Тема. Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання власних правил здорового способу життя
Мета: розширити уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров'я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; виховувати відповідальність.діти повинні розуміти
— Що позитивно впливає на здоров'я?
— Що негативно впливає на здоров'я?
Тема. Здоровий спосіб життя. Практична робота: складання власних правил здорового способу життя
Мета: розширити уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров’я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; виховувати відповідальність.
ХІД УРОКУ
1. Вступна бесіда
Учитель. «Здоров’я для людини — найбільша цінність», — каже народна мудрість. Чому, як ви вважаєте?
— Який вигляд має здорова людина?
— Що означає бути здоровим?
— Чи можете ви сказати про себе: «Я — здоровий»?
— Від чого залежить здоров’я?
— Що необхідно робити, щоб бути здоровим?
2. Робота за підручником
Читання тексту на с. 9.
— Що негативно впливає на здоров’я?
— Якими є наслідки того, що людина не замислюється про збереження здоров’я?
— Якою вона стає? У чому шукає розраду?
— Розгляньте малюнки. Що негативно впливає на здоров’я? Складіть відповідні речення.
— Що означає «обирати здоровий спосіб життя»?
— Яким є життя такої людини?
— Які правила здорового способу життя вам відомі?
Висновок: здоров’я — найдорожчий скарб.
3. Фізкультхвилинка
Раз! Два! Час вставати —
Будемо відпочивати.
Три! Чотири! Присідайте,
Швидко втому проганяйте.
П’ять! Шість! Засміялись,
Кілька раз понахилялись.
Сім! Вісім! Час настав Повернутися до справ.
4. Продовження роботи за підручником
— Розгляньте малюнки і схему на с. 10. Що позитивно впливає на здоров’я? Складіть відповідні речення.
— Про яку людину можна сказати, що вона обрала здоровий спосіб життя?
Висновок: якщо людина робить усе, щоб зберегти й зміцнити здоров’я, вона веде здоровий спосіб життя.
5.Робота в зошиті (С. 4-5)
1) № 1. Допишіть.
Наше тіло — механізм,
Загартовуй о________.
2) № 3. Вивчення вірша.
Різні правила бувають,
Їх дорослі добре знають.
Захворіли мишенята,
Бо не слухалися тата.
(О. Чеботарьов)
— Розгляньте малюнки. Чому захворіли мишенята? Дайте звіряткам свої поради щодо зміцнення здоров’я та дотримання правил здорового способу життя.
3) № 4. Розгадайте кросворд «Здоров’я».
1. Хай в тебе буде гострим, як в орла. (Зір)
2. Те, чого ти чекаєш від лікаря, коли захворів. (Допомога)
3. Найвідоміший лікар. (Айболить)
4. Дуже корисна і смачна їжа, яка росте на деревах. (Фрукти)
5. Не менш корисна їжа. (Овочі)
6. Те, що міститься у 4-му й у 5-му пункті цього кросворда. (Вітаміни)
7. Окріпнуть, якщо вживатимеш багато того, що у 6-му пункті. (М’язи)
4) № 5. Практична робота.
Укладіть власні правила здорового способу життя.
5) № 6. Поясніть прислів’я.
Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий.
6. Підсумок уроку
— Як ви можете зберегти своє здоров’я?
— Що позитивно впливає на здоров’я?
— Що негативно впливає на здоров’я?
— Чи ведете ви здоровий спосіб життя?
— Які поради щодо здорового способу життя ви виконуєте?
— Які не виконуєте? Чому?
— Чому здоров’я вважають неоціненним скарбом? У власних міркуваннях спирайтеся на приклади.
— За якими ознаками можна розпізнати здорову людину?