Дітки сьогодні на нашому уроці присутні гості: директор та наші завучі. Давайте привітаємось з ними, кивнемо головочкою…. це означає доброго дня.
Діти сьогодні я вас запрошую у Лісову школу на урок математики, на якому ми повторимо наші знання отримані на попередніх уроках. Разом з лісовими мешканцями ми будемо розв’язувати приклади, порівнювати числа , розв’язувати задачі і логічні ребуси. Мешканці маленькі звірятка просять вашої допомоги у вирішенні математичних задач.
Дітки допоможемо їм здолати труднощі ?
Перший хто просить нашої допомого це лісовий гном, він ніяк не може згадати сусідів числа та правильно порахувати цифри. Давайте спочатку допоможемо гномику справитись з усною лічбою. ……а тепер допоможемо гномику згадати сусідів чисел які ви бачите на екрані. Молодці!
Щоб ви не розгубились і правильно виконали друге завдання лисичка хоче нагадати вам знаки, які ми вивчили, щоб порівняти числа. Порівняти два числа означає визначити яке з них більше, а яке менше. 5 більше ніж 4
Переходимо з вами до класу де займаються їжачок і мишка. Давайте допоможемо їм скласти і прочитати нерівності……Молодці ви добре справились з цим завданням.
Наступне завдання яке просять нас виконати лісові мешканці це логічний ланцюжок. Уважно подивитесь і скажіть що зайве в кожному рядочку. Тільки не викрикуйте а відповідайте як учні у школі, підіймайте ручку!....це комаха, і ще можно сказати що всі ці предмети створені руками людини, а сонечко це жива природа.
Ви розумники і розумнички!
А тепер щоб ваші оченята не стомились давайте зробимо фізкультхвилинку для очей……
Добре, приступаємо до роботи.
Білочка яка поспішає до школи просить вас нагадати їй як називаються компоненти при додаванні. … Приклад читають діти….. Згадали, молодці.
Тепер переходимо до класу де нас чекають білочки, які не можуть самі розв’язати приклади на знаходження суми…..Які ж ви молодці! В вас дуже гарно виходить допомагати лісовим звіряткам.
А в наступному класі розберемося хто із звіряток який вираз розв’язував?!
І останнє завдання що приготували нам лісові мешканці: допомогти їм порахувати скільки квіточок всього стало на їхній лісовій галявині. Давайте спробуємо розібратися з цією задачею.
Давайте порахуємо скільки ромашок розквітло на галявині зліва? ..(7), а справа скільки тюльпанчиків зацвіло?...(3). Скільки всього квітів стало на поляні? Якою дією ми будемо вирішувати цю задачу? Правильно дією додавання. Який вираз ми складемо і запишемо? 7+3=10 квітів.
Молодці, із цією складною задачею ви впоралисьі допомогли звіряткам.
А тепер наприкінці нашої подорожі до Лісової школи ви виконаєте маленьку самостійну роботу. В вас є карточка з трьома завданнями: в першому вам потрібно порівняти числа( поставити знак більше, менше або дорівнює), в другому розв’язати приклади і в третьому вирішити задачу по малюнку. Подивиться уважно на малюнок задачі…зліва в вас скільки суничок…справа скільки грушок…вам потрібно знайти скільки всього фруктів буде? Внизу напишите приклад і вирішите його.
На цю роботу в вас є 5 хвилин. А потім правильний результат ви побачите на екрані і порівняєте. Починаємо працювати, мікрофончики будь ласка всі вимкніть.
Молодці, ви дуже старались, а тепер перевіримо результати. Подивиться уважно на екран, якщо ваші відповіді співпали зі слайдом на екрані піднімить будь ласочка ручки. Добре, молодці. Якщо у когось щось не вийшло, не засмучуйтесь. Ще все попереду!!
Я зберу ваші зошити і перевірю ваші карточки.
Ви всі добре попрацювали,…
давайте згадаємо які завдання ми виконували з звірятками?..називали сусідів числа, усно рахували, вирішували задачу, повторили компоненти додадавання, розвязували приклади і логічний ланцюжок.
Мені цікаво вам сподобався урок? Якщо так то підійміть пальчик клас, якщо так собі поставте пальчик посередині, а якщо не сподобався покажить пальчик – вниз. А тепер всі разом покажіть мені свої пальчики як ви оцінили цей урок.
Ви дуже гарно сьогодні попрацювали, ви маленьки трудяжки, я дякую вам за урок, відпочивайте до завтра. До побачення!