Урок математики в 2 класі НУШ
Тема:
Вдосконалення умінь і навичок додавати двоцифрові числа з переходом через розряд. Розв’язування простих задач різних типів для вдосконалення умінь і навичок додавати двоцифрові числа з переходом через розряд.
Очікувані результати:
- обчислює суму, різницю, зручним для себе способом, зокрема користуючись предметами або засобами,які їх замінюють;
Тип уроку: урок подорож.
Обладнання: презентація, медіа запис, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організація класу.
Встало Сонце спозаранку,
Зазирнуло під фіранку.
Добрий день нам всім сказало,
І у клас наш завітало.
стали струнко, посміхнулись,
і до гостей повернулись.
Привітались всі гарненько,
І за парти всі тихенько.
Час урок наш починати ,
І всім гарно працювати.
ІІ. Психологічний настрій на урок.
ІІІ. Актуалізація знань.
Проїзний документ
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
21-20 = |
Розподіл на ІІ групи за номерами на сидіннях. (слайд)
21-20 = 74 – 70 =
30- 28 = 15 – 10 =
10 – 7 = 12 – 6 =
3+4 = 4+4 =
Усний рахунок з цеглинками ЛЄГО. (показ слайдів)
39 – 31 =
20 + 16 =
31+31+3 =
37 – 8 =
63 – 7=
Творча робота над задачею в групах.
І група
В вагоні було 45 пасажирів. На зупинці вийшло – 15.
ІІ група
В вагоні було 27 пасажирів. На зупинці зайшло ще 13 пасажирів.
Ось наша зупинка, де ми маємо купити подарунки. Але спочатку ми трішки перепочинемо.
Фізкультхвилинка
Задача на визначення часу. Робота в групах.
Наш поїзд прибув на платформу в 11:10 і буде стояти 40хв. О котрій годині відправиться поїзд? Намалюйте на годиннику стрілки і внизу напишіть час цифрами.
Практична діяльнісь в групах. Гра «Магазин»
Отже, швидко відправляємось по магазинах за покупками, щоб не спізнитись на поїзд.
Завдання:
І група. Вам потрібно купити товарів рівно на суму 70 грн.
ІІ група. Вам потрібно купити товарів рівно на 80 грн.
Всі розрахунки ви маєте записати на листочку.
Розприділіть обов’язки між собою (секундант, секретар і доповідач, фінансист).
Робота над задачею.
Скільки кілометрів ми проїдемо поїздом туди і назад, якщо в одну сторону проїхали 46км?
Запишіть розв’язок у свої зошити.
Підсумок уроку.
Дякую за роботу.
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
21-20 = |
Проїзний документ
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
30-28 = |
Проїзний документ
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
10-7 = |
Проїзний документ
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
3 + 4 = |
Проїзний документ
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
74 - 70 = |
Проїзний документ
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
15 - 10 = |
Проїзний документ
Поїзд № 3 |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
12 - 6 = |
Проїзний документ
Поїзд |
Відправлення |
Вагон |
Місце |
Мізяків – Карпати |
10:10 |
№ 1 |
4 + 4 = |
Поставте питання до задачі. Розв’яжіть її.
_____________________________________________________
Поставте питання до задачі. Розв’яжіть її.
__________________________________________________