Урок "Звук [б], позначення його буквами Б б Зіставлення звуків [б]-[п] Словниково-логічні вправи Опрацювання тексту «Великі друзі»

Про матеріал
Урок-гра "Звук [б], позначення його буквами Б б Зіставлення звуків [б]-[п] Словниково-логічні вправи Опрацювання тексту «Великі друзі»
Перегляд файлу

 

 

 

 

Я досліджую світ

2 клас

 

 

 

 

 

Де межі мого особистого простору?

Як тварини позначають межі своєї території

 


 

 

 

 

Тема. Де межі мого особистого простору?

Мета. Інсценізувати разом з однокласниками діалог на визначену тему;уважно вислуховувати думку співрозмовника, висловлювати свій погляд, шануючи гідність інших.Пояснити, які почуття пов'язують його/ її з близькими людьми, висловлює припущення про те, чим вони зумовлені;зрозуміти визначення «особистий простір»;наводить приклади осіб, яких варто впускати / не впускати в особистий простір, пояснює, чому саме;

Хід уроку

І. Ранкове коло.

1. Привітання

Гра  «Сонячний  клас».

(Діти  доповнюють  речення  з  іменами  однокласників.)

Ніколи  не  спізнюється …

Ніколи  не  галасує …

Завжди  ввічливий  з  іншими …

Найгарніший  голос  у 

Блакитні  очі  в …

Найбільш  веселий  і  жартівливий …

Найсерйозніший …

Найчесніший …

Найсправедливіший…

2. Обмін інформацією

- Діти яка зараз пора року?

- Спробуйте назвати характерні ознаки осені.

- Які ви знаєте осінні місяці?

- Який місяць, осені зараз господарює? Чому він має таку назву?

- Назвіть мені, будь ласка, день тижня.

- Яке сьогодні число?

- Які додаємо числа і отримуємо в результаті число 20?

3. Новина дня.

20 листопада – Всесвітній день дитини. Подарунком для вас є ці святкові кульки. Ви кульку вибираєте, цікаве розповідаєте.

   Мене засмучує……

  Найбільше мене дивує ….

   Якби я став чарівником …..

   Я не хочу ……

   Мені сьогодні наснилось ……

   Я хочу поділитися новиною……..

   Я бажаю усім ……

   Уранці мене здивувало …..

   Дорогою до школи я побачив / побачила …….

   Мені хочеться обійняти ……

   Сьогодні я хочу дізнатися про ……

    Я хочу всім розказати про ……

ІІ. Утворення ключових слів – теми інтегрованого дня.

Робота з картками.

На партах лежать картки, які містять закодовані слова.

а) Ваше завдання відшукати ці слова з букв, які не повторюються. (Діти утворюють слова з букв, які не повторюються , записують, називають їх.)

а а а а п а а а п

о о р о о о о о р

с с с с о с с с с о

у у с у у у у у с

е е е е т т е е е т

я я і я  я я я я я і

в в в в р в в  в  р

 

к к о к к  к к к о

а а а а с а  а а а с

и и и и и и  о и о

е б е е е е е е е е б

с с с и с с с с  с си

ю ю ю ю ю ю с ю с

у т у у у у у у у у  т

і і і і і і іи і і і і і  і и

н н н й  н н н н н й

- Сьогодні, діти , ми будемо з'ясовувати, що таке особистий простір. Тож працюємо старанно й активно, слухаємо уважно.

ІІІ. Засвоєння знань, умінь, навичок.

  1. З'ясування значення слів:  простір, особистий.

Особистий – такий, що є власністю окремої особи.

Простір – площа чогось на земній поверхні.

  2. Робота в групах.

Гра « Пазли склади – про особистий простір  розкажи».

- Кожна група зараз візьме у мене з рук пазли. По команді ви почнете відшукувати у своїх однокласників пазли – родичі і складете з них загальну картинку. (Діти відшукують візуально недостатні пазли, об'єднюють в групи, складають спільну ілюстрацію).

- Що ви бачите на картинці?

Ви розглянули особистий простір дітей.

     3. Розповіді учнів про свій особистий простір.

  - Хто робить порядок у кімнаті?

  - Чи дозволяють батьки розміщувати іграшки по своєму?

4. Перегляд презентації «Мій особистий простір».

Будь- яка територія може бути комфортною за умови порозуміння між людьми, вміння поступатися, спілкуватися, діяти разом.

                            Фізкультхвилинка.  

5. Робота з підручником.

Завдання 1, стор 81.

Інсценізація діалогу між Фліном та Данилком про вчинок Ірини.

а) Читання ситуації, що відбулася в автошколі.

- Що таке автошкола?

б) Робота з ілюстрацією

в) Інсценізація діалогу.

6. Бесіда з елементами дослідження.

- Що ж таке особистий простір?

- Особистий простір – така територія, що є власністю окремої особи.

Перше і найголовніше коло – це ми самі. Наше тіло належить тільки нам і тільки ми самі можемо вирішувати, хто може перебувати близько біля нас і торкатися нас.

Друге коло – це сім'я. ми повинні поважати простір наших батьків.

Третє коло – це друзі. У вас із ними спільні ігри, розмови, веселощі.

Четверте коло – це знайомі. Діти в шкільному  автобусі, у дворі, друзі батьків. Повинна бути дистанція у відносинах.

П’яте коло – це люди, які надають професійну допомогу. (Вчителі, поліцейські, медсестри, пожежники).

Шосте коло – це незнайомці. Ніколи, ніколи не йдемо з ними нікуди і не сідаємо в машину, не беремо цукерки, не йдемо «шукати собачку», не допомагаємо знайти вулицю. Дорослі не повинні просити допомоги у тих, хто молодший і слабший їх. Дитина повинна не боятися сказати : «Стоп, ні», коли їй некомфортно.

7. Завдання № 2, стор 81. Допомога марсіанину.

а) Будова вежі, яка відповідає схемі особистого простору.

б) Співвідношення кольорів вежі з ланцюжком кольорів на дошці.

---Розмісти на схемі такі слова:

Бабуся

Дачниця

Тато

Мама

Поліцейський

Данилко

Водій автобуса

Бублик

Фліп

 Отже особистий простір – така територія, що є власністю окремої особи.

ІV. Закріплення знань, умінь, навичок.

   1. Робота в зошитах. Створення схеми «Мій особистий простір».

   2. Презентація схем «Мій особистий простір».

VДослідження «Як тварини позначають межі своєї території.

VI. Рефлексія.

1. Вправа «Інтерв'ю ».

- Що таке особистий простір?

- Скільки кіл містить схема особистого простору?

- Якого кольору коло найголовніше?

- Яке коло схеми найнебезпечніше?

- Яке слово слід сказати незнайомцям?

 

docx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку