10 клас
Тема: Тематичне оцiнювання за темою
«Передумови Першої світової війни. Війна та революції»
Мета: оцiнити навчальнi досягнення учнiв у ходi вивчення теми за допомогою тестiв; перевiрити вмiння застосовувати отриманi знання
Обладнання: зошити для тематичного оцiнювання, атласи, картки з завданнями.
Макроструктура.
1. Мотивацiя навчальної дiяльностi школярiв
На протязi всiєї теми ми з вами знайомились з ходом дiй Першої свiтової вiйни, а сьогоднi прийшов час показати всi здобутi знання. У вас є можливiсть показати найвищий результат, який ви показували на протязi вивчення всiєї теми, дехто має можливiсть покращiти свiй результат.
2. Перевiрка знань фактичного матерiалу.
Вариант №1
Начальник Генерального штабу з 1891по 1906 рр., який розробив план бойових дiй в Європi. План передбачав блискавичну вiйну протягом 6-8 тижнiв проти Франції, а згодом – Росії.
3 Дайте визначення поняттям:
- Антанта
- Мiлiтарiзацiя
4 Дайте розширену вiдповiдь
1)За яких причин розпочалася Перша свiтова вiйна
2) Коли i чому Росiя вийшла з Першої світової вiйни та якi це мало наслiдки для народiв Європи. Як ви вважаєте, чи могла Росiя стати переможцем у цiй вiйнi?
Варiант №2
с) 31.05-1.06.1917
d) 31.05-1.06. 1918
2) Комп`єнське перемир`я було укладене:
3) Австро-Угорщина оголосила вiйну СербiЇ:
2.Назвiть iсторичного дiяча, про якого йдеться
Три iмператори Європи, якi вiдiграли ключову роль у тому, щоб пострiли в Сараєво розпочали криваву бiйню.
3 Дайте визначення поняттям:
- ТроЇстий союз
- «14 пунктiв»
4 Дайте розширену вiдповiдь
1. Висловiть власну думку: чи можна було уникнути збройного конфлiкту мiж двома вiйськово-полiтичними блоками?
2 Як ви вважаєте сараєвське вбивство 1914р. привiд чи причина Першої світової вiйни?
5. Пiдсумки уроку
6. Домашнє завдання