Тема: «Їжа»
Мета: (формувати компетентності): предметні: продовжити знайомство з темою «Їжа»; продовжувати формування в учнів навичок аудіювання, читання, роботи в парах; розвивати навички мологічного та діалогічного мовлення і критичного мислення; творче і асоціативне мислення учнів; розвивати словниковий запас, використання знань граматики; ключові: уміння вчитися: активізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення; комунікативні: навички спілкування в колективі та толерантне ставлення до думок та почуттів інших; інформаційні: вміння знаходити потрібну інформацію та подавати її; загальнокультурні: виховувати повагу до різноманіття смаків та вподобань, дбайливе ставлення до здоров’я.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи; аудіодиск до підручника О.Карпюк 5 клас, програвач компакт-дисків.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
Greeting 1. Привітання.
T: Good morning, pupils.
Ps: Good morning, teacher.
T: How are you today?
Ps: We are fine, thank you.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
На дошці
F ish
O nion
O mlette
D essert
Look at the pictures on the blackboard and try to guess the topic of the lesson. Use the first letters of the words.
T: Today we are going to speak about food which is good for our health. You will learn new words, read and discuss texts, do many exercises, play games and practise your speaking skills. Let’s start our lesson.
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Я беру малюнки, на яких зображені продукти, необхідні для приготування якоїсь страви і прикріпляю їх до дошки.
P: is there any sugar?
P: is there any salt?
P: is there any flour?
P: Are you cooking an apple pie?
P: are there any eggs?
P: is there any chocolate?
P: is there any milk?
P: is there any butter?
P: Is it chocolate cake?
Apples are sour
Apples are sweet
Apples are juicy
And nice to eat
Т: На дошці овочі та фрукти.
We can see two groups: fruit and vegetables. What can you see?
-I can see an orange;
Правило; з назвами продуктів, які не можемо порахувати поштучно, вживаємо слово some (трохи) – some milk; з назвами продуктів, які рахуємо, вживаємо артиклі a/an. А вживаємо, коли слово починається на приголосний звук a lemon. An вживаємо, коли слово починається на голосний звук an onion.
На дошці записані колонки з артиклями а/аn та словом some, дітям потрібно розмістити картки зображенням продуктів в правильні колонки, користуючись магнітом і коментуючи свої відповіді.
ІІ. Основна частина уроку
Vocabulary presentation and practice
Я читаю нові слова та словосполучення, учні хором повторюють, потім перекладають їх рідною мовою.
А) Гра «Beautiful pronounce»- я називаю слово, учні хором три рази повторюють, потім індивідуально вимовляють учні, яких я назву.
Б) Гра в парах «Translate and teach» - повторюють слова за мною, коли я після слова скажу: «Translate and teach», діти повинні хто швидше перекласти та навчити свого партнера нового слова.
2. Match the words and the pictures.
can box tin packet carton
Listening and Reading 2. Подання текстів для читання.
1) Впр. 1 (с. 100).
а) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
Впр. 1а (с. 100).
-Do you eat healthy food?
Учні ланцюжком відповідають на запитання.
Впр. 1b (с. 100).
Учні уважно прослуховують текст діалогу двічі, потім один з них відповідає на запитання вправи, решта доповнює, якщо необхідно.
- Listen and read to find out if crisps and peanuts are healthy.
б) Reading. Етап читання.
Двоє учнів читають діалог вправи за ролями.
Physical Warming up 3. Фізична та фонетична розминка.
" Healthy- unhealthy food "
"корисна – некорисна їжа". Я кидаю м'яч одному з гравців, і якщо називаю корисну їжу – м'ячик треба зловити, якщо некорисну – ні.
Writing 4. Перевірка розуміння змісту тексту
Впр. 2 (с. 101).
Учні самостійно письмово виконують завдання вправи протягом 2—3 хвилин, потім ланцюжком читають доповнені речення вправи.
Speaking 5. Говоріння
А) Бесіда з учнями.
T: How many meals a day do you usually have? What do you have for breakfast/ lunch/ dinner? What do you think Englishmen have for breakfast/lunch/dinner?
Б) Діалоги
- Read then act out the dialogue in pairs
Dialog 1
- May I offer you a cup of tea, Mary?
- Oh yes, thank you.
- What would you like for dessert?
- Pass me some ice-cream with jam and a piece of cake, please.
Dialog 2
- Would you like a cup of tea?
- I'll better have something else.
- What will you drink then?
- Orange juice or a bottle of mineral water.
- And I'll have some cocoa, it's too cold today.
Учні в парах вивчають діалоги. Потім двоє-троє пар за варіантами повідомляють результати.
ІІІ. Заключна частина уроку
Homework 1. Домашнє завдання.
впр. 4 (с. 101) читати, 5 (с. 102) письмово.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда.
T: We have done a lot of work today. What new things have you learned? Do you always eat healthy food? What unhealthy food do you like? How often do you eat it?
Список літератури