27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Урок " Зимові свята в Італії"

Про матеріал
Предмет - "Я досліджую світ" . Конспект уроку за темою "Зимові свята в Італії" для вчителя другого класу нової української школи.
Перегляд файлу

 Тема: «Зимові свята в Італії»

Мета:

  • навчальна – сформувати у дітей уявлення про зимові свята в Італії, розширити уявлення про святкові традиції в інших країнах.
  • виховна – виховувати інтерес до традицій батьківщини та інших країн, формувати пізнавальні інтереси учнів.
  • розвивальна – розвивати критичне мислення, творчу уяву, культурну обізнаність та самовираження.

Створити атмосферу свята і очікування дива у дітей.

Тип уроку: комбінований

Освітні галузі: соціальна, природнича, мистецька, історична, мовно – літературна.

Очікувані результати:

Знати – особливості святкування зимових свят в Італії.

Вміти – діалогічно висловлювати свої думки, називати символи італійського Різдва.

Застосовувати – набуті знання на практиці, в життєвих ситуаціях, порівнювати святкування Різдва в Італії та Україні.

Обладнання: комп’ютер, цеглинки LEGO, малюнки учнів, смайлики, різнокольорові олівці, маркери, посилка, емблеми, підручник, індивідуальні картки, СМС повідомлення,лист Святому Миколаю, малюнок рибки.

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. Вступна частина

1.1 Організація класу

Доброго ранку, сонечко ясне!

Доброго ранку, школо прекрасна!

Доброї дороги – тим, хто йде!

Сил і терпіння – тим, хто очікує!

Тепла і щирості – тим, хто зустрічає.

Частіше посміхайтеся новому дню і не

забудьте сказати, кому хотіли – люблю…

Вправа «Три бажання».

- Діти, заплющте очі, уявіть, що вам пощастило упіймати золоту рибку і вам потрібно їй загадати три бажання.

                             На тему « Як бив и хотіли щоб пройшов наш урок?»

- А в кінці уроку, ви мені скажете, чи справдилися ваші сподівання !?

Вправа «Заряд на бажання гарно працювати».

Щоб урок нам розпочати,

Треба разом промовляти:

Впевнений, кмітливий я,

 

1.2  Актуалізація опорних знань.

- Діти, а пам'ятаєте ви, якого зміст СМСку ми з вами отримали на попередньому уроці?

- Так, нас прохали ляльки Барбара та Белла з Італії, щоб ми для них, їм на святкування зимових свят, приготували піцу в кількості 6 штук. Адже піца – символ Італії.

- То, чи приготували ви піцу?

- Так.         ( Діти показують свої роботи,а вчитель їх кладе в посилку для того, щоб її відправити поштою).

 

1.3 Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні ми продовжимо знайомство з Італією і дізнаємось, як італійці проводять зимові свята, та чим відрізняється італійське святкування від Українського.

 

ІІ.Основна частина

2.1 Робота з підручником на с.124

а)  Запитання  для обговорення:

1. Хто є символом Різдва в Італії? (Баббо Натале)

2. Чому у Новий рік в Італії краще не ходити під вікнами будинків? ( Через звичай позбавлятися від старих речей, викидаючи їх у вікно).

3. На якого персонажа українських казок схожа фея Бефана? (Схожа на Бабу Ягу)

4. Хто  приносить подарунки українським дітям 19 грудня ? (Святий Миколай).

5. Що приносить італійським дітям  фея Бефана? (Хорошим діткам панчоху з солодощами, а неслухам – вуглинку.)

 

         Вхід до класу казкового персонажу (феї Бефани)

 

 Підсумуйте: А й справді, в українців та італійців дещо схожі традиції святкування. Давайте переглянемо відео та зя'суємо це детальніше»

2.3 Перегляд відео «Зимові свята в Італії»

   Запитання для обговорення :

1. Як проходить святкування Різдва в Італії? (Тихо, мирно за святковим столом.)

2. Яка традиційна італійська різдвяна страва? (Риба)

3. Які традиційні різдв'яні українські страви ви знаєте? (Кутя, узвар, пісний борщ з грибами, смажена та запечена риба, вареники. )

4. Як в Італії називають Санта Клауса? (Баббо Натале)

   Підсумуйте: «І дійсно, у нас є схожі традиції, наприклад риба на столі в різдвяний вечір. А Санта Клаус та Баббо Натале дуже схожі між собою».

 

- Отож бо беремо до рук олівці і розфарбуємо емблему «Італійський символ Різдва» + виконані роботи прикріпити до  дошки.

 

2.5 Руханка «До дня Святого Миколая»

2.6 Вправа «Лист Святому Миколаю»

     Слово вчителя: «Зовсім скоро прийде день Святого Миколая і всім чемним діткам Миколай принесе подарунки та покладе їх під подушку. Для того, щоб Миколай знав що саме ви хочете, ми напишем йому листа. Але слід пам'ятати, що Святий Миколай дуже зайнятий і може не встигнути до когось завітати. В такому випадку не потрібно засмучуватись, адже кажуть, що в такому разі він буде оберігати цю дитину весь наступний рік».

  • Роздати схему листа Святому Миколаю, в залежності від статі дитини.
  • Учні самостійно заповнюють всі поля.
  • Запропонувати бажаючим учням прочитати свої прохання.

 

ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

3.2 Вправа «Три бажання»

- На початку уроку ви уявили, що упіймали золоту рибку і вам потрібно було їй загадати три бажання.

- Які бажання ви загадали. Щоб як пройшов урок? (Відповіді учнів)

3.3 Вправа «Намалюй смайлику емоцію»

- Які емоції у вас викликав сьогоднішній урок? Намалюйте.

 

ІV. Заключна частина

4.1 Рефлексія

- Оцініть наш урок цеглинками LEGO.

- Хто на уроці працював із задоволенням – підніміть у гору червону цеглинку; кому на уроці було сумно – піднесіть зелену цеглинку; хто на уроці дізнався щось нове – піднесіть жовту цеглинку.

4.2 Домашнє завдання

Творче завдання.

  • Розмалювати малюнок «Зимові свята в Італії»
docx
Додано
17 лютого
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку