Урок-змагання. КВК "ВІКТОРИНА З ПРИРОДОЗНАВСТВА "

Про матеріал
Мета: закріпити знання учнів про сезонні зміни в природі, будову рослинного і тваринного організму, різноманітність рослинного і тваринного світу. Розвивати пізнавальні інтереси учнів. Виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Дослідники природи.

КВК ВІКТОРИНА З ПРИРОДОЗНАВСТВА

(5 - 6 КЛАС)

Мета заходу: закріпити знання учнів про сезонні зміни в природі, будову рослинного і тваринного організму,  різноманітність рослинного і тваринного світу. Розвивати пізнавальні інтереси учнів. Виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідного краю.

 

Умови проведення: 2 команди

 

Підготовка до гри: учі готують домашнє завдання: малюють малюнки на захист назви команди, придумують казку на екологічну тему.

 

Хід гри: 7 раундів. 

 

ХІД ГРИ

1 «Вітання» - оголошення назви команд, емблема.

 

«ВОДА» - Усюди , де біжить вона

                 Цвіте земля, цвіте країна.

                 Із дальніх місць, від гірських рік

                  Її проводить чоловік,

                 Щоб землю вдосталь напоїти,

                  Щоб квітники зрання полити.

 

«ПОВІТРЯ» - Через ніс проходить в груди,

                         І зворотний робить шлях,

                         Він невидимий а отже,

                        Жити без нього не можем ніяк.


 

2 « Розминка»

( складання паспорту – анкети)

Заповнити паспорт – анкету проживання нашої школи.

1 Галактика

2 зоряна система

3 Планета

4 Країна

5 Область

6 Район

7 село

8 вулиця

9 будинок №

 

3 « Математичний»

Розв’язати приклади, назвати рідкісну птицю України

170-20:2+30+4*3-158+3=

200:20+58-4*6+142-40:8= 

47 вінценосний журавель

181 пугач

 

 

Пугач

 

181

Вінценосний журавель

47

Чорний дятел

 

 

6

Шпак

 

 

59

Куріпка

 

193

Синиця

 

129

Горобець

 

269

Яструб

 

103

 

4 «Краєзнавчий»

Упізнати тваринну користуючись  підказкою

 

Команда 1

1 у мене дві ноги, два крила, довга шия.

2 кожної осені відлітаю у вирій

3 про мене складено багато пісень

4 самці мого виду – однолюби

5 будую на плесах великі гнізда з трави та очерету

6 маю червоний дзьоб, біле пір’я, моє пташеня – герой відомої казки.

 

Команда 2

1 у мене дві  ноги, два крила, коротка шия.

2 у мене широка морда, але маленькі вуха.

3 веду нічний спосіб життя, живу у печерах

4  моє тіло вкрито шерстю

5годую своїх діточок молоком

6 дуже погано бачу вночі, але добре орієнтуюсь за допомогою ультразвуку

 

5 «Художній»

1 команда

Намалювати квітку, підписати її органи.

 

2команда

Намалювати тварину, підписати частини тіла.

 

6 «Літературний»

 

Знайди помилку в тексті.

 

                        Лютий

 

Зінька – молода синичка. Якось у лютому полетіла вона в ліс.

Зустріла дятла, горобця, шпака, солов’я і багато інших.

Хороше в лісі , весело!

Раптом зашипіло навкруги, побігла лісом поземка, ударила блискавка, загримів грім. Стало темно, як увечері. Налетів вітер, і посипалось червоне листя з горобини, жовте з осики і сони.  Почався снігопад!

Зінька присмиріла, насупилась, ось – ось замерзне. Добре, що дятел пустив її  у своє запасне дупло, а то зовсім пропала б.

                                  

                                                 Травень

 

У лісі ще багато снігу. Він сховався під кущами та деревами, і сонцю важко його там знайти. Сонце лягає пізно, а встає рано. Але гріє вже гріє добре, у зимових шубках і пір'ячках трішки жарко.

Але в лісі вже весело, не те що взимку. Скрізь почалося лісове свято. Синичці теж весело. Розцвіли конвалії, волошки , хризантеми.

Давно прилетіли та весело співають журавлі, лебеді, шпаки, голуби, дрозди, зяблики, солов'ї

 

7 « Інтелектуальний»

 

Кросворд «Явища природи»

 

 

 

б

у

р

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б

у

р

я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в

е

с

е

л

к

а

 

 

 

 

 

 

 

в

е

с

е

л

к

а

 

 

 

х

м

а

р

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

х

м

а

р

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д

о

щ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д

о

щ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

т

у

м

а

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

т

у

м

а

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п

а

м

о

р

о

з

ь

 

 

 

 

 

 

п

а

м

о

р

о

з

ь

 

 

в

і

т

е

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в

і

т

е

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б

л

и

с

к

а

в

к

а

 

 

 

 

 

б

л

и

с

к

а

в

к

а

 

 

 

 

 

 

г

р

і

м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г

р

і

м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

о

с

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

о

с

а

 

 

 

 

 

 

 

 

г

р

а

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

г

р

а

д

 

 

 

 

 

 

 

х

у

р

т

о

в

и

н

а

 

 

 

 

 

х

у

р

т

о

в

и

н

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Не звір, а виє. (Буря)
  2. Хтось у лузі біля річки

Погубив барвисті стрічки.

Дощик вгледів, підібрав,

Небеса підперезав. (Веселка)

  1. З небокраю, з-за діброви

Вийшли кралі чорноброві.

Принесли водиці жбан,

Полили великий лан. (Хмари)

  1. У річці купався, у хмарці ховався

Від блискавки-грому полинув додому.

На землю спустився – на сто крапель розбився. (Дощ)

   5. Йшов хлопчина через ліс,

Молоко в цеберку ніс.

Хлюпнув трішки молока,

Зникли поле, ліс, ріка. (Туман)

 6. Рано-вранці увесь світ

Вбрався в білий оксамит.

А як вітер нападе –

Оксамит цей пропаде. (Паморозь, іній)

7. Літає часто він довкола,

Дерев чимало поламав,

Але ніхто, ніде й ніколи

Його не бачив, не тримав. (Вітер)

8,9. Жили братик і сестриця.

Люди бачили дівицю,

А про брата тільки чули

Хто ці незнайомці були? (Грім і блискавка)

  1. В лузі вдосвіта Галинка

Погубила намистинки.

Сонце встало – позбирало

Та Галинці не віддало. (Роса).

  1. Що за диво? – із хмаринки

Вниз спадають горошинки. (Град)

  1. Без рук, без ніг, а по полю гасає. (Хуртовина)

 

 

 

 

docx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку