Урок"Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання власних правил здорового способу життя"

Про матеріал

Тема. Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання власних правил здорового способу життя

Мета: розширити уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров'я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; виховувати відповідальність.діти повинні розуміти — Як ви можете зберегти своє здоров'я?

— Що позитивно впливає на здоров'я?

— Що негативно впливає на здоров'я?

Перегляд файлу

Тема. Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання власних правил здорового способу життя

Мета: розширити уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров’я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; виховувати відповідальність.

ХІД УРОКУ

1. Вступна бесіда

Учитель. «Здоров’я для людини — найбільша цінність», — каже народна мудрість. Чому, як ви вважаєте?

— Який вигляд має здорова людина?

— Що означає бути здоровим?

— Чи можете ви сказати про себе: «Я — здоровий»?

— Від чого залежить здоров’я?

— Що необхідно робити, щоб бути здоровим?

2. Робота за підручником

Читання тексту на с. 9.

— Що негативно впливає на здоров’я?

— Якими є наслідки того, що людина не замислюється про збереження здоров’я?

— Якою вона стає? У чому шукає розраду?

— Розгляньте малюнки. Що негативно впливає на здоров’я? Складіть відповідні речення.

— Що означає «обирати здоровий спосіб життя»?

— Яким є життя такої людини?

— Які правила здорового способу життя вам відомі?

Висновок: здоров’я — найдорожчий скарб.

3. Фізкультхвилинка

Раз! Два! Час вставати —

Будемо відпочивати.

Три! Чотири! Присідайте,

Швидко втому проганяйте.

П’ять! Шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Сім! Вісім! Час настав Повернутися до справ.

4. Продовження роботи за підручником

— Розгляньте малюнки і схему на с. 10. Що позитивно впливає на здоров’я? Складіть відповідні речення.

— Про яку людину можна сказати, що вона обрала здоровий спосіб життя?

Висновок: якщо людина робить усе, щоб зберегти й зміцнити здоров’я, вона веде здоровий спосіб життя.

5.Робота в зошиті (С. 4-5)

1) № 1. Допишіть.

Наше тіло — механізм,

Загартовуй о________.

2) № 3. Вивчення вірша.

Різні правила бувають,

Їх дорослі добре знають.

Захворіли мишенята,

Бо не слухалися тата.

(О. Чеботарьов)

— Розгляньте малюнки. Чому захворіли мишенята? Дайте звіряткам свої поради щодо зміцнення здоров’я та дотримання правил здорового способу життя.

3) № 4. Розгадайте кросворд «Здоров’я».

1. Хай в тебе буде гострим, як в орла. (Зір)

2. Те, чого ти чекаєш від лікаря, коли захворів. (Допомога)

3. Найвідоміший лікар. (Айболить)

4. Дуже корисна і смачна їжа, яка росте на деревах. (Фрукти)

5. Не менш корисна їжа. (Овочі)

6. Те, що міститься у 4-му й у 5-му пункті цього кросворда. (Вітаміни)

7. Окріпнуть, якщо вживатимеш багато того, що у 6-му пункті. (М’язи)

4) № 5. Практична робота.

Укладіть власні правила здорового способу життя.

5) № 6. Поясніть прислів’я.

Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий.

6. Підсумок уроку

— Як ви можете зберегти своє здоров’я?

— Що позитивно впливає на здоров’я?

— Що негативно впливає на здоров’я?

— Чи ведете ви здоровий спосіб життя?

— Які поради щодо здорового способу життя ви виконуєте?

— Які не виконуєте? Чому?

— Чому здоров’я вважають неоціненним скарбом? У власних міркуваннях спирайтеся на приклади.

— За якими ознаками можна розпізнати здорову людину?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
2732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку