уроки 2 клас з інформатики Урок 7.Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (м

Про матеріал

Урок 7.Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

Перегляд файлу

Урок 7 Використання пристроїв для навчання

 

Урок 7.Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

Цілі:

  • навчальна: ознайомитися з пристроями для роботи з інформацією у школі, вдома; розглянути середовища для перегляду зображень, читання текстів, слухання музики та завершує роботу з ними;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Учитель готує картки із зображенням пристроїв комп’ютера і показує їх по черзі учням. Учні мають назвати пристрій, визначити, чи належить він до пристроїв введення чи виведення інформації, та обґрунтувати відповідь.

Картки: монітор, миша, клавіатура, модем, принтер, планшет, системний блок, навушники.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель . Робота всіх частин комп’ютера і пристроїв була б неможлива без спеціально написаних програм. Комп’ютер працює за вибраною користувачем програмою. Програми створюють за допомогою «комп’ютерних» мов, які називають мовами програмування, їх вивчатимемо в старших класах.

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з  поняттям «програма», яке зустрічатиметься упродовж вивчення всього курсу інформатики.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєнняновихзнань

VІ. Фізкультхвилинка

Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!

Прилетіли дві сороки.

Прискакали жабенята,

Стали у танку кружляти.

Прибігла лисонька —

Заграла на скрипочці.

Скре-ке-ке, ква-ква-ква!

Щоб спочила голова.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

Учитель нагадує дітям правила техніки безпеки і пропонує виконати практичне завдання на комп’ютері. Можна запропонувати виконати вправи з курсу «Сходинки» (Збери малюнок), «Скарбниця знань», серія «Пізнайко» (на вибір учителя).

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Гімнастика для очей

У середньому темпі виконати 3-4 кругових рухи очима в правий бік, стільки ж — у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь — на рахунок 1–6. Повторити 1-2 рази.

VIII. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Чи сподобалося вам на уроці?
  2. Що нового ви дізнались?
  3. Назвіть програми, з якими ви стикалися. Для чого вони були призначені?
docx
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку