Урок "Їжа" до підручника О.Д.Карпюк

Про матеріал
Тема: «Їжа» Тип уроку: комбінований Відповідає календарно-тематичному плануванню, на вивчення теми «Їжа» відводиться 5 годин. Проведений урок перший у системі уроків, на якому діти повторюють та знайомляться з новими лексичними одиницями. Завдання даного уроку відповідають вимогам програми і Державного стандарту базової і повної середньої освіти, завданням системи уроків, об’єднаних темою «Food», мовній підготовці учнів.
Перегляд файлу

Тема: «Їжа»

Мета: (формувати компетентності): предметні: продовжити знайомство з темою «Їжа»; продовжувати формування в учнів навичок аудіювання, читання, роботи в парах; розвивати навички мологічного та діалогічного мовлення і критичного мислення; творче і асоціативне мислення учнів; розвивати словниковий запас, використання знань граматики; ключові: уміння вчитися: активізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення; комунікативні: навички спілкування в колективі та толерантне ставлення  до думок та почуттів інших; інформаційні: вміння знаходити потрібну інформацію та подавати її; загальнокультурні:  виховувати  повагу до різноманіття смаків та вподобань, дбайливе ставлення до здоров’я.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки для роботи; аудіодиск до підручника О.Карпюк 5 клас, програвач компакт-дисків.

 

ПЕРЕБІГ УРОКУ

  1. Підготовчий етап

Greeting 1. Привітання.

T: Good morning, pupils.

Ps: Good morning, teacher.

T: How are you today?

Ps: We are fine, thank you.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

На дошці

Похожее изображение F ish

Картинки по запросу фото  цибуля, O nion

Похожее изображение O mlette  

Похожее изображение   D essert

Look at the pictures on the blackboard and try to guess the topic of the lesson. Use the first letters of the words.

T: Today we are going to speak about food which is good for our health. You will learn new words, read and discuss texts, do many exercises, play games and practise your speaking skills. Let’s start our lesson.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

  1. Гра «what do I cook?»

Я беру малюнки, на яких зображені продукти, необхідні для приготування якоїсь страви і прикріпляю їх до дошки.

  • I’m cooking something very tasty and sweet. What is it?

P: is there any sugar?

  • Yes, there is some (прикріплюю малюнок із зображенням цукру)

P: is there any salt?

  • No

P: is there any flour?

  • Yes, there is some (прикріплюю малюнок із зображенням борошна)

P: Are you cooking an apple pie?

  • No

P: are there any eggs?

  • Yes, there is some (прикріплюю малюнок із зображенням яєць)

P: is there any chocolate?

  • Yes, there is some (прикріплюю малюнок із зображенням шоколаду)

P: is there any milk?

  • Yes, there is (прикріплюю малюнок із зображенням молока)

P: is there any butter?

  • Yes, there is (прикріплюю малюнок із зображенням масла)
  • So, what am I cooking? What is it?

P: Is it chocolate cake?

  • Yes, it is.
  1. Актуалізація знань
  1. Повторення лексики. Вивчення вірша «Apples»

Apples are sour

Apples are sweet

Apples are juicy

And nice to eat

  1. Фонетичне відпрацювання слів.

Т: На дошці овочі та фрукти.

We can see two groups: fruit and vegetables. What can you see?

-I can see an orange;

 Правило; з назвами продуктів, які не можемо порахувати поштучно, вживаємо слово some  (трохи) – some milk; з назвами продуктів, які рахуємо, вживаємо артиклі a/an. А вживаємо, коли слово починається на приголосний звук a lemon. An вживаємо, коли слово починається на голосний звук  an onion.

На дошці записані колонки з артиклями а/аn та словом some, дітям потрібно розмістити картки зображенням продуктів в правильні колонки, користуючись магнітом і коментуючи свої відповіді.

 

ІІ. Основна частина уроку

Vocabulary presentation and practice

  1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу. «Vocabulary Box» (c. 100).

Я читаю нові слова та словосполучення, учні хором повторюють, потім перекладають їх рідною мовою.

А) Гра «Beautiful pronounce»- я називаю слово, учні хором три рази повторюють, потім індивідуально вимовляють учні, яких я назву.

Б) Гра в парах «Translate and teach» -  повторюють слова за мною, коли я після слова скажу: «Translate and teach», діти повинні хто швидше перекласти та навчити свого партнера нового слова.

2. Match the words and the pictures.

                    can            box            tin             packet            carton

 

 

 

 

 

 

 

Listening and Reading 2. Подання текстів для читання.

1) Впр. 1 (с. 100).

а) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Впр. 1а (с. 100).

-Do you eat healthy food?

Учні ланцюжком відповідають на запитання.

Впр. 1b (с. 100).

Учні уважно прослуховують текст діалогу двічі, потім один з них відповідає на запитання вправи, решта доповнює, якщо необхідно.

- Listen and read to find out if crisps and peanuts are healthy.

б) Reading. Етап читання.

Двоє учнів читають діалог вправи за ролями.

Physical Warming up 3. Фізична та фонетична розминка.

" Healthy-  unhealthy food "

"корисна – некорисна їжа". Я кидаю м'яч одному з гравців, і якщо називаю корисну їжу – м'ячик треба зловити, якщо некорисну – ні.

Writing 4. Перевірка розуміння змісту тексту

Впр. 2 (с. 101).

Учні самостійно письмово виконують завдання вправи протягом 2—3 хвилин, потім ланцюжком читають доповнені речення вправи.

Speaking 5. Говоріння

А) Бесіда з учнями.

T: How many meals a day do you usually have? What do you have for breakfast/ lunch/ dinner? What do you think Englishmen have for breakfast/lunch/dinner?

Б) Діалоги

- Read then act out the dialogue in pairs

 

Dialog 1

 

- May I offer you a cup of tea, Mary?

- Oh yes, thank you.

- What would you like for dessert?

- Pass me some ice-cream with jam and a piece of cake, please.

 

Dialog 2

 

- Would you like a cup of tea?

- I'll better have something else.

- What will you drink then?

- Orange juice or a bottle of mineral water.

- And I'll have some cocoa, it's too cold today.

Учні в парах вивчають діалоги. Потім двоє-троє пар за варіантами повідомляють результати.

ІІІ. Заключна частина уроку

Homework 1. Домашнє завдання.

впр. 4 (с. 101) читати, 5 (с. 102) письмово.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда.

T: We have done a lot of work today. What new things have you learned? Do you always eat healthy food? What unhealthy food do you like? How often do you eat it?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список літератури

  1. О.Д. Карпюк, Англійська мова 5 рік навчання, 2018 р.н.
  2. Павліченко О. М. Англійська мова. 5 клас : плани-конспекти уроків (до підруч. О. Д. Карп’юк).
  3. Інтернет-ресурси

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 березня 2019
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку