Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Числа 11-20»

Про матеріал
закріпити поняття "одноцифрове,""двоцифрове число"; знання усної і письмової нумерації чисел другого десятка; вправляти у розвязуванні прикладів, умінні складати і розв'язувати задачі; визначати години за годинником; виховувати уважність.
Перегляд файлу

1

ПІБ вчителя:              

Дата проведення:

Предмет:  Математика

Тема: Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Числа 11-20»

Мета: закріпити поняття "одноцифрове,""двоцифрове число"; знання усної і письмової нумерації чисел другого десятка; вправляти у розвязуванні прикладів, умінні складати і розв'язувати задачі; визначати години за годинником; виховувати уважність.

Для учня з ООП: розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, працювати за зразком, вказівками педагога, орієнтуватися в способах виконання практичних завдань, орієнтуватися у просторі. Накопичення та засвоєння власного (індивідуального) математичного словникового запасу.

 

  •                 формування предметних компетентностей:

Математична компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби.

  •                 формування ключових компетентностей:

Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні.

Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Очікувані результати:

вміє читати  і записувати  числа,утворювати  числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10, 20-на основі нумерації;

використовує наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання завдання;

використовує короткі позначення величин (сантиметр – см, дециметр – дм);

Для учня з ООП:

проявляє зацікавленість до уроків математики;

слухає вчителя і виконує його завдання, вказівки з допомогою асистента вчителя;

усвідомлює та виконує правила поведінки в класі.

працює в колективі  в групі, в парі.

працює з зошитом, підручником, наочністю;

 рахує за числовим променем, позначає числа цифрами.

 

Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань і вмінь.

Обладнання та матеріали: комп'ютер, проєктна дошка, «Лего», презентація до уроку.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ(слайд 1)

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ(слайд 2)

— Сьогодні до нас завітав гість.А хто він , ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадку.

Хвилинка-цікавинка(слайд 3)

Завдання від Патрона: Три зайця. Скільки у зайця вух?(два)

 

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ(слайд 4)

1. Гра "Шифр".

- Якщо розставите у порядку зменшення числа, то дізнаєтесь , куди ми сьогодні вирушаємо:20,15,18,17,13(похід)

2. Настанова від Патрона. Правила сидіння за партою.(слайд 5)

3. Графічний диктант. (слайд 6)

Самоперевірка  за вчителем.

 

ІV. Закріплення  матеріалу.

1. «Числова пірамідка": Кожне невідоме число є сумою двох чисел,розташованих нижче.(слайд 7)

2. Гра "Засели будиночки"(слайд 8)

3. Розв'язок прикладів. Взаємоперевірка(слайд 9).

4. Розв'язок задачі(слайд 10).

 

 

Руханка з Патроном(слайд 11)

 

5. Здійсни переведення(слайд 12)

6. Визначення часу за годинником. Групова робота.(слайд 13)

 

V. Підсумок уроку. Рефлексія з "Лего".

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Vasylieva Inna
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
20 червня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку