Дослідники природи.
КВК ВІКТОРИНА З ПРИРОДОЗНАВСТВА
(5 - 6 КЛАС)
Мета заходу: закріпити знання учнів про сезонні зміни в природі, будову рослинного і тваринного організму, різноманітність рослинного і тваринного світу. Розвивати пізнавальні інтереси учнів. Виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідного краю.
Умови проведення: 2 команди
Підготовка до гри: учі готують домашнє завдання: малюють малюнки на захист назви команди, придумують казку на екологічну тему.
Хід гри: 7 раундів.
ХІД ГРИ
1 «Вітання» - оголошення назви команд, емблема.
«ВОДА» - Усюди , де біжить вона
Цвіте земля, цвіте країна.
Із дальніх місць, від гірських рік
Її проводить чоловік,
Щоб землю вдосталь напоїти,
Щоб квітники зрання полити.
«ПОВІТРЯ» - Через ніс проходить в груди,
І зворотний робить шлях,
Він невидимий а отже,
Жити без нього не можем ніяк.
2 « Розминка»
( складання паспорту – анкети)
Заповнити паспорт – анкету проживання нашої школи.
1 Галактика
2 зоряна система
3 Планета
4 Країна
5 Область
6 Район
7 село
8 вулиця
9 будинок №
3 « Математичний»
Розв’язати приклади, назвати рідкісну птицю України
170-20:2+30+4*3-158+3=
200:20+58-4*6+142-40:8=
47 вінценосний журавель
181 пугач
Пугач
181 |
Вінценосний журавель
47 |
Чорний дятел
6 |
Шпак
59 |
Куріпка
193 |
Синиця
129 |
Горобець
269 |
Яструб
103 |
4 «Краєзнавчий»
Упізнати тваринну користуючись підказкою
Команда 1
1 у мене дві ноги, два крила, довга шия.
2 кожної осені відлітаю у вирій
3 про мене складено багато пісень
4 самці мого виду – однолюби
5 будую на плесах великі гнізда з трави та очерету
6 маю червоний дзьоб, біле пір’я, моє пташеня – герой відомої казки.
Команда 2
1 у мене дві ноги, два крила, коротка шия.
2 у мене широка морда, але маленькі вуха.
3 веду нічний спосіб життя, живу у печерах
4 моє тіло вкрито шерстю
5годую своїх діточок молоком
6 дуже погано бачу вночі, але добре орієнтуюсь за допомогою ультразвуку
5 «Художній»
1 команда
Намалювати квітку, підписати її органи.
2команда
Намалювати тварину, підписати частини тіла.
6 «Літературний»
Знайди помилку в тексті.
Лютий
Зінька – молода синичка. Якось у лютому полетіла вона в ліс.
Зустріла дятла, горобця, шпака, солов’я і багато інших.
Хороше в лісі , весело!
Раптом зашипіло навкруги, побігла лісом поземка, ударила блискавка, загримів грім. Стало темно, як увечері. Налетів вітер, і посипалось червоне листя з горобини, жовте з осики і сони. Почався снігопад!
Зінька присмиріла, насупилась, ось – ось замерзне. Добре, що дятел пустив її у своє запасне дупло, а то зовсім пропала б.
Травень
У лісі ще багато снігу. Він сховався під кущами та деревами, і сонцю важко його там знайти. Сонце лягає пізно, а встає рано. Але гріє вже гріє добре, у зимових шубках і пір'ячках трішки жарко.
Але в лісі вже весело, не те що взимку. Скрізь почалося лісове свято. Синичці теж весело. Розцвіли конвалії, волошки , хризантеми.
Давно прилетіли та весело співають журавлі, лебеді, шпаки, голуби, дрозди, зяблики, солов'ї
7 « Інтелектуальний»
Кросворд «Явища природи»
|
|
б |
у |
р |
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б |
у |
р |
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в |
е |
с |
е |
л |
к |
а |
|
|
|
|
|
|
|
в |
е |
с |
е |
л |
к |
а |
|
|
|
х |
м |
а |
р |
и |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
х |
м |
а |
р |
и |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
о |
щ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
о |
щ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
т |
у |
м |
а |
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
т |
у |
м |
а |
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
п |
а |
м |
о |
р |
о |
з |
ь |
|
|
|
|
|
|
п |
а |
м |
о |
р |
о |
з |
ь |
|
|
в |
і |
т |
е |
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в |
і |
т |
е |
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
б |
л |
и |
с |
к |
а |
в |
к |
а |
|
|
|
|
|
б |
л |
и |
с |
к |
а |
в |
к |
а |
|
|
|
|
|
|
г |
р |
і |
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
г |
р |
і |
м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р |
о |
с |
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р |
о |
с |
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
г |
р |
а |
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
г |
р |
а |
д |
|
|
|
|
|
|
|
х |
у |
р |
т |
о |
в |
и |
н |
а |
|
|
|
|
|
х |
у |
р |
т |
о |
в |
и |
н |
а |
|
|
|
|
|
Погубив барвисті стрічки.
Дощик вгледів, підібрав,
Небеса підперезав. (Веселка)
Вийшли кралі чорноброві.
Принесли водиці жбан,
Полили великий лан. (Хмари)
Від блискавки-грому полинув додому.
На землю спустився – на сто крапель розбився. (Дощ)
5. Йшов хлопчина через ліс,
Молоко в цеберку ніс.
Хлюпнув трішки молока,
Зникли поле, ліс, ріка. (Туман)
6. Рано-вранці увесь світ
Вбрався в білий оксамит.
А як вітер нападе –
Оксамит цей пропаде. (Паморозь, іній)
7. Літає часто він довкола,
Дерев чимало поламав,
Але ніхто, ніде й ніколи
Його не бачив, не тримав. (Вітер)
8,9. Жили братик і сестриця.
Люди бачили дівицю,
А про брата тільки чули
Хто ці незнайомці були? (Грім і блискавка)
Погубила намистинки.
Сонце встало – позбирало
Та Галинці не віддало. (Роса).
Вниз спадають горошинки. (Град)