Тема: My Daily Routine
Мета уроку: активізувати вивчені ЛО з тем "Мій день", "Котра година?", закріплення навичок використання граматичної часової форми Present Simple, розвивати навички говоріння, роботи в групах та парах, навчати налагоджувати контакти в групах, розвивати навички сприймання іншомовного тексту на слух, розвивати пам'ять та увагу, мовну здогадку та логіку, виховувати повагу один до одного, виховувати культуру поведінки, уміння адекватно оцінювати себе та один одного.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: тематичні малюнки (флешкартки), картки із завданнями, комп'ютер, мультимедійна система.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
1. Привітання, підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.
T.: Good morning, children. I’m glad to see you. How are you? Who’s absent today? What day (date) is it today? Are you ready for the lesson?
P.:Good morning teacher!
We are all in our places
With sunshiny faces,
We are glad to see you!
Everybody is present. Today is Tuesday, the nineteenth of February. We are ready for the lesson!
Our motto is –
We are hardworking,
We learn English hard.
Without any doubt
We’ll achieve the result!
2. Повідомлення теми та мети уроку
T.: At what time do you get up? What do you usually do in the morning?
Відповіді учнів.
T.: Can you guess what the theme of our lesson is? - Відповіді учнів.
- Great! Today we speak about our daily routing. We'll work in teams. Every day is special and unique. Of course we can say that every day we do common things such as having breakfast, washing our faces, getting dressed. But every day we do something new and interesting. Today's lesson is one of the unusual part of your day. Are you ready to start it? So, let's start!
ІІ. Введення в іншомовну атмосферу.
Warm up.
Фонетична розминка.
На слайді є слова. Учням потрібно прочитати правильно слово:
wa[tʃ] - watch wa[ʃ] - wash ma[tʃ] - match ma [ʃ] - mash ca [tʃ] - catch ca [ʃ] - cash |
[ʃ]oes - shoes [tʃ]oose - choose [ʃ]eep - sheep [tʃ]eap - cheap [ʃ]ake - shake [tʃ]ick - chick |
ІII. Перевірка домашнього завдання
Check on homework. What was your home task for today? Let’s have a look!
IV. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
READING.
Ex. 1, 2 p. 83-84 – Listen and repeat.
2. TPR Фізкультхвилинка
VOCABULARY WORKING.
Let’s learn our active vocabulary:
2.Подання нового граматичного матеріалу.
GRAMMAR
And now I want you to read a fairy tale about “Present Simple Tense.”
Граматична казка «Present Simple»
DO жило саме у лісі, друзів мало на узліссі.
DO дружило з I та You , We та They – прийшли в сім’ю.
DO + I you we they
Та знайшовся братик в DO,
DOES покликали в сім’ю, де жили і He, і She, It – лежало на печі.
DOES із DO дружить не хотіло і собі окремо жило.
DOES +
She He It
DO та DOES усе питають на початок виступають:
Та й перечить всім й завжди слову not допомагали, DO та DOES перед ним вставали, don’t та doesn’t всім казали.
SPEAKING.
Ex. 3, p. 84 – Look and say.
WRITING.
V. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП УРОКУ
1. Рефлексія
- Which task was the most difficult?
- Which task was the most interesting?
- Do you like the lesson?
Для того щоб учні оцінили урок, використовуємо смайлики.
2. Домашнє завдання
Your homework will be to write the answers into your own cards.