Урок "Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв'язування задач

Про матеріал
Мета: актуалізувати знання учнів про взаємозвязок множення і ділення, назви компонентів дій множення і ділення, формувати вміння складати вирази на ділення з виразів на множення та їх результатів, вчити розв'язувати задачі за поданим планом, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість.
Перегляд файлу

Тема: Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач

Мета: актуалізувати знання учнів про взаємозв’язок множення та ділення, назви компонентів дій множення і ділення, формувати вміння складати вирази на ділення з виразів на множення та їх результатів, вчити розв’язувати задачі за поданим планом, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, виховувати охайність, інтерес до навчання.

Обладнання: картки із записом компонентів дій множення, ділення; картки із поясненням, що таке задача, та планом розв’язування задачі; картки «Світлофор»,  цеглинки LEGO

Тип уроку: комбінований урок

Освітні галузі: математична

Хід уроку

  1. Організація класу до уроку

Станьмо, діти, всі рівненько

Посміхнімося гарненько

І наліво, і направо

Працювати починаймо!

І Повторення вивченого матеріалу

1. Робота з лічильним матеріалом

- Визначте закономірність запису чисел і продовжіть ряд:

5, 10, 2, 15, 20, 3, 25,……….( 30, 4, 35, 40, 5)

- Запишіть цифрами числа: вісімнадцять, шістдесят сім, десять, двадцять один, чотирнадцять, дев’яносто. Обведіть круглі числа, підкресліть непарні.

- Запишіть добуток чисел 5 і 3; 4 і 6.

- Обчисліть суму чисел 25 і 25; 16 і 14

-Знайдіть різницю чисел 16 і 10.

Знайдіть частку чисел 18 і 2

ІІ Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку

- Діти, які арифметичні дії ви знаєте? (додавання, віднімання, множення, ділення)

- Назвіть компоненти дії додавання?

- Як знайти невідомий доданок?

- Назвіть компоненти дії віднімання?

- Як знайти невідомий від’ємник?

- Назвіть компоненти дії множення?

- Як обчислити невідомий множник?

- Назвіть компоненти дії ділення?

Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як обчислити дільник.

ІІІ Опрацювання нового матеріалу

  1. Актуалізація вміння обчислювати невідомі компоненти арифметичних дій додавання, віднімання.

Вправа «Потяг». На екрані діти бачать потяг, на вагонах написані вирази, які треба обчислити, зробивши відповідні записи в зошитах і просигналізувавши цеглинками LEGO (колір цеглинки відповідає певному числу):

21+17= (38) 

(38)-14= (24)

(24)+1= (25)

(25)+75= (100)

Молодці! Ви справилися із завданнями на всі 100!

  1. Актуалізація знань про взаємозв’язок дій множення та ділення.

- Гра «Світлофор» (робота в парах) Діти отримують картки, на яких у червоному полі міститься вираз на знаходження добутку. Завдання: у жовте і зелене поле внести вирази на знаходження частки.

Приклад: 5*4=20                   20:4=5                        20:5=4

- Робота з підручником. Виконати завдання №890 (с.144)

Формулюємо правило обчислення невідомого дільника (за аналогією з правилом обчислення невідомого від’ємника).

Фізкультхвилинка

ІV Закріплення й узагальнення знань здобувачів освіти

 - Робота з підручником. №891 (с. 144) Назвати числа, пропущені в таблиці.

- Робота з підручником. Робота в парах. №892 (с.144) Складіть свою загадку для друзів.

- Робота з підручником. Самостійна робота. №893 (с.144)

- Розв’язування задачі за поданим планом. №894, 895 (с. 145)

Офтальмологічна пауза

- Математична естафета. Учні об’єднуються в 3 команди і отримують завдання на картках (кожна картка містить вирази на перевірку знання таблиць множення і ділення на 3)

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Домашнє завдання №896,897 (с. 145)
  2. Підсумок уроку.

- Рефлексія. Вправа «Світлофор»

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бурик Світлана
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку