Усі контрольні роботи (9 клас)

Про матеріал

Усі контрольні роботи із зарубіжної літератури для учнів 9 класу (нова програма). Завдання сладаються із тестів, розгорнутих відповідей на питання, словникової роботи, відповідностей та творчого завдання. Окремі контрольні роботи подаються у вигляді написання власного твору.

Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 (9 клас)

Тема: «Просвітництво»

І варіант

Тести (3 б.)

1. До художніх напрямків Просвітництва НЕ належить:

а) романтизм   б) сентименталізм   в) класицизм   г) реалізм

 

2. Гулівер, за задумом Дж. Свіфта був:

а) винахідником і мандрівником   б) письменником і землеробом  

в) лікарем і капітаном корабля      г) військовим та інженером

 

3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками:

а) крислатих і не крислатих капелюхів   б) високих і низьких підборів  

в) широких і вузьких ременів   г) монархістів і республіканців

 

4. «Вільшаний король» у Й. Гете є уособленням:

а) ворогів держави   б) чаклунства   в) дитячої казки   г) темних сил природи

 

5. Основна думка поезії «Травнева пісня» Й. Гете - це:

а) критика песимістів   б) заклик до свободи та справедливості  

в) уславлення природи й кохання   г) уславлення переможців

 

6. Ода «До радості» Ф. Шиллера стала гімном Європейського Союзу:

а) тому що радо вітає веселих і дотепних людей   б) на честь Л. ван Бетховена

в) тому що заклик доає єднання людей на основі добра й справедливості

г) для вшанування батьківщини Ф. Шиллера

 

Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняття «ода.


 

Розгорнута відповідь (4 б.)

 


1. Яку роль у романі «Мандри Гулівера» відіграють іронія, сарказм, езопова мова. Відповідь аргументуйте.

2. Схарактеризуйте образ Прометея з однойменного твору Й. Гете.

3. Зробіть аналіз поезії Ф. Шиллера «До радості»

 

Творче завдання (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1) напишіть твір «Ідеї Просвітництва, що актуальні в нащ час»;

2) напишіть лист-пропозицію до Європарламенту щодо вдосконалення європейського суспільства.

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 (9 клас)

Тема: «Просвітництво»

ІІ варіант

Тести (3 б.)

1. Представником літератури доби Просвітництва НЕ є:

а) Ф. Шиллер   б) м. Сервантес   в) Дж. Свіфт   г) Й. Гете

 

2. Ліліпути були меншими за звичайну людину:

а) утричі   б) удвадцятеро   в) удванадцятеро   г) удесятеро

 

3. Боротьба за владу в Ліліпутії точилася мі прихильниками:

а) ісламу й буддизму   б) високих і низьких підборів   в) язичництва і християнства

г) католицизму і протестантизму

 

4. Твір Й. В. Гете «Вільшаний король» належить до жанру:

а) балада   б) ода   в) сонет   г) елегія

 

5. У творі Й. В. Гете «Прометей» протиставлено образи:

а) добра та зла   б) Прометея та Зевса   в) Сили та Влади   г) Афіни та Венери

 

6. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф. Шиллера полягає у:

а) зверненні до розуму як основної частини прогресу   б) заклику до загальної освіти   в) прославленні оптимізму,  усього радісного   г) заклику до об’єднання людей

 

Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняття «композиція».


 

Розгорнута відповідь (4 б.)

1. Схарактеризуйте образ Гулівера за романом Дж. Свіфта «Мандри Гулівера».

2. Назвіть символи, використані в оді «До радості» Ф. Шиллера та поясніть їх значення.

3. Зробіть аналіз поезії

 

Творче завдання (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1) напишіть твір «Вічні образи у творчості письменників просвітників»;

2) складіть діалог про те, як в оді «До радості «Ф. Шиллера відбито потяг більшості наших співвітчизників до європейського вибору.

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2 (9 клас)

Тема: «Романтизм»

Власне висловлювання

 

Теми:

 

1. «Іван Мазепа як романтичний герой і реальний український гетьман»

2. Підтвердіть або спростуйте думку: «Той, зто не любить своєї країни, нічого любити не може» (Дж. Г. Байрон)

3. Напишіть лист-послання від імені поета-роиантика Г. Гейне прийдешнім поколінням про себе та свій час.

4. Складіть уявний діалог з Чайльд Гарольдом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №3 (9 клас)

Тема: «Взаємодія романтизму і реалізму:: творчість

О. Пушкіна і М. Лермонтова»

І варіант

 

Тести (3 б.)

1. Тему призначення мистецтва О. Пушкін розкриває у творі:

А) «Євгеній Онєгін»   Б) «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»

В) «Я памятаю мить чудову…»   Г) «Я вас кохав…»

 

2. У творі «Євгеній Онєгін» Пушкін використав композицію:

А: дзеркальну   Б) кільцеву   В) роману в романі   Г) зворотну

 

3. Онєгін не відмовився з Лєнським від дуелі, тому що:

А) хотів похизуватися своєю вправністю   Б) не боявся загинути  

В) злякався пересудів, пліток   Г) зненавидів Лєнського

 

4. Чий це портрет:

Слухняна завжди, непримхлива

Весела завжди, як весна.

Як син поетові, правдива,

Як поцілунок, чарівна.

Блакитні очі, чистий голос,

Неначе льон, білявий волос…

 

А) Тетяна   Б) Ольга   В) Анна Керн   Г) матері Тетяни й Ольги

 

5. У ліриці Лермонтова найпомітнішим є мотив:

А) історичний   Б) фольклорний   В) фантастично-романтичний  

Г) світової скорботи

 

6. По-справжньому Печорін кохав лише:

А) Віру   Б) Мері   В) Белу   Г) Ундіну

 

Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняттю «Онєгінська строфа»

 

Розгорнуті відповіді (5 б.)

1. Визначте ознаки романтизму та реалізму у творчості О. Пушкіна та М. Лермонтова, покажіть взаємодію цих напрямків.


2. Схарактеризуйте образ Євгенія Онєгіна.

3. Зробіть аналіз поезії М. Лермонтова «На дорогу йду я в самотині…»


 


Творча робота (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1. «Зневажати суд людей неважко, зневажати суд власний – неможливо»                                                                

(О. Пущкін) (доведіть або спростуйте тезу)

2. «Образ «зайвої людини» у російській літературі першої половини ХІХ століття»

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №3 (9 клас)

Тема: «Взаємодія романтизму і реалізму:: творчість

О. Пушкіна і М. Лермонтова»

ІІ варіант

 

Тести (3 б.)

1. Строфа, яку винайшов О. С. Пушкін, називається:

А) гомерівською   Б) байронівською   В) онєгінською   Г) пушкінською

 

2. Євгеній Онєгін опинився в селі, тому що:

А) отримав його у спадщину;   Б) хотів саме там захистити свою честь на дуелі;

В) його вмовив приїхати туди Ленський;    Г) прагнув познайомитися з Ларіними.

 

3. Тетяна відмовила Онєгіну (хоча ще мала до нього почуття) через те, що:

А) не вірила йому;   Б) палко кохала свого чоловіка-генерала;

В) була віддана обов’язку дружини;   Г) боялася скомпрометувати дітей.

 

4. Чий це портрет?

Печальна, дика, мовчазлива,

Неначе сарна полохлива.

Вона росла в сімї своїй.

Немовби зовсім у чужій.

Вона горнутися не вміла.

Як інші діти до батьків…

А) Тетяна   Б) Ольга   В) Анна Керн   Г) матері Тетяни й Ольги

 

5. Рядки: «Кохати… чого ж бо? На час, годину – дарма.Кохання ж навік – неможливе…» із вірша М. Ю. Лермонтова:

А) «Сосна»   Б) «І нудно, і сумно…»   В) «На дорогу йду в самотині»   Г) «Парус»

 

6. Печорін утрутився в життя контрабандистів тому, що:

А) це було його професійним обовязком;   Б) з нудьги та цікавості;

В) він був палким прихильником законності;   Г) це загрожувало життю місцевих.

 

Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняття «фабула».


 

Розгорнуті відповіді (5 б.)

1. Визначте ознаки байронізму у творах О. Пушкіна і М. Лермонтова.

2. Схарактеризуйте образ Печоріна за твором М. Лермонтова «Герой нашого часу»

3. Зробіть аналіз поезії О. Пушкіна «»Я мить чудову пам’ятаю»


 

Творча робота (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1. «Чи актуальні нині проблеми, порушені в творі М. Лермонтова «Герой нашого часу»?»

2. «Людина для суспільства чи суспільство для людини?»

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4 (9 клас)

Тема: «Реалізм: творчість О. де Бальзака, М. Гоголя»

І варіант

 

І. Тести (3 б.)

1. Літературний напрям, у якому одним з основних ознак є типовість образів і ситуацій, дослідження життя суспільства, психологізм – це:

А) романтизм;   Б) реалізм;   В) класицизм;   Г) бароко.

 

2. Сюжетно-композиційною особливістю твору «Гобсек» О. де Бальзак є:


А) численні екскурси в минуле;

Б) щоденникові записи головного героя;

В) «розповідь у розповіді»;

Г) листи героїв, описи їхніх снів.


 

3. Чиновники повітового містечка вважали Хлєстакова з комедії М. Гоголя «Ревізор» справжнім ревізором, тому що:

А) їх попередили, що ревізор приїде таємно; 

Б) він мав дуже значний і пихатий вигляд;

В) хтось бачив його в одному з департаментів столиці;

Г) він назвався інспектором, щоб отримати знижки в готелі.

 

4. Чиновники охоче давали Хлєстакову хабарі як гроші в борг, тому що:

А) він викликав довіру;

Б) вони боялися викриття своїх гріхів;

В) хотіли підставити городничого;

Г) вони були милосердними й довірливими від природи.

 

5. Молоді чиновники департаменту, де служив Акакій Акакійович Башмачкін, у повісті М. Гоголя «Шинель» так ставилися до головного героя:

А) знущалися з нього та кепкували над ним;

Б) поважали за старанність у роботі;

В) байдуже, не помічали його;

Г) підлещувалися, щоб виконував за них роботу.

 

6. Гоголь звернувся в реалістичному творі до фантастики, тому що:

А) бажав написати свій перший фантастичний твір;

Б) це провідна риса романтизму, прихильником якого був Гоголь;

В) не мав на меті придумувати хоч якесь реалістичне закінчення;

Г) хотів відновити справедливість, присоромити людей.

 

ІІ. Установіть відповідність між героями та назвою твору (1 б.)

А) «Гобсек» О. де Бальзака;   Б) «Шинель» М. Гоголя;   В) «Ревізор» М. Гоголя

 


1. Хлєстаков

2. Акакій Акакійович Башмачкін

3. Фанні Мальво

4. «Значна особа»

5. Городничий

6. Анастазі де Ресто

7. Петрович

8. Ляпкін-Тяпкін


 

ІІІ. Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняттю «маленька людина в літературі»

 

IV. Розгорнута відповідь (4 б.)

1. Назвіть ознаки романтизму у творчості М. Гоголя, наведіть приклади.


2. Охарактеризуйте образ Гобсека із однойменного роману О. де Бальзака.

 


V. Власна думка (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1. Напишіть твір-роздум на тему: «Чи приносить золото щастя?»;

2. Продовжте історію Хлєстакова.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4 (9 клас)

Тема: «Реалізм: творчість О. де Бальзака, М. Гоголя»

ІІ варіант

 

І. Тести (3 б.)

1. Літературний напрям, у якому одним з головних ознак аналітизм, розкриття впливу соціального середовища на людину – це…

А) романтизм;   Б) реалізм;   В) класицизм;   Г) сентименталізм.

 

2. Головний твір життя О. де Бальзака, епопея називається:


А) «Людська комедія»  

Б) «Божествена комедія»  

В) «Етюди про звичаї»

Г) «Сцени з провінційного життя»


 

3. Обман Хлєстакова з комедії М. Гоголя «Ревізор» розкрився завдяки тому, що:


А) його видав слуга Осип;                         

Б) він сам випадково обмовився;

В) перехопили та прочитали його листа;  

Г) справжній ревізор викрив його обман


 

4. Кульмінацією в творі М. Гоголя «Ревізор» є:

А) повідомлення, що їде ревізор;  

Б) «парад» прохань і скаржень;

В) брехня Хлєстакова про його високе становище в Петербурзі;

Г) пропозиція Хлєстакова дочці городничого.

 

5. Герой твору М. Гоголя «Шинель» Башмачкін вирішив пошити нову шинель, тому що:

А) таку умову висунуло нове начальство;  

Б) захотів здатися багатшим, ніж є насправді;

В) стара шинель зовсім зносилася;

Г) чепурився, тому що шукав собі наречену.

 

6. «Значна людина» так суворо поставилася до прохання Башмачкіна, героя повісті М. Гоголя «Шинель», тому що:

А) генералові не сподобалося зовнішність відвідувача, його сміливий погляд;

Б) Башмачкін прийшов без попередження, без рекомендації;

В) чиновник знав Акакія Акакійовича як поганого виконавця;

Г) генерал так поводився з усіма підлеглими.

 

ІІ. Установіть відповідність між героями та назвою твору (1 б.)

А) «Гобсек» О. де Бальзака;   Б) «Шинель» М. Гоголя;   В) «Ревізор» М. Гоголя

 


1. Петрович

2. «Значна особа»

3. Фанні Мальво

4. Акакій Башмачкін

5. Городничий

6. Анастазі де Ресто

7. Хлєстаков

8. віконтеса де Гранльє


 

 ІІІ. Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняття «цикл романів».


 

 

IV. Розгорнута відповідь (4 б.)

1. Назвіть ознаки романтизму у романі О. де Бальзака «Гобсек», наведіть приклади.

2. Охарактеризуйте образ Акакія Акакійовича із повісті М. Гоголя «Шинель»

 

V. Власна думка (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1. Напишіть твір-роздум: «Трагізм долі «маленької людини» у повісті М. Гоголя «Шинель»

2. Продовжте історії Дервіля та Фанні Мальво (або Камілли й Ернеста де Ресто).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5 (9 клас)

Тема: «Нові тенденції драматургії на межі ХІХ-ХХ ст.»

І варіант

 

І. Тести (3 б.)

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:


А) підробила підпис на документі;

Б) витратила велику суму із сімейного бюджету;

В) без дозволу продала будинок батька;

Г) зрадила чоловіка


 

2. На початку твору Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:


А) поганою вимовою;

Б) потворною зовнішністю;

В) шахраюванням;

Г) легковажною поведінкою


 

3. Наприкінці п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:

А) вважав її хворою;

Б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;

В) мав для цього цілий штат няньок;

Г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі

 

4. Героїня трагікомедії Б. Шоу «Пігмаліон» поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:

А) місіс Пірс;   Б) матері Гіггінса;   В) своєму батькові;   Г) матері Пікерінга

 

5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:

А) заздрив багатим та успішним;

Б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;

В) намагався розбагатіти;

Г) має утримувати власних дітей

 

6. Наприкінці драми «Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:

А) філологією;   Б) флористикою;   В) торгівлею;   Г) рекламою

 

ІІ. Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняттю «соціально-психологічна драма»

 

IІІ. Розгорнута відповідь (5 б.)

1. Порівняйте «нову» та «стару» драми.


2. Порівняйте образ Нори із твору Г. Ібсена «Ляльковий дім» та Елізи із твору         Б. Шоу «Пігмаліон»

 


ІV. Творча робота (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1. Доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квітникаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а в тому, як до неї ставляться». Проведіть паралелі із сучасністю.

2. Продовжте історію Нори – героїні драми Ібсена «Ляльковий дім».

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №5 (9 клас)

Тема: «Нові тенденції драматургії на межі ХІХ-ХХ ст.»

ІІ варіант

 

І. Тести (3 б.)

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора позичила значну суму грошей, щоб:


А) врятувати батька;

Б) допомогти подрузі;

В) урятувати чоловіка;

Г) придбати нове вбрання


 

2. Герой твору Б. Шоу «Пігмаліон» Гіггінс залишив Елізу у себе вдома для того, щоб:


А) одружитися з нею;

Б) здійснити філологічний експеримент;

В) вона допомагала його економці по господарству;

Г) зробити її компаньйонкою своєї матері


 

3. У п’єсі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Хельмер так відреагував на перший лист Крогстада:


А) сказав Норі, що вони разом подолають усі перешкоди;

Б) пробачив Норі обман;

В) розгнівався, звинуватив Нору в усіх гріхах;

Г) звелів забиратися геть


 

4. Прототипом Елізи із драми Б. Шоу «Пігмаліон» є героїня давньогрецького міфу:

А) Персефона;   Б) Еврідіка;   В) Галатея;   Г) Афродіта

 

5. Героїня твору Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора пішла з дому тому, що:

А) мала обміркувати як їй жити далі;

Б) їй було соромно перед чоловіком;

В) боялася, що її вчинок вплине на майбутнє чоловіка;

Г) так вирішили родичі Торвальда

 

6. Еліза не мала бажання брати шлюб із багатієм тому, що:

А) була закохана в бідного сусіда;

Б) спочатку сама хотіла розбагатіти, побачити світ;

В) вважала це торгівлею собою;

Г) її батько це не схвалював

 

ІІ. Словникова робота (1 б)

Дати визначення поняття «інтелектуальна драма».


 

ІІІ. Розгорнута відповідь (5 б.)

1. Схарактеризуйте ібсенізм як літературну течію.

2. Порівняйте образи Торвальда із драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» і Гіггінса із трагікомедії Б. Шоу «Пігмаліон».

 

ІV.Творча робота (3 б.)

Виконайте одне із завдань (на вибір):

1. Б. Шоу стверджував: «Англія завоювала Ірландію. Що залишилося робити мені? «Завоювати» Англію». Чи вдалося, на вашу думку, зробити це драматургові?

2. Створіть свій фінал твору «Ляльковий дім», записавши його у вигляді діалогу.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №6 (9 клас)

Тема: «Література ХХ-ХХІ ст.: життя, історія, культура»

Твір-роздум

 

Теми творів:

 

1.  Складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві (за романом Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» та історичними й сучасними подіями у світі)

2.  Філософські й етичні проблеми у творі Шолома-Алейхема «Тевє-молочар».

3. «Чи може художня книга змінити людське життя?» (на основі прочитаних творів)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1.  Stalina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Огойко Тетяна Миколоївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Вижга Валентина Григорівна
    Матеріал повністю відповідає темі, завдання різноманітні, логічно побудовані.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
1 травня 2018
Переглядів
79406
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку