Тема: звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів.
Мета: ознайомити учнів з буквою н (ен), її звуковим значенням,
формувати уміння читати склади, слова; збагачувати навчальну діяльність позитивними переживаннями, інтелектуальними почуттями; створювати умови для формування пізнавального інтересу та допитливості; розвивати асоціативне сприйняття і образне мислення, фонематичний слух, фантазію, уяву; виховувати у дітей естетично-гармонійне сприйняття та зацікавленість у навчанні.
Хід уроку.
І. Організація класу.
ІІ. Мовленнєва розминка сл.2
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Загадки
Два кружечки, два ножі.
Прошу, пальчик бережи!
Вирізай малюнок вправно,
Бо вони тебе поранять. ( ножиці)
Якщо його в руки брати
То обережно слід тримати!
Як попросиш щось «відріж»,
Допоможе в цьому …. ( ніж)
Буква «Н», немов драбинка:
Палки дві і перетинка.
- Чи це буква, чи драбина? –
Дивувалася дитина.
Ну, якщо один щабель,
То, звичайно, буква «Н».
* * *
Дві палочки - лічилочки
Гуляли у саду.
Аж тут зламалась гілочка:
- Рятуйте, бо впаду!
Летіла і кружляла,
Хапаючись за клен,
Між палочками впала –
І вийшла буква Н.
V Підсумок уроку сл 11
1. Гра «Продовж речення»
- Сьогодні на уроці ми вивчили …
- Літера Н схожа на …
- Найбільше мені сподобалося …
- На наступному уроці хочу краще навчитися…
Тема: звуки [н], [н`], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів.
Мета: ознайомити учнів з буквою н (ен), її звуковим значенням,
формувати уміння читати склади, слова; збагачувати навчальну діяльність позитивними переживаннями, інтелектуальними почуттями; створювати умови для формування пізнавального інтересу та допитливості; розвивати асоціативне сприйняття і образне мислення, фонематичний слух, фантазію, уяву; виховувати у дітей естетично-гармонійне сприйняття та зацікавленість у навчанні.
Хід уроку.
І. Організація класу.
ІІ. Мовленнєва розминка сл.2
Ла, ла, ла — Алла дівчинка мала.
Ли, ли, ли — діти булочку взяли.
Ло, ло, ло — в мами тісто підійшло.
Лу, лу, лу — бачу ластівку малу.
Ле, ле, ле — лисеня мале.
Іл, іл, іл — тягне воза віл.
Ел, ел, ел — їсть сіно осел.
ІІІ. Повторення вивченого
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Загадки
Два кружечки, два ножі.
Прошу, пальчик бережи!
Вирізай малюнок вправно,
Бо вони тебе поранять. ( ножиці)
Якщо його в руки брати
То обережно слід тримати!
Як попросиш щось «відріж»,
Допоможе в цьому …. ( ніж)
І пара – звуковий аналіз слова носоріг
ІІ пара – ножиці
ІІІ пара – кавун
IV пара – ніж
Потрапили Тістики на дитячий майданчик. А там дівчинка Наталка сидить на драбинці і співає пісеньку:
На-на-на, на-на-на,
Ось яка височина!
А Надійка стоїть поруч сумна, бо для неї місця на драбинці нема. Тістики порадилися, як дівчинку заспокоїти, та вирішили перетворитися на драбинку.
Палка, палка, перетинка
— Ось така у нас драбинка.
Послухайте розповідь. Запам’ятайте слова зі звуками [н], [н ].
В Носорога Немовля
Букву „Н” Не вимовля!
Вчитись зовсім Не бажає –
Ріг на Носі заважає!
Живе Норка у Норі,
Темно в Нірці дітворі,
Норка Нюх і Норов має,
Носорогу дорікає –
Хоч в Норі у Нас і Ніч,
Та Наука - гарна річ.
То ж причину Не шукай,
А дитя своє Навчай!
Бо ж усі повинні знати
Як ім”я своє Назвати.
Буква «Н», немов драбинка:
Палки дві і перетинка.
- Чи це буква, чи драбина? –
Дивувалася дитина.
Ну, якщо один щабель,
То, звичайно, буква «Н».
* * *
Дві палочки - лічилочки
Гуляли у саду.
Аж тут зламалась гілочка:
- Рятуйте, бо впаду!
Летіла і кружляла,
Хапаючись за клен,
Між палочками впала –
І вийшла буква Н.
V Підсумок уроку сл 11
1. Гра «Продовж речення»
- Сьогодні на уроці ми вивчили …
- Літера Н схожа на …
- Найбільше мені сподобалося …
- На наступному уроці хочу краще навчитися…