Уроку математики в 2 класі НУШ "Вдосконалення умінь і навичок додавати двоцифрові числа з переходом через розряд".

Про матеріал
Навчити обчислювати суму, різницю, зручним для себе способом, зокрема користуючись предметами або засобами,які їх замінюють; - розв’язувати проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі; - застосовувати різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних в математичних задачах; - переконуватись в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручинм для себе способом.
Перегляд файлу

Урок математики в 2 класі НУШ

Тема:

 Вдосконалення умінь і навичок додавати двоцифрові числа з переходом через розряд. Розв’язування простих задач різних типів для вдосконалення умінь і навичок додавати двоцифрові числа з переходом через розряд.

Очікувані результати:

        - обчислює суму, різницю, зручним для себе способом, зокрема користуючись предметами або засобами,які їх замінюють;

  • розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі;
  • застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних в математичних задачах;
  • переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручинм для себе способом.

Тип уроку: урок подорож.

Обладнання: презентація, медіа запис, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організація класу.

Встало Сонце спозаранку,

Зазирнуло під фіранку.

Добрий день нам всім сказало,

І у клас наш завітало.

стали струнко, посміхнулись,

і до гостей повернулись.

Привітались всі гарненько,

І за парти всі тихенько.

Час урок наш починати ,

І всім гарно працювати.

ІІ. Психологічний настрій на урок.

Презентація до уроку математики

 

ІІІ. Актуалізація знань.

  • Діти, яка зараз пора року?( зима)  А який місяць?(грудень) (слайд)

зима — Викисловарь

  • Яке свято ми чекаємо в грудні? (День св. Миколая)
  • Так, дітки. А чому ми так чекаємо Миколая? (Бо він приносить подарунки)
  • Де, на вашу думку, св. Миколай бере подарунки? (в магазинах, супермаркетах)
  • Як ви гадаєте, чи може він сам з усім справитись? (ні)
  • Дійсно, він старенький і йому допомагають помічники.(Слайд)

День святого Николая: традиции и легенды | НашКиев.UA

  •  Нам сьогодні на пошту прийшов лист від св. Миколая з проханням допомогти придбати подарунки діткам, бо його помічники захворіли.
  • Допоможемо Миколаю закупити подарунки? (так)
  • Отож вирушаємо в дорогу. Їхати ми будемо поїздом в мальовничі українські Карпати, де живе св. Миколай. (слайд)

В Карпати в гості до Святого Миколая 14-12-2018 - Афіша Вінниці -  moemisto.ua.

  • Що нам потрібно купити для поїздки поїздом? (квитки)
  • Як називається місце де купують квитки? (каса)
  • Зараз кожен підійде до каси і придбає собі квиток за 75 грн. Підберіть відповідні купюри.
  • Як правильно ми маємо купувати квитки чи інший товар в магазині? ( потрібно стояти в черзі і дотримуватись дистанції)

                Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

21-20 = 

  •  

 

Розподіл на  ІІ групи за номерами на сидіннях. (слайд)

ROZETKA | М які машинки. Поезд (р). Панасюк И. С.. Цена, купить М які  машинки. Поезд (р). Панасюк И. С. в Киеве, Харькове, Днепропетровске,  Одессе, Запорожье, Львове. М які машинки. Поезд (р).

  • Квитки ми купили і нам потрібно сісти в поїзд на своє місце. Але є одна проблема, щоб знайти своє місце потрібно розв’язати приклад. Це і буде номер вашого сидіння.

21-20 =                               74 – 70 =

30- 28 =                               15 – 10 =

10 – 7 =                               12 – 6 =

3+4 =                                   4+4 =

 

Усний рахунок з цеглинками ЛЄГО. (показ слайдів)

  • Всі сіли? Вирушаємо в дорогу.( Звучить запис руху поїзда)
  •  А щоб нам на було сумно, давайте трішки порахуємо.

39 – 31 =

20 + 16 =

31+31+3 =

37 – 8 =

63 – 7=

Творча робота над задачею в групах.

  • В кожної групи є умова задачі. Вам потрібно прочитати умову , поставити до задачі запитання і розв’язати її. Задачу розв’язуємо швидко , тому що нам скоро виходити. Часу у вас 3хв.

І група

В вагоні було 45 пасажирів. На зупинці вийшло – 15.

ІІ група

В вагоні було 27 пасажирів. На зупинці зайшло ще 13 пасажирів.

Ось наша зупинка, де ми маємо купити подарунки. Але спочатку ми трішки перепочинемо.

Фізкультхвилинка

Задача на визначення часу. Робота в групах.

Наш поїзд прибув на платформу в 11:10 і буде стояти 40хв. О котрій годині відправиться поїзд? Намалюйте на годиннику стрілки і внизу напишіть час цифрами.          Файл:Clock 11-05.svg — ВікіпедіяШаблоны циферблатов. № 2. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис  Онлайн-Дневников | Циферблаты, Циферблат, Шаблоны  

Практична діяльнісь в групах. Гра «Магазин»

Дидактична гра "Магазин іграшок" - все для вихователів на Sonechko.net.ua

Отже, швидко відправляємось по магазинах за покупками, щоб не спізнитись на поїзд.

Завдання:

І група. Вам потрібно купити товарів рівно на суму 70 грн.

ІІ група. Вам потрібно купити товарів рівно на 80 грн.

Всі розрахунки ви маєте записати на листочку.

Розприділіть обов’язки між собою (секундант, секретар і доповідач, фінансист).

  • Молодці діти, ми накупили різних товарів . Сідаємо мерщій у поїзд і веземо їх до св. Миколая. Йому ще потрібно пакувати подарунки в мішок, а нам -  повернутись додому.

Робота над задачею.

Скільки кілометрів ми проїдемо поїздом туди і назад, якщо в одну сторону проїхали 46км?

Запишіть розв’язок у свої зошити.

Підсумок уроку.

  • З якою метою ми сьогодні подорожували?
  • Чи сподобалось вам  бути помічниками св. Миколая?
  • Чи приносить вам задоволення допомагати комусь?
  • У нас в школі щорічно проходить акція «Миколаївський мішок»  в який збираємо подарунки дітям в дитячі будинки. Тому на завершення нашого уроку я прошу вас прийняти участь в акції і порадувати діток позбавлених батьківського тепла.
  • А вам, за активну роботу на уроці , я роздам невеликі подаруночки.

Дякую за роботу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

21-20 = 

 

Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

30-28 = 

 

Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

10-7 =

 

Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

3 + 4 =

 

 

 

 

Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

74 - 70 = 

 

Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

15 - 10 = 

 

Проїзний документ

Поїзд № 3

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

12 - 6 = 

 

Проїзний документ

Поїзд

Відправлення

Вагон

Місце

Мізяків – Карпати

10:10

№ 1

4 + 4 = 

 

 

 

 

 

 

Файл:Clock 11-05.svg — Вікіпедія            Шаблоны циферблатов. № 2. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис  Онлайн-Дневников | Циферблаты, Циферблат, Шаблоны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поставте питання до задачі. Розв’яжіть її.

  1. В вагоні було 45 пасажирів. На зупинці вийшло – 15 пасажирів.

_____________________________________________________

 

  1. Вам потрібно купити товарів рівно на  70 грн.

 

 

 

 

Поставте питання до задачі. Розв’яжіть її.

  1. В вагоні було 27 пасажирів. На зупинці зайшло ще 13 пасажирів.

__________________________________________________

             

  1. Вам потрібно купити товарів рівно на 80 грн.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 січня 2021
Переглядів
1540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку