Урокі з літературного читання на тему Джанні Родарі " Дорога, що нікуди не вела"

Про матеріал
Розробка уроку із літературного читання на тему Джанні Родарі " Дорога, що нікуди не вела"
Перегляд файлу

урок

читання

4 клас

не вела.

вчитель 4 класу

К.Г.Чорна

дЖАНН1 РОДАН « ДОРОГА, ЩО ШКУДИ НЕ ВЕЛА »

Мета: ознайомити        i3 житгевим i творчим шляхом з його твором «Дорога, що не вела»; вдосконалювати навички виразного читання; вчити прочитане,     вчинки        oci6; розвивати зв'язне мовлення     творчу уяву; виховувати у   мети. уроку

1.ОРГАШЗАЩЙНИЙ МОМЕНТ

Не урок, а справжне свято,

Бо полинем у

Мандруватимем завзято, Юний друже, я i ти.

       У           будь уважним,

Добре думай, не

Знай, що вчитись завжди важко,

Легше буде у

РОЗМИНКА

Робота над скоромовкою. Гра «Дощик»

читають хором.

 Накрапае дощ (тихо).

• Дощ пускаеться (голоснгше).

• Злива (голосно),

• Дощ слабшае

• Дощ припинився (читання припиняеться).

Рак у

Раптом рибку ущипнув.

Раче, раче-небораче,

Ти щипнув, а рибка плаче.

1П.МОТИВАЦШ     НАВЧАЛЬНО\    дшльности. ПОВЦОМЛЕННЯ ТЕМИ I МЕТИ УРОКУ

  — Який          ми зараз вивчаемо?

З якими казками ознайомилися?

            ми ознайомимося ще з                 казкою, автором якоТ е

письменник

Г{.СПРИЙМАННЯ Й УСВЦОМЛЕННЯ НОВОГО

МАТЕРIАЛУ

1.БЈографЈчна

— 23 жовтня 1920 року, у MicTetIkY Омен, у ciMPf власника маленькоТ якому судилося стати одним з найкращих kBkapiB ITTTii. Його батько, Джузеппе був главою численноТ родини i 30BciM не багатою людиною. Дитинство майбутнього казкаря минуло в ciMPf, але народився   слабким i часто xBopiB. Потяг до малювання у був    великим, що у      час BiH HaBiTb   стати художником. Ще йому стати майстром щоб      грали незвичайними б Тм не набридали. Все житгя BiH уважав, що для         ж       як i книги. В         випадку просто не зможуть правильно ставитися до навколишнього CBiTY, не стануть добрими. Саме на cTopiHkax у 1951 з'явилася   BCiM казка «Пригоди написав ще          казок, серед яких в kpaTHi 6pexyHiB», «Пригоди БлакитноТ         «Торт у He6i», «Казки по телефону», але сам себе вважав не письменником, а

Якщо словам давньогрецького мудреця про те, що люди живуть у написаних ними книгах, то житиме

— у своТх прекрасних героях i в серцях                 полюбили.

2.Гра«Рибки»

СамостЈйне мовчазне читання учнями статтј• «ДжаннЈ

- Де i коли народився

-                    Якою була його

-                    Чим BiH захоплювався в

-                    твори написав

-                    Чим        його 36iPka казок «Казки по телефону»?

3.0працювання казки ДжаннЈ «Дорога, що нЬ0'Ди не вела» 1) Читання казки k0M6iH0BaHtot способом (учитель — учнј).

— Чи сподобалася вам кика?

  —     почуття вона у вас викликала?

— Над чим примусила заМИСЛИТИСЬ?

2) Словникова робота, — До колонки тлумачення з правот колонки,

Сеньйора те саме, що

Околиця     називання, звертання до в 1спанй'.

Вигулькну в       pi3k0, рвучко смикнув за щось.

Кучер з обох 60kiB до вуздечки довгий peMiHb, яким правлять

Шарпнув    раптово, швидко з'явивсяз-за чогось; показався ряд густо посаджених дерев,

утворюють загорожу.

центру частина населеного пункту. З) Читання тексту учнями «ланцюжком».

4) Фјзкультхвшшнка. У садку зеленому

Яблук нарвемо. В кошики

Ми складемо.

Ручки хай потрудяться — Буде нелегко.

Вправними, бадьорими,

Дружними ростемо.

5) АналЬ 3Micmy казки з елементами вибЈркового читання.

-                   Де розходилися три дороги?

-                   Куди вела кожна з них? - Жа дорога MapTiH0?

-                   Яким був MapTiH0?

-                   Чому люди прозвали його Вперта Голова?

-                   Як BiH до цього ставився?    

-                   Коли MapTiH0 попрямував таемничою дорогою?

-                   Якою була ця дорога?

-                   та прочитайте Т1• опис.

-                   Яю слова    про те, що дорога була нелегкою?

-                   Хто 3ycTpiB MapTiH0?

-                   Про що BiH p03Mipk0BYBaB, побачивши пса?

-                   Куди його   пес?

-                   Яким перед ним постав палац?

-                   Хто стояв на

-                   Як     його прекрасна сеньйора?

-                   Яка розмова         ними?

-                   Що подарувала йому сеньйора?

-                   Про кого BiH думав, вибираючи

-                   Хто   йому повернутися до села?

-                   Ж      його

- Чи                в його

-                   Чому iHII!i   села поверталися Hi з чим?

6)Робота в пари

-Визначте головну думку казки. -Спробуйте заголовок.

7)Хараюперистика головного героя.

-Серед поданих     06epiTb Ti, що характеризують MapTiH0.

Скупий, впертий, жорстокий, брехливий, наполегливий, CMiнастирливий, турботливий.

словами з тексту.

8)Гра (Цочшпайречення до кйщя».

Учитель читае початок речення, а та дочитують його. —MapTiH0 був таким настирливим, ... (що люди, прозвали його Вперта Голова).

  —Яких              ckap6iB не побачив MapTiH0... (в залах палацу).

—Хлопець змушений був сто pa3iB повторювати... (свою розповгДь про те, що з ним тратиося).

   —MapTiH0 йшов та йшов,... (а тунель не закЈнчувався, i                не

9)Гра «ВЈДновЬпь послЈДовнЈсть                  текстЬ>.

У       давно що MapTiH0 загинув.                  (3)

MapTiH0 йшов та йшов, а тунель не i                 не було

(2)

MapTiH0 обдарував ycix - i           i(4)

MapTiH0 був такрм настирливим, що люди прозвали його Вперта

Голова.                                                                      (1)

УРОКУ -Який TBip читали на

-Чого BiH нас навчае?

-Хто автор цього твору?

'Л.ДОМАШН€ ЗАВДАННЯ

Переказувати казку (1 -ша група

Скласти план ( 2-га група)

Скласти продовження казки (З-тя група)




 

AKミに6 に辷宀

ミP06

ミ60Pミ

P03

      ミ43一き             1ミpo

np06ミ

He 6 一


 

'0a6r




OAOB 0 0repoq

CKYIIVfÜ、BIIepTVfÜ、

OPの日OKミ 、6pex当ミBミ 、

Hano当 当ミBミ 、BIABePTVfÜ一、の 1当ミBミミ、 IllAわ IIHミミ、

P60日当ミB

Hac日ミp当ミBミ 、


oess s





pdf
До підручника
Літературне читання 4 клас (Чумарна М. І.)
Додано
13 березня 2020
Переглядів
2293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку