Урок "Жива природа"

Про матеріал
Даний матеріал можна використати на підсумковому уроці з природознавства в 1 класі з теми "Жива природа". Першокласники зможуть систематизувати та узагальнити свої знання, плідно попрацювати в парах та групах.
Перегляд файлу

                      Природознавство 1 клас

Урок 41                 

Тема. Узагальнення знань за темою «Світ живої природи»

Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про світ живої    

           природи, формувати інтерес до вивчення природознавства;

           розширювати світогляд, розвивати логічне мислення,   

           мовлення учнів; виховувати ціннісне ставлення до природи.

Тип уроку: узагальнюючий.

Обладнання: картки для роботи в парах, пазли для роботи в групах, мультимедійна презентація.

Очікувані результати:

  • вміння спостерігати за погодою;
  • розрізняти тіла живої та неживої природи;
  • називати ознаки організмів;
  • розподіляти організми на групи ( рослини і тварини);
  • знати характерні ознаки кожної групи ;
  • доглядати за вазонами та домашніми тваринами;

                    Хід уроку

І. Організація класу ( Слайд 1)

Встаньте, діти, всі скоріше!
Посміхніться всім миліше.
Привітайтесь: «Добрий день!»
Продзвенів дзвінок - «дзелень».

- Який у нас зараз урок?

- Як називають людей, котрі вивчають природу?

- Як називають дітей, які люблять і бережуть природу?

- Подивіться, хто знову сьогодні прийшов до нас на урок. Маша з нами вивчала природознавство, а сьогодні, так як і ви, хоче продемонструвати свої знання.

ІІ. Довідка синоптика (Слайд 2)

- Як називають людей, котрі спостерігають за погодою?

- Допоможемо Маші розказати про погоду?

- Чи правильно підібрала Маша  фотографії про зиму? ( Слайд 3)

- Зображення на якій фотографії вам знайоме?

ІІІ. Хвилинка духовності ( Слайд 4)

- 12 лютого- свято Трьох Святих.

 

 

 

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку , мотивація навчальної діяльності. ( Слайд 5)

V. Узагальнення і систематизація знань учнів

     1. Гра «Злови організми» ( Слайди 6-13)

      - Як називаються тіла живої природи?

      -  Назвати ознаки організмів.

      - Що потрібно організмам для життя?

     2. Поділ організмів на групи (рослини і тварини) ( Слайд 14)

     3. Гра «Що зайве?» ( Слайди 15-17)

      - Яка рослина/тварина, на вашу думку, зайва? Чому?

VІ. Релаксаційна пауза. Мандрівка в природу (Слайди 18-19)

     - Що ви уявили? Який пейзаж відповідає почутим звукам?

     4. Повторення вивченого про птахів ( Слайд 20)

      -  До якої групи належать ці тварини? Чому? Назвіть свійських птахів. Який птах є символом України? Які птахи не літають? Який птах найбільший? Чи істинне твердження, що лелеки і ластівки – перелітні птахи? Чому вони відлітають у вирій?

       - Кого ви впізнали на фотографії? Що ми робили під час екскурсії? Чому потрібно підгодовувати птахів взимку? ( Слайд 21)

      5. Повторення вивченого про звірів ( Слайд 22)

      -  До якої групи належать тварини?  Кого не можна побачити в зимовому лісі? Чому? А як називають тварин, які живуть в лісі?

      6. Повторення вивченого про свійських тварин. Робота в парах.

       - Обведіть свійську тварину. Для чого люди її вирощують?

       - Обведіть домашніх тварин. Хто відповідає за здоров’я і життя домашнього улюбленця?

      7. Робота в группах.

  • Поділ на групи
  • Правила роботи в группах
  • Завдання; скласти пазди, назвати тварину, пригадати, до якої групи вона належить, довести чому,  розсказати, що цікового ви про неї знаєте.

( Слайди 23-31)

        8. Природа і мистецтво. ( Слайд 32)

        9. Українські народні казки про тварин. ( Слайд33)

        10. Гра «Склади порівняння» ( Слайд 34)

VІІ.  Підсумок уроку ( Слайд 35)

        Гра «Закінчіть речення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………………………………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

……………………………………………………………………

                      Природознавство 1 клас

Урок 41                  Дата: 12.02.2013р

Тема. Узагальнення знань за темою «Світ живої природи»

Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про світ живої    

           природи, формувати інтерес до вивчення природознавства;

           розширювати світогляд, розвивати логічне мислення,   

           мовлення учнів; виховувати ціннісне ставлення до природи.

Тип уроку: узагальнюючий.

Обладнання: картки для роботи в парах, пазли для роботи в групах, мультимедійна презентація.

Очікувані результати:

  • вміння спостерігати за погодою;
  • розрізняти тіла живої та неживої природи;
  • називати ознаки організмів;
  • розподіляти організми на групи ( рослини і тварини);
  • знати характерні ознаки кожної групи ;
  • доглядати за вазонами та домашніми тваринами;

 

doc
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку