Узагальнення та ситсематизація знань з теми "Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм"

Про матеріал
Узагальнення та ситсематизація знань з теми "Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програм" Розробка містить презентацію у вигляді гри по типу "Найрозумніший". Учні, обравши відповідну категорію відкривають та дають відповідь на 6 запитань із категорій: Перетворення записів у арифметичні вирази, Об'єкти та їх властивості, Запис математичних виразів мовою Pascal, Основні поняття програмування, Алгоритмізація. Розробку можна використати для узагальненя знань з теми "Алгоритмізація" для учнів 8-х класів, що навчаються за новою навчальною програмою.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Базові поняття програмування. Засоби візуальної розробки програмузагальнення та систематизації знань

Номер слайду 2

Оберіть категорія{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КатегоріїАлгоритмізація. Основні поняття програмування. Запис математичних виразів мовою Delphi. Об'єкти та їх властивостіПеретворення записів у арифметичні виразиstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_cstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 3

Запитання 1 Що таке алгоритм?

Номер слайду 4

Запитання 2 Які базові структури алгоритмів ви знаєте?

Номер слайду 5

Запитання 3 Яке призначення наведених елементів блок-схеми?  

Номер слайду 6

Складіть умову задачі згідно поданої блок-схеми. Запитання 4

Номер слайду 7

Вкажіть усі числові значення, які набуде змінна х у ході виконання алгоритму. Запитання 5

Номер слайду 8

Запитання 6 Яку базову структуру алгоритму зображено даною блок-схемою

Номер слайду 9

Запитання 1 Що таке мова програмування, програма?

Номер слайду 10

Запитання 2 Яка загальна структура опису програми мовою програмування Delphi 7?

Номер слайду 11

Запитання 3 Що таке подія?

Номер слайду 12

Запитання 4 Які процедури обробки подій ви знаєте?

Номер слайду 13

Вкажіть елементи вікна програми. Запитання 5

Номер слайду 14

До якого типу мов програмування відносять мову Delphi 7?Запитання 6

Номер слайду 15

Завдання 1 Запишіть мовою Delphi математичний вираз

Номер слайду 16

Завдання 2 Запишіть мовою Delphi математичний вираз

Номер слайду 17

Завдання 3 Запишіть мовою Delphi математичний вираз

Номер слайду 18

Завдання 4 Запишіть мовою Delphi математичний вираз

Номер слайду 19

Завдання 5 Запишіть мовою Delphi математичний вираз

Номер слайду 20

Завдання 6 Запишіть мовою Delphi математичний вираз

Номер слайду 21

Завдання 1 Перетворіть запис у арифметичний виразsqrt(sqr(x)+7.2);

Номер слайду 22

Завдання 2 Перетворіть запис у арифметичний виразexp(4*x)-sqr(x);

Номер слайду 23

Завдання 3 Перетворіть запис у арифметичний вираз-8.4*sin(x)/cos(x)-exp(2*x);

Номер слайду 24

Завдання 4 Перетворіть запис у арифметичний вираз(y/x-3*sqrt(sqr(y)-x*y))/(y+3);

Номер слайду 25

Завдання 5 Перетворіть запис у арифметичний вираз a*х-(cos(a+c)-exp(a))/(sqrt(x)+5+2*a);

Номер слайду 26

Завдання 6 Перетворіть запис у арифметичний виразу:=ln(abs(x))-sin(9.9*sqr(x))/cos(9.9*x);

Номер слайду 27

Завдання 1 Виправте помилки та вкажіть призначення утворених команд. Image1. Visible = True;Label2 Caption :=Float. To. Str (x);Button1. Top : Button1. Top -100;Edit1. Font. Color := червоний;

Номер слайду 28

Завдання 2 Вкажіть призначення об'єктів. Label. Edit. Button. Image

Номер слайду 29

Завдання 3 Назвіть 4 властивості, що притаманні для більшості об'єктів

Номер слайду 30

Завдання 4 Значення якої властивості використовується при написанні коду програми?

Номер слайду 31

Завдання 5 Для чого призначена закладка Events?

Номер слайду 32

Завдання 6 Вкажіть назви об'єктів, зображених на рисунку

Номер слайду 33

ІІ тур. Працюємо в команді

Номер слайду 34

Фірма-розробник ПЗ «Профі»Власник сільськогосподарського підприємства хоче закупити насіння соняшника для висадки сільськогосподарської культури на своїх полях. Посів здійснюється з розрахунку 10 г/м2. Для обрахунку кількості зерна фірмі “Профі” потрібно написати програми, які дозволять обчислити площі земель за умови, що деякі ділянки мають форму прямокутника, деякі — трикутника, а деякі — трапеції.

Номер слайду 35

Завдання учасникам команди

Номер слайду 36

zip
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку