно заповнити кошик. Потім один з учнів зачитує слова. Учні викреслюють назви, які повторюються в їх записах. Переможець той, у кого більше записано термінів

 

Термінологічна розминка

обмін речовин               

гігієна харчування

білки

жири

вуглеводи

вітаміни

енергетичний баланс

цукровий діабет

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь, вході якої учні заповнюють таблицю «Органи виділення людини»:

Органи виділення

Особливості будови

Функції

Нирки

 

 

Легені

 

 

Шкіра

 

 

Печінка

 

 

 

ІY. Узагальнення знань.

Самостійна робота учнів

Дати відповіді на запитання:

1. Порівняйте видільні системи риб, амфібій, рептилій, птахів і ссавців.

2. Яке значення має подвійна капілярна мережа в нирках?

 

Y. Домашнє завдання.

Параграф 53, відповіді на запитання на ст. 170

* Повідомлення «Камені у нирках».

doc
Додано
20 липня 2018
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку