ема уроку - баскетбол. На уроці вирішуються завдання: розвиток швидкості, спритності, сили; вдосконалення в техніці баскетболу; активізація індивідуальних психофізичних можливостей учнів, виховання їх у дусі колективізму, взаємовиручки, відповідальності за командний результат. Розминка проводиться у вигляді « аеробіки» , що є прекрасним емоційним зарядом до основної частини уроку . Швидкісно-силові вправи з набивним м'ячами передують відпрацюванню технічних елементів баскетболу. Далі акцент роботи зміщується в бік виховання рухових якостей, щоб потім знову повернутися до формування спеціальних технічних навичок. При цьому широко використовується змагальний метод і застосовуються зорові і звукові сигнали для тренування швидкості реакції. У емоційний фон уроку вдало вписуються естафети з предметами і перешкодами , а завершується основна частина навчальної грою в баскетбол із застосуванням освоюваних технічних прийомів на практиці.
Урок з баскетболу в шостому класі
Мета уроку:Удосконалювати навички індивідуальних і групових дій, сприяти розвитку загальної та спеціальної підготовки учнів, виховувати почуття колективізму та взаємовиручки
Завдання 1. Закріпити передачу м'яча однією рукою від плеча в русі.
2. Навчити кидку м'яча в корзину однією рукою від плеча з близької віддалі після ведення і зупинки.
3. Ознайомити з вибором місця нападаючого для одержання м'яча
Місце проведення: спортзал
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно –методичні вказівки |
|
1. Шикування в одну шеренгу, вітання, 2. Повороти на місці. 3. Ходьба і біг в колоні по одному з перешикуванням в колону по 3, біг зі зміною напрямку, змійкою, спиною вперед,біг стрибками 4. Вправи з набивними м'ячами і нахили тулуба вперед, назад, вправо, вліво, кидки і ловіння м'яча кинутого вгору над собою, згинання рук в упорі лежачи на м'ячі; передачі н/м'яча один одному із різних вихідних положень: в стійці двома руками від грудей, правою і лівою в присіді, сидячи ноги нарізно, лежачи на спині- піднімаючись передача два руками із-за голови
1. Передача м'яча однією рукою від плеча в русі (учні в колону по 2 на віддалі 4-5 кроків між колонами, біжать в повздовж залу до протилежного щита, а назад учні вертаються по бічних лініях і розпочинають спочатку. Назад рекоменд. вертатися приставними стрибками правим або лівим боком. 2. Ведіння м'яча після ловіння в русі (ловіння, 2-3 рази ведіння - передача) 3. Перешикування в колону по 2 з розміщенням кожної в повздовж бічних ліній обличчям до щита. Справа-нападаючі, зліва - захисники. Нападаючі намагаються вбігти в площу штрафного кидка, захисники становляться на їх шляху, витримуючи дистанцію до 2х кроків Кожна колона розподіляється на 2 підгрупи і розміщуються біля свого щита Ціль нападаючого - звільнитися від захисника, щоб одержати м'яч. Захисник, займаючи вигідне положення в захисті не дає це зробити. Ведучий передає м'яч нападаючому тільки тоді, коли йому вдається звільнитися від захисника. 4. Кидки м'яча в корзину однією рукою від плеча після ведіння і зупинки . Учні розміщаються по 2 по 3 біля кожного з 8 щитів і виконують кидки після ведіння (під кутом до щита) і зупинки. 5. Рухлива гра "М'яч - капітану" Варіант: отримавши м'яч від капітана гравець веде м'яч правою рукою до орієнтира, вертається назад, ведучи м'яч лівою, виконує передачу однією рукою від плеча з віддалі 4-5 кроків і стає в кінець колони. 6. Рухлива гра "Слухай сигнал" Шикування в одну шеренгу по сигналу, спокійна ходьба, руки за спину з закритими очима. Підсумки,завдання додому: |
2хв
1 хв 2 хв
5 хв
6 хв
5 хв
7хв
6' хв
5 хв
3 хв 3 хв |
чіткість
вага н/м'яча 1-2 кг зміна положення і виду передач по сигналу. Кожна пара вибігає по слуховому або зоровому сигналу
Працюють в парах По вказівці ведучого. Потім учні міняються ролями
віддаль від щита 5-6 кроків
зробити підсумок ігр
вправи для розвитку сили. |
Підготовча частина 10 хв.
Основна частина 32хв.
Заключна частина 3хв. |