Урок №____
Тема: Дробові числа
Мета: знаннєвий компонент: формувати поняття звичайного дробу, вміння читати й записувати звичайні дроби;
діяльнісний компонент: розвивати мислення, увагу; формувати вміння міркувати за аналогією;
ціннісний компонент: виховувати старанність, працьовитість, самостійність.
Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.
Обладнання та наочність: підручник «Математика 5 клас» Істер О. С.
Хід уроку
Задача. Побудуйте квадрат зі стороною 5 см. Обчисліть його площу. Поділіть його на 4 рівних частини. Чому буде дорівнювати площа кожної частини ?
Учитель: у цьому випадку не можна точно сказати скільки площа кожної частини. А обчислити нам допоможе тема уроку.
число
Класна робота
ДРОБОВІ ЧИСЛА
Це ціла частина
Половина кавуна на малюнку — це друга частина.
Круг поділено на 8 частин, кольором замалювали 5 частин.
Кажуть, що зафарбована
частина — це п’ять восьмих кола і записують як . Це дробове число, або дріб .
Виконайте завдання на встановлення відповідності.
Виконайте завдання:
№ 1062 (усно) с. 185
№1065 (письмово)
№1067
№1075
№1076
Технологія незакінчених речень:
1. Якщо кавун розрізати на 9 рівних частин, то кожну з них позначимо як дріб…
2.Чисельник дробу дорівнює … , а знаменник −…
3.Прочитайте дріб . Число 13 показує … , а число 9 − …
4.Щоб знайти від 24 кг, потрібно …
5. Якщо довжини відрізка дорівнює 10 см, то, щоб знайти довжину всього відрізка, потрібно …
6. Чверть години – це …хвилин.
Опрацювати §33,
Розв’язати № 1068, 1077 (початковий та середній рівні)
№ 1085, 1087 (достатній та високий рівні)