уроки 2 клас з інформатики Урок 9.Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

Про матеріал

Урок 9.Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

Цілі:

  • ü навчальна: ознайомити з пристроєм введення інформації клавіатурою; навчитися змінюватимовні режими на клавіатурі та вводити окремі символи;
  • ü розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення;
  • ü виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання, клавіатурний тренажер RapidTyping

Перегляд файлу

Урок 9 Клавіатура

 

Урок 9.Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

Цілі:

  • навчальна: ознайомити з пристроєм введення інформації клавіатурою; навчитися змінюватимовні режими на клавіатурі та вводити окремі символи;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання, клавіатурний тренажер RapidTyping.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Команди комп’ютеру подаються натисканням потрібних клавіш клавіатури або миші. Безладним і  нерозумним натисканням на клавіші можна вивести комп’ютер з  ладу. Щоб уважно і  бережливо ставитись до комп’ютера і  його складових, нам потрібно дізнатися, які клавіші для чого призначені. На сьогоднішньому уроці почнемо роботу з клавіатурою, щоб навчитися друкувати. Уміння друкувати стане вам у пригоді в майбутньому повсякденному житті та роботі.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєнняновихзнань

VІ. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки — раз!

На носках стоїть весь клас.

Два — присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! — і вгору, два! — і вниз.

На сусіда не дивись.

Будемо дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Практичне завдання

  1. Відкрийте текстовий редактор Блокнот.
  2. Перевірте, яку мову увімкнено. Якщо треба, перемкніть мову введення українською.
  3. Надрукуйте своє ім’я та прізвище (можна з маленької літери) з пропуском між ними.
  4. Переведіть вказівник клавіатури на інший рядок.
  5. Надрукуйте ім’я та прізвище сусіда по парті.
  6. Переведіть вказівник клавіатури рядком вище і встановіть його між ім’ям та прізвищем.
  7. Надрукуйте своє ім’я по батькові.
  8. Поверніться рядком нижче та вилучіть прізвище сусіда.
  9. Закрийте програму Блокнот без змін.
  10. Ввімкніть комп’ютер.

Зауваження. Залежно від наявного часу та рівня підготовленості класу замість виконання практичного завдання можна запропонувати учням попрацювати з клавіатурним тренажером. Учитель може вибрати клавіатурний тренажер з наявного в школі програмного забезпечення. Головне, щоб програма була дозволена для використання в початковій школі.

Релаксація

Гімнастика для очей

Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.

VIII. Підбиття Підсумків уроку

docx
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку