Урок "Зовнішня будова тіла людини"

Про матеріал
Інтегрований урок для учнів 5 класу з особливими освітніми потребами. На уроці використовую багато різноманітних і цікавих завдань, відео та презентацій.
Перегляд файлу

                                           Зовнішня будова тіла людини

Природознавство 5 клас

Алла Запорожець, учитель природознавства Великополовецької СЗШ I-II ступенів Білоцерківський район Київська область.

Мета уроку: Познайомити учнів з зовнішніми органами тіла людини, навчити учнів вмінню розрізняти основні зовнішні органи людини, функції, які вони виконують, розвивати самостійність чнів; виховувати інтерес до науки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: таблиці, схеми, зошити, комп’ютер, підручники, смайлики, пазли.

                                                                   Хід уроку

I. Організаційний момент.

Діти, сіли всі тихенько!

Налаштувались на урок гарненько!

Щоб почути та побачити все цікаве із уроку!

А тепер давайте спробуємо посміхнутись і показати свій настрій перед уроком  (учні показують смайлики,  які говорять про їхній настрій)

II. Актуалізація опорних знань.

Сьогодні ми з вами поознайомимося з темою , яка називається “Зовнішня будова тіла людини”. Але перед тим, як ми розпочнемо з вами урок, давайте пригадаємо наше домашнє завдання.

  1. Почнемо із загадки: двоє ходять, двоє дивляться, одна водить і наказує (людина)
  2. Людина – це жива істота чи ні? Чому?
  3. Людина  може жити без природи чи ні? Чому?
  4. Людина може робити негативний чи позитивний вплив на природу? (обґрунтуйте відповідь)

III. Вивчення нового матеріалу.

Робота зі схемами: в кожного учня на парті лежать схеми з будовою людини, вчитель біля дошки по таблиці називає органи людини, учні уважно слухають, шукають в себе на схемах і вписують назву напроти органу. Також вчитель пояснює тему по підручнику.

IV. Руханка

Танцювальна хвилинка для учнів (танцювальне відео).

V. Опрацювання тексту

Учні по черзі опрацьовують частини тексту про будову людини.

VI. Перегляд відео “12 цікавих фактів про людину”.

VII. Гра – скласти пазли органів людини.

VIII. Закріплення знань про зовнішню будову людини (розгадування загадок).

IX. Підсумок уроку.

Учитель: діти, вам сподобався урок?

Учні піднімають смайлики, які характеризують їхній настрій у кінці уроку.

X.  Оголошення домашнього завдання

docx
Додано
3 січня 2022
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку