Урок "Знайомство з першокласниками"

Про матеріал
Конспекти ознайомчих зустрічей розроблені вчителем початкових класів для ефективної та швидкої комунікації х першокласниками
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ 1

Тема. Знайомство. Мій майбутній першокласник

Мета:  познайомитися з дітьми, вчити спілкуватися з дорослими, однолітками; познайомити дітей між собою, з школою та її завданням; створювати мотивацію пізнання самих себе; розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, уміння працювати в колективі; виховувати інтерес до школи, до занять.

 

Хiд заняття

1.     Привітання.

Ось дзвінок сигнал подав –

До знайомства час настав!

Добрий день, моя малеча!

Хочу вам, сказать, до речі,

Що дуже я чекала Вас.

Тож радо всіх приймаю в клас.

І як ведеться хочу вас всіх привітати,

За звичаєм щодня вас буду зустрічати.

Вітання у колі.

Близнецы - Схема вышивки "Мультяшные зарисовки" - Схемы вышивки - Астрик2006 - Авторы - Портал "Вышивка крестом"Доброго дня!

Треба разом привітатись,

Із-за парт усім нам треба встати

За долоньки сусіда узяти 

Та до кола усім об’єднатись.

Добрий день!

Дружно голосно сказати.

Добрий день!

Вліво, вправо поверніться,

Своїм друзям посміхніться.

Добрий день!

Дружно всі не відставайте:

Добрий день!

2.     Знайомство зі школою.

Казочка.

А зараз хочу казочку, вам, друзі, розказати…

Може зможете її часом і впізнати.

У мене є хороша звичка –

Носити взимку рукавички.

Одну – дорогою згубила,

Шукала довго я, ходила…

А тут дивлюся з рукавички

Посміхнулись мені личка.

Що за диво? Чудеса!

Великий дім – яка краса!

(вчитель відкриваю дошку, на якій в центрі розташована велика рукавичка)

Багато світлих там кімнат,

А в них гарнесеньких малят.

В одній із них я вирішила поселиться,

І житлом, і знанням з друзями поділиться.

Всім хто до мене завіта, я буду рада дуже.

Заходь до мене друже!

Хто-хто у кімнаті цій живе?

Я Юлія Петрівна – вчителька ваша.

А ти хто?

-         А ось великий хлопчик _______

Дуже добре. Вже нас стало двоє.

-         Тук-тук. А хто тут є?

Хтось до нас іще іде?

Це ____________, _______________, ______________ -

Подружок надійна трійка.

-         Ми чекали вас дівчатка.

Все повніша наша хатка.

-         Тук-тук! А ти хто?

-         А ось ___________, буде вчитися без двійок.

-         Дуже добре, тож заходь

І товариша заводь.

-         Як ти звешся друже мій?

-         Він – допитливий ______________.

-         Це _____________ ,__________, ___________.

Як багато, …

Але зовсім не боюся, що порветься рукавичка,

Бо моя хороша звичка:

Зробити затишно й цікаво в домі цім,

Любим мешканцям моїм.

Будемо ми всі дружить,

В мирі й злагоді всі жить,

Наполегливо трудитись

І старанно вчитись;

Бо тепер усі ви і я – дружня сім’я.

Один одному всміхнемось і потиснемо руки.

Любі друзі! Вирушаєм пізнавать науки!

3. Інтерв’ю.

Вчитель.

Сідайте на свої місця.

Телебачення зустрічати пора.

Вас приїхали знімати,

Щоб по телевізору показати.

Мікрофон до вас прийде,

Інтерв’ю у вас візьме (вчитель одягає окуляри і бере мікрофон)

Уважно слухай запитання

І давай свої міркування.

І так. Увага. Ми ведемо свій репортаж, з Маринської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Зараз ми поспілкуємося з майбутніми першокласниками, які сьогодні вперше завітали до Маринської школи. Я – Юлія Петрівна.

• Назви свої прізвище, ім'я, по батькові.

• Назви прізвище, ім'я, по батькові тата, мами.

• Ти дівчинка чи хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш - тіткою чи дядьком?

• У тебе є брат, сестра? Хто старший?

• Скільки тобі років? А скільки буде через рік? Через два роки?

• Зараз ранок чи вечір (день чи ранок)?

• Коли ти снідаєш - увечері чи вранці? Коли ти обідаєш - вранці чи вдень?

• Що буває раніше - обід чи вечеря?

• Де ти живеш? Назви свою домашню адресу.

• Ким працює твій тато, твоя мама?

• Ти любиш малювати? Якого кольору ця стрічка ( плаття, олівець)

• Яка зараз пора року - зима, весна, літо чи осінь? Чому ти так вважаєш?

• Коли можна кататися на санках - взимку чи влітку?

• Чому сніг буває взимку, а не влітку?

• Що робить листоноша, лікарка, вчитель?

• Навіщо в школі потрібна парта, дзвінок?

• Ти хочеш піти в школу?

• Покажи своє праве око, ліве вухо. Для чого потрібні очі, вуха?

• Яких тварин ти знаєш?

• Яких птахів ти знаєш?

• Хто більший - корова чи коза? Птах чи бджола? У кого більше лап: у півня або у собаки?

• Що треба зробити якщо зламав чужу річ?

 

4.Фізхвилинка

 Учитель:

Телебачення пішло

готувати передачу,

а у нас така задача

стати колом всім хуткіш

і пограти веселіш.

   (Дістає вчитель  зайчика)

Ой, зайчисько дуже радий

Хоче з вами пострибати.

А для цього підніміться,

Посміхниться, підтягніться.

1,2,3,4,5 –

Будем в лісі крокувать

Там пташок ми зустрічаєм,

Разом з ними політаєм.

Із зайчиком пострибаєм.

А від вовка повтікаєм.

Наші ручки - 1,2,3, наші ніжки – 1,2,3.

На носок, на каблучок (2р.)

Руку вліво, руку вправо

Ми танцюємгапачок.

Раз присіли, два присіли,

І за парти тихо сіли.

5.    Прихід букви Я

Вчитель:

Ми кричали, верещали

Букви всі повибігали.

А до нас прийшла одна

І красива, і струнка (показую Я)

Голосиста та прудка.

Вона всім допомагає,

У склади вона стрибає.

Працьовита, як бджола,

 

Я і буква, і слово.

Хоче все про вас дізнатись

І трошечки погратись.

Буква «Я» буде питати,

Ну а ви відповідати.

Якщо ви такі як «Я»

Дайте відповідь -: «І я.»

 

Гра «Я …, а ти?»

Я працьовита, а ти? (…і я)

Я щаслива, а ти?

Я сумна, а ти?

Я сильна, а ти?

Я ледача, а ти?

Я охайна, а ти?

Я вперта, а ти?

Я жадібна, а ти?

Я сором’язлива, а ти?

Я смілива, а ти?

Я чесна, а ти?

Я радісна, а ти?

Я вірю у Діда Мороза,  а ти?

Я доброзичлива,  а ти?

Я спокійна,  а ти?

Я вертлява, а ти?

6.Хвилинка медитації.

Вчитель: Бачите сонечко до нас зазирнуло в клас. Ковзнуло по стіні, по ваших личках і личках. Ущипнуло за щічку, полоскотало вашого чуба і почало розсіювати свої промінці. Простягніть до нього свої долоньки. Воно освітило вас, принесло багато тепла, і ви теж стали як сонечко. Ви володарі теплого добра. Ви – радісні і щасливі. Ви – маленькі сонечка. (вчитель включає музику)

7. Робота з роздатковим матеріалом

8.     Підготовка до школи

Вчитель:

Молодці! А тепер

Увага! Увага! Увага!

Зараз розмова серйозна!

 

Гра «Біг асоціацій»

Вчитель: Які слова приходять на думку, коли я говорю слово школа,урок, вчитель? (відповіді учнів)

Вчитель:

Так! Ви малята «молодці»!

А тепер на вас чекає

Гарний ось такий (показую) Портфель

Всі свої думки про школу

Будемо складати в нього.

Всі по черзі підійдуть,

Свій листочок відірвуть.

Якщо будем в школі ми таке робить,

То в портфель наш кладіть.

    «Портфоліо»

На дошці висять листочки, діти зривають їх і дають вчителю.

1.     Співати       2.     Читати             3.     Крутитися

4.     Мислити         5.     Дружити        6.     Вередувати

7.     Сердитися         8.     Гратися        9.     Радіти

10. Допомагати      11.  Рахувати       12.  Ображати

13. Фантазувати      14. Спілкуватися    15. Поважати

Вчитель читає, що написано на зворотній сторінці. Дитина, вибравши, що необхідно робити в школі, складає листочок до портфеля. А ті листочки, що не потрібні нам, хай летять у теплі краї.

Вчитель:

А портфель наш дуже радий,

Що розумні ви малята.

Вибрали ті поняття, що

Потрібні для навчання.

Скажемо йому: «До побачення!»

До зустрічі 1 вересня.

9.Підсумок заняття

Вчитель:

Закінчується заняття!

Вже додому вам пора!

Попрацювали ви завзято.

Дуже гарні ви малята!

А скажіть тепер мені,

Вам сподобалось чи ні? (так, ні)

Вчитель:

Заєць смішний залишив на згадку нам

Конвертики із завданням.

Візьміть із кошика конверт,

Відкрийте, що там? (діти відповідають)

Так, обличчя.

Там радість J (показую), спокій ( :-| ), страх і сум L.

Щоб мені відповісти.

Вам сподобалось чи ні?

Треба те знайти обличчя,

Яке до вас підходить ближче.

Вибирайте настрій свій

І показуйте  всі мерщій.

 

Вчитель:

Слухайте мене малята!

Вдома мамам розказати,

Чим ви з вчителем займались.

Що нового ви дізнались,

Як ви грались, посміхались,

Будьте всі ви молодцями!

Працюйте завжди залюбки,

Діліться радощами з другом.

Ходіть до школи, малюки,

 

І хай вона вам домом буде,

Всім добра вам побажаю,

Усмішкою проводжаю,

«До побачення» - кажу,

До дверей вас проводжу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАНЯТТЯ 2

Тема. Знайомство. Школа

Мета: познайомитися з учнями; повторити правила спiлкування з дорослими, однолiтками; ознайомити учнiвiз зошитом в клітинку, вимогами до оформлення зошита; повторити назви геометричних фiгур; поняття «ліворуч», «праворуч».

Перебіг  заняття

1. Привітання

    - Добрий день, діти!

Ось і знову ми зібрались. Починається заняття.

Всі за парти тихо всілись

І на мене подивились.

 

Мотивація

До уроку всі готові?

Вирушаємо в дорогу.

Візьмемо ми цей девіз:

«Будь уважним, не лінись!»

 

2. Ознайомлення зi словами:учитель, учень, учениця, учнi, школяр, школярка, школярi.

Загадки

         В сумцi — зошити, буквар.

           То до шкоди йде... (школяр).

         Дає здоров’я спорт,

           Вагу — солодкий торт,

           Мед — працьовитi бджоли,

           Знання глибокi — ... (школа).

3. Вивчення вiрша

Спитає вчитель — треба встать,

Дозволить сiсти,— тихо сядь,

Сказати хочеш,— не шуми,

А тiльки руку піднiми.

4. Слова ввiчливостi, привiтання: «Доброго ранку», «Добрий день», «Добрий вечір», «Привiт» (для друзiв),«До побачення», «На все добре».

5. Обговорення ситуацiї

ЗАПАМ’ЯТАЛА

Научила доню мати

«До побачення» казати

І дiвчаотi слова

Нi на мить не забува.

Ступить з двору на порiг:

— До побачення!— до всiх...

— Чи правильно вживала дiвчинка слова «До побачення?» Коли потрiбно їх казати?

6. Фiзкультхвилинка.

Раз, два — дружно встали,

Велетнями ми всi стали.

Руки в сторони, як крила,

І на пояс — три-чотири.

Вправо, влiво повернулись,

Нахилились i прогнулись.

Раз — присiли, два — присiли,

І за парти тихо сiли.

7. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Послухайте вiрш про сома (малюнок) i скажiть, який звук повторюється найчастiше?

Сом наївся досхочу:

Ситно сому-вусачу.

Спочиває сивий сом:

— Ой, солодкий сниться сон!

— Де живе сом? Придумайте слова, якi починаються на букву С.

8. Математика

— Давайте порахуємо, скiльки дітей прийшло сьогоднi на заняття.

— Скiлькидiвчат? Скiлькихлопцiв?

(Повторення геометричних фігур. Ознайомлення iз зошитом. Робота в зошитi.)

ТРИКУТНИК

КВАДРАТ 

КРУГ 

IMG_00029.Вправи із розвитку просторового сприймання

  • замалювати зеленим кольором прапорці,

 розвернуті вправо.

  • замалювати червоним кольором прапорці,

 розвернуті вліво.

  • Обвести кружечком два однакові прапорці.

10. Завдання з кульками.

11. Повторення пісні «Ми – першокласники»

12.Письмо прямих ліній в клітинках

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Пiдсумок заняття. Повторення вивченого

Голосно дзвенить дзвінок,

    Закінчився наш урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель

 

Учень

 

Учениця

 

 

Учнi

 

Школяр

 

Школярка

 

Школярi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАНЯТТЯ 3

Тема. Школа. Навчальнiречi

Мета: ознайомити учнiвiз новими словами; розвивати умiння давати вiдповiдi на запитання українською мовою; продовжувати ознайомлення iз зошитом у клiтинку; виховувати дбайливе ставлення до своїх i чужих речей.

Перебіг  заняття

1. Привітання

Ось  до  класу  всіх  скликає

     Голосистий  цей  дзвінок.

     І  ми  радо  поспішаєм 

     Не  в  садок, а  на  урок.

 

2.Повторення матерiалу

— Якi слова вивчили на попередньому заняттi? (Учитель, ученъ, учениця,учнi, школяр, школярка,школярi)

3. Вивчення нового матерiалу

— Сьогоднi ми вирушаємо в подорож до Країни шкiльних речей. Ми дiзнаємося, як називаютъся предмети, якими ви будете користуватися в школi. Для цього менiпотрiбна ваша допомога.

Перший предмет — портфель (показати). Хто знає, для чого вiнпотрiбен?

Портфель — мiй друг i помiчник,

Я до портфеля дуже звик,

Бо вiн для мене залюбки

І ручку носить, і книжки.

— Що ж знаходиться у нашому портфелi? Це — пенал.

Розповiм я, щоб ви знали,

Для чого у нас пенали.

Щоби ручки не губились,

Щоб в портфелi не сварились,

Щоб знайти було їх зручно,

Пенал зробив майстер влучно.

— А тепер вiдгадайте, дiти, що знаходиться в пеналi.

• Виводить букви i слова ота цiкава штучка,

  В руцi виблискує здаля нова, гарненька... (ручка).

• Всяк школяр його шанує,

  Бо вiнпище, ще й малює.

  Хто ж цей добрий молодець?

  Це звичайний... (олiвець).

4. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Дiти, на який звук починається слово олiвець? Правильно, на звук [о].

Гра «Спiймайте звук»

Мо, по, ри, ко, во, оз, со, ле, да.

— Дiти, ще в школi ви кожного дня будете користуватися зошитом. Чи є у словiзошит звук [о]?

— Я буду показувати вам, як писати, на дошцi. Чи є у словiдошка звук [о]?

А писати  я буду крейдою. У словi крейда є  звук [о]?

5. Фiзкультхвилинка

Руки в боки, нахились: вперед, назад.

І направо, i налiво, щоб нiчого не болiло.

Раз, два, три,чотири — набираємося сили.

Туди-сюди повернись,

До товарищавсмiхнись.

6. Вправи на розвиток фонематичного слуху

Нора, нора, нора, гора, нора.

Коза, коза, лоза, коза, коза.

 

 

 

 

7. Математика

— Дiти, про якiгеометричнiфiгури ми згадували на попередньому заняттi? (Трикутник, квадрат, круг) Хто намалював вдома цiфiгури? Скiльки ви їх намалювали?

8. Робота в зошитi

Ми накреслимо квадрат,

Поруч з ним — трикутник.    

Із вiдрiзкiв складемо

Довгий прямокутник.

Продовжити ряд фiгур. Яка фiгура буде наступною?

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVuHYjoPau3OBC-0UlsiNyGVLkUM9yUQvW6gm89TpAhEuxacAn9AМожна використати графiчнi завдання.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTfvc9VEZ6nGSpFXMeWBXalFumCYgd9HEa3DC4Ahi-iWZXdhQiL

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJt_VBgyXn-DR5ISvZOfjImkEh45i2KNb6qmtQJDXFnX4kcdqH

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_62fEcFXvBkBifBN0o91HWoMrDpNDxNDu1lmzyMyczaNnf8C4

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLvYSC45gUu9QmZX0z4_RFnbOO7hTggR21ize6dE0InMRObyOU9A

 

 

2

3

4

5

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Пiдсумок заняття

— Які новi слова сьогоднi вивчили? Якiфiгури накреслили в зошитi?

Голосно дзвенить дзвінок,

    Закінчився наш урок.

 

 

 

 

ЗАНЯТТЯ 4

Тема. Кольори

Мета: ознайомити дiтейiз назвами кольорiв; збагачувати лексичний запас; вчити будувати речення; уточнити i поглибити уявлення дiтей про процес i результат лiчби; розкрити правила лiчби.

Хід заняття

1. Привітання

Пролунав  дзвінок,

Починаємо  урок.

Працюватимо  старанно,

Щоб  почути  у  кінці,

Що  у  нашому  у  класі 

Діти  просто 

Мо-лод-ці!

2.Повторення матерiалу

— Про що ми розмовляли і що вивчили на попередньому заняттi?

3. Вивчення нового матерiалу

Дiти, вiдгадайте загадку — i дiзнаєтесь, хто завiтав до нас на заняття.

Влiтку медом ласував,

досхочу малини мав.

А як впав глибокий снiг,

Вiнпоспати трохи літ.     (Ведмiдь)

— Подивіться, який ведмедик прийшов до нас на заняття! (М’яка iграшка)

Вiн у нас казковий, рiзнокольоровий! Вiн допоможе нам вивчити назви кольорiв. (Дiти розглядають iграшку i називають кольори за допомогою вчителя.)

— Дiти, до нас на урок прибiгло ще одне звiрятко. Хто це?

З нiркивибiжумерщiй,

Щоб знайти собiхарчi,

Потiм знов сиджу в норi,

Бо страхаюсь пазурiв.

Найстрашнiший на весь свiт

Є у мене ворог — кiт.     (Миша)

— Давайте розглянемо, якого кольору мишка?    (М’яка iграшка)

4. Гра «Покажiтьменiолiвець».(Учитель називає колiр, а дiти показують олiвецьвiдповiдного кольору.)

Робота з таблицею «Кольори»

5. Фізкультхвилинка від ведмедика

Йшли ведмедики малi,

Нахилялись до землі,

Потiм встали, руки в боки

І зробили три пiдскоки.

Руки вгору, опустили —

I за парти тихо сiли.

6. Робота iз звуками

— Дiти, який перший звук у словiмиша? А другий?

Гра «Луна»

Мм, ви, ти, ди, ри, ли, си, зи, ки, ни.

7. Математика

Учитель пропонує дiтямполiчити палички, зошити, кроки дитини вiд столу до дверей, звуки вiд постукування олiвцем по столу. Робиться висновок, що лiчити можна все: i предмети, i тварин, i звуки, i кроки тощо.

Учитель пропонує дiтям уважно стежити за його лiчбоюiграшок. Першого разу вчитель лiчитьусiiграшкипоспiль та повiдомляє результат, другого разу одну iграшку пропускає, третього разу одну iграшкулiчитьдвiчi.

Висновок:пiд час лiчби не можна лiчити один предмет двiчi i не можна пропускати предмети.

 

 

 

 

Учитель складає iграшки в мiшечок. Дiти виймають iграшки, лiчать їх.

Висновок:результат лiчби не залежить вiд того, з якого предмета починається лічба, i в якому порядку вона виконується.

Дiтилiчать предмети, по-рiзномурозташованi на площині.

8. Робота в зошитi

Намалюємо ведмедика.

Кожному ведмедику — по хатинцi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_62fEcFXvBkBifBN0o91HWoMrDpNDxNDu1lmzyMyczaNnf8C4 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Пiдсумок заняття

Гра «Спiймайте колір»(з м’ячем).

Завдання «Розфарбуйте».

 

http://image044.mylivepage.com/chunk44/1267517/976/9_12.gif 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
2053
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку