Урок_3кл_Тема My Daily Routine

Про матеріал
Розробка конспекта уроку для учнів 3 класу НУШ на тему "My Daily Routine" ("Мій день", "Котра година?")
Перегляд файлу

Тема: My Daily Routine

 

Мета уроку: активізувати вивчені ЛО з тем "Мій день", "Котра година?", закріплення навичок використання граматичної часової форми Present Simple, розвивати навички говоріння, роботи в групах та парах, навчати налагоджувати контакти в групах, розвивати навички сприймання іншомовного тексту на слух, розвивати пам'ять та увагу, мовну здогадку та логіку, виховувати повагу один до одного, виховувати культуру поведінки, уміння адекватно оцінювати себе та один одного.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: тематичні малюнки (флешкартки), картки із завданнями, комп'ютер, мультимедійна система.

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

1. Привітання, підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

T.: Good morning, children. I’m glad to see you. How are you? Who’s absent today? What day (date) is it today? Are you ready for the lesson?

P.:Good morning teacher!

We are all in our places

With sunshiny faces,

We are glad to see you!

Everybody is present. Today is Tuesday, the nineteenth of February. We are ready for the lesson!

 Our motto is –

We are hardworking,

We learn English hard.

Without any doubt

We’ll achieve the result!

2. Повідомлення теми та мети уроку

T.: At what time do you get up? What do you usually do in the morning?

Відповіді учнів.

T.: Can you guess what the theme of our lesson is? - Відповіді учнів.

- Great! Today we speak about our daily routing. We'll work in teams. Every day is special and unique. Of course we can say that every day we do common things such as having breakfast, washing our faces, getting dressed. But every day we do something new and interesting. Today's lesson is one of the unusual part of your day. Are you ready to start it? So, let's start!

ІІ. Введення в іншомовну атмосферу.

Warm up.

Фонетична розминка.

На слайді є  слова. Учням потрібно прочитати правильно слово:

wa[tʃ] - watch

wa[ʃ] - wash

ma[tʃ] - match

ma [ʃ] - mash

ca [tʃ] -  catch

ca [ʃ] - cash

[ʃ]oes - shoes

[tʃ]oose - choose

[ʃ]eep - sheep

[tʃ]eap - cheap

[ʃ]ake - shake

[tʃ]ick - chick

 

ІII. Перевірка домашнього завдання

Check on homework. What was your home task for today? Let’s have a look!

 

 

IV. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Вивчення нового лексично матеріалу.

READING.

Ex. 1, 2 p. 83-84 – Listen and repeat.

 

2. TPR  Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=zIrMXSCN5wg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2XIp-Qd7OwUEf3Ur27rNMJWsln85S87EI8HQQlu5kJQe3FTHkGs60w778

 

VOCABULARY WORKING.

Let’s learn our active vocabulary:


  • Wake up – прокидатися
  • Get up    вставати з ліжка
  • Do the exercices – робити зарядку
  • Make the bed – застеляти ліжко
  • Clean teeth – чистити зуби
  • Wash face – вмивати обличчя
  • Take a shower – приймати душ
  • Comb the hair – розчісувати волосся
  • Dress up – одягатися
  • Have breakfast – снідати
  • Go to school – йти до школи
  • Come back home – повертатися додому
  • Have a rest - відпочивати
  • Do the homework – виконувати домашнє
  • Help mum about the house – допомагати мамі по дому
  • Watch TV – дивитися телевізор
  • Read a book – читати книгу
  • Play computer games  – грати компютерні ігри
  • Go to bed – лягати спати

            

2.Подання нового граматичного матеріалу.

GRAMMAR

And now I want you to read a fairy tale about “Present Simple Tense.”

 

Граматична казка «Present Simple»

 

DO жило саме у лісі, друзів мало на узліссі.

DO дружило з I та You , We та They – прийшли в сім’ю.  

DO  + I   you   we   they

Та знайшовся братик в DO,

DOES покликали в сім’ю, де жили  і He, і She, It – лежало на печі.

DOES із  DO дружить  не хотіло і собі окремо жило.

         DOES      +    

                                                                             She                     He                 It

DO та DOES усе питають на початок виступають:

  • Do you like?  or Do you have?
  • Yes, I do. - Відповідають. 
  • Does he swim?
  • Yes, he does.- Говорять їм, зацікавленим таким.

Та й перечить всім й завжди слову  not  допомагали, DO та DOES перед ним вставали, don’t та doesn’t  всім казали.

 

Картинки по запросу "present simple англійська мова"

Картинки по запросу "present simple англійська мова"

Картинки по запросу "present simple англійська мова"

 

 

SPEAKING.

Ex. 3, p. 84 – Look and say.

 

WRITING.

C:\Users\mymai\Desktop\3кл_WB_p_66.jpg

 

V. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП УРОКУ

1. Рефлексія

- Which task was the most difficult?

- Which task was the most interesting?

- Do you like the lesson?

Для того щоб учні оцінили урок, використовуємо смайлики.

 

2. Домашнє завдання

Your homework will be to write the answers into your own cards.

C:\Users\mymai\Desktop\3кл_WB_p_66 — копия.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Солошенко Наталія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демчук Діана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Демчук Діана Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
9 жовтня 2021
Переглядів
1394
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку