Узагальнення і ситематизація знань учнів. Додаткові завдання.

Про матеріал
Завдання для дітей 1 класу. Узагальнюючий матеріал в межах 10. Презентація до уроку побудовано так, що діти, виконуючи цікаві завдання на складання прикладів, рівнянь, задач, повторюють набуті знання , розв'язують логічні ланцюжки. Дуже підійде для перегляду дистанційно.
Перегляд файлу

       Дітки сьогодні на нашому уроці присутні гості: директор та наші завучі. Давайте привітаємось з ними, кивнемо головочкою…. це означає доброго дня.

Діти сьогодні  я вас запрошую у Лісову школу на урок математики, на якому ми повторимо наші знання отримані на попередніх уроках. Разом з лісовими мешканцями ми будемо розв’язувати приклади, порівнювати числа , розв’язувати задачі і логічні ребуси. Мешканці маленькі звірятка просять вашої допомоги у вирішенні математичних задач.

      Дітки допоможемо їм здолати труднощі  ?

     Перший хто просить  нашої допомого це лісовий гном, він ніяк не може згадати сусідів числа та правильно порахувати цифри. Давайте спочатку допоможемо гномику справитись з усною лічбою. ……а тепер допоможемо  гномику згадати сусідів чисел які ви бачите на екрані. Молодці!

     Щоб ви не розгубились і правильно виконали друге завдання лисичка хоче нагадати вам знаки, які ми вивчили, щоб порівняти числа. Порівняти два числа означає визначити яке з них більше, а яке менше. 5 більше ніж 4

Переходимо з вами до класу де займаються їжачок і мишка.  Давайте допоможемо їм скласти і прочитати нерівності……Молодці ви добре справились з цим завданням.

Наступне завдання яке просять нас виконати лісові мешканці це логічний ланцюжок. Уважно подивитесь і скажіть що зайве в кожному рядочку. Тільки не викрикуйте а відповідайте як учні у школі, підіймайте ручку!....це комаха, і ще можно сказати що всі ці предмети створені руками людини, а сонечко це жива природа.

Ви розумники і розумнички!

     А тепер щоб ваші оченята не стомились давайте зробимо фізкультхвилинку для очей……

     Добре, приступаємо до роботи.

     Білочка яка поспішає до школи просить вас нагадати їй як називаються компоненти при додаванні. … Приклад читають діти….. Згадали, молодці.

     Тепер переходимо до класу де нас чекають білочки, які не можуть самі розв’язати приклади на знаходження суми…..Які ж ви молодці! В вас дуже гарно виходить допомагати лісовим звіряткам.

     А в наступному класі  розберемося хто із звіряток який вираз розв’язував?!

     І останнє завдання що приготували нам лісові мешканці: допомогти їм порахувати скільки квіточок всього стало на їхній лісовій галявині. Давайте спробуємо розібратися з цією задачею.

 

     Давайте порахуємо скільки ромашок розквітло на галявині зліва? ..(7), а справа скільки тюльпанчиків зацвіло?...(3). Скільки всього квітів стало на поляні? Якою дією ми будемо вирішувати  цю задачу? Правильно дією додавання. Який вираз ми складемо і запишемо? 7+3=10 квітів.

     Молодці, із цією складною задачею ви впоралисьі допомогли звіряткам.

     А тепер наприкінці нашої подорожі до Лісової школи ви виконаєте маленьку самостійну роботу. В вас є карточка з трьома завданнями: в першому вам потрібно порівняти числа( поставити знак більше, менше або дорівнює), в другому розв’язати приклади і в третьому вирішити задачу по малюнку. Подивиться уважно на малюнок задачі…зліва в вас скільки суничок…справа скільки грушок…вам потрібно знайти скільки всього фруктів буде? Внизу напишите приклад і вирішите його.

     На цю роботу в вас є 5 хвилин. А потім правильний результат ви побачите на екрані і порівняєте. Починаємо працювати, мікрофончики будь ласка всі вимкніть.

     Молодці, ви дуже старались, а тепер перевіримо результати. Подивиться уважно на екран,  якщо ваші відповіді співпали зі слайдом на екрані  піднімить будь ласочка ручки. Добре, молодці. Якщо у когось щось не вийшло, не засмучуйтесь. Ще все попереду!!

Я зберу ваші зошити і перевірю ваші карточки.

Ви всі добре попрацювали,…

 давайте згадаємо які завдання ми виконували з звірятками?..називали сусідів числа, усно рахували, вирішували задачу, повторили компоненти додадавання, розвязували приклади і логічний ланцюжок.

     Мені цікаво вам сподобався урок? Якщо так то підійміть пальчик клас, якщо так собі поставте пальчик посередині, а якщо не сподобався покажить пальчик – вниз. А тепер всі разом покажіть мені свої пальчики як ви оцінили цей урок.

     Ви дуже гарно сьогодні попрацювали, ви маленьки трудяжки,  я дякую вам за урок, відпочивайте до завтра. До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку