|
|
|
Тема. Звуки [з], [з’], буква з,З (“зе”). Артикуляція звуків [з], [з’]. Самостійний добір слів з цими звуками. Вірші, заклички, забавлянки.
Мета. Ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильно артикулювати звук, читати склади, слова з буквою «зе»; удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-складовий аналіз слів; закріпити вміння учнів виділяти у словах звук; збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати вміння будувати власне висловлювання; розвивати уяву, навички виразного читання, інтонування окличних речень, увагу, мислення, спостережливість; виховувати гуманні почуття, естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, тварин.
Очікувані результати.
Учень/учениця:
Матеріали та обладнання: підручник; зошит з друкованою основою; музичний та відео супровід; розрізна азбука; набори звукових моделей; ілюстрації літер; таблиці складів.
Хід уроку
1. Вітання.
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожний гарний має?
Станьмо разом в дружнє коло!
Привітаймося чудово.
2. Гра “Спіймай мій настрій”.
ІІ. Мовна розминка.
Клас ділиться на 3 команди. Кожна команда вибирає слово-іменник. Завдання: дібрати якомога більше слів, що асоціюються з цим іменником. (Відповідати по черзі).
ІІІ. Оголошення теми і очікуваних результатів.
Сіла пташка на дубку,
Завела своє “ку-ку”.
Стрепенулись їжачок,
Заєць і козуля.
Всіх збудив цей голосок,
Пісенька … (зозулі).
IV. Вивчення нового матеріалу.
Учні перед дзеркалом вправляються у вимовлянні звуків [з], [з’].
2. Скоромовка.
Заболіли зуби в зебри.
Йти до зубра, зебро, треба.
Як не хочеш буть беззуба -
Лікуватись йди до зубра.
3. Робота з букварем (с.74).
Заклички - це невеликі пісеньки, призначені для виспівування групою дітей. Часом вони супроводжуються ігровими діями, які імітують процес селянської праці. Всі явища і сили природи функціонують у закличці як живі істоти. Дитина сама вступає з ними в контакт, змову: сонце просить про щедре літо; грім — не лякати худобу; дощ — поливати; обіцяє за справну роботу подарунок. Незвичайні властивості явищ природи подано в закличці як перелік тієї благодаті, тих дарів, яких від них чекають і які вони дійсно несуть.
V. Фізкультхвилинка.
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
VI. Продовження роботи у букварі (с.75).
1. Утворення слів зі складу та малюнка.
2. Читання стовпчиків слів “ланцюжком”.
3. Читання вірша “Зорі”.
VII. Підсумок уроку.
|
|
|