1
ПІБ вчителя:
Дата проведення:
Предмет: Математика
Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Числа 11-20»
Мета: закріпити поняття "одноцифрове,""двоцифрове число"; знання усної і письмової нумерації чисел другого десятка; вправляти у розвязуванні прикладів, умінні складати і розв'язувати задачі; визначати години за годинником; виховувати уважність.
Для учня з ООП: розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, працювати за зразком, вказівками педагога, орієнтуватися в способах виконання практичних завдань, орієнтуватися у просторі. Накопичення та засвоєння власного (індивідуального) математичного словникового запасу.
Математична компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби.
Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні.
Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.
Очікувані результати:
вміє читати і записувати числа,утворювати числа різними способами;
визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10, 20-на основі нумерації;
використовує наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;
оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання завдання;
використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм);
Для учня з ООП:
проявляє зацікавленість до уроків математики;
слухає вчителя і виконує його завдання, вказівки з допомогою асистента вчителя;
усвідомлює та виконує правила поведінки в класі.
працює в колективі в групі, в парі.
працює з зошитом, підручником, наочністю;
рахує за числовим променем, позначає числа цифрами.
Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань і вмінь.
Обладнання та матеріали: комп'ютер, проєктна дошка, «Лего», презентація до уроку.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ(слайд 1)
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ(слайд 2)
— Сьогодні до нас завітав гість.А хто він , ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадку.
Хвилинка-цікавинка(слайд 3)
Завдання від Патрона: Три зайця. Скільки у зайця вух?(два)
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ(слайд 4)
1. Гра "Шифр".
- Якщо розставите у порядку зменшення числа, то дізнаєтесь , куди ми сьогодні вирушаємо:20,15,18,17,13(похід)
2. Настанова від Патрона. Правила сидіння за партою.(слайд 5)
3. Графічний диктант. (слайд 6)
Самоперевірка за вчителем.
ІV. Закріплення матеріалу.
1. «Числова пірамідка": Кожне невідоме число є сумою двох чисел,розташованих нижче.(слайд 7)
2. Гра "Засели будиночки"(слайд 8)
3. Розв'язок прикладів. Взаємоперевірка(слайд 9).
4. Розв'язок задачі(слайд 10).
Руханка з Патроном(слайд 11)
5. Здійсни переведення(слайд 12)
6. Визначення часу за годинником. Групова робота.(слайд 13)
V. Підсумок уроку. Рефлексія з "Лего".