мета уроку:повторити основні поняття теми, удосконалити вміння писати рівняння електролітичної дисоціації та реакції йонного обміну й розв’язувати експериментальні задачі;розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння аналізувати, узагальнювати та робити висновки;виховувати творчий підхід до навчання, науковий світогляд, вміння брати відповідальність за прийняте рішення, колективізм
Мозковий штурм. Назвіть компоненти розчину. Суміш двох рідин, які не розчиняються одна в одній. Розчин, у якому певна речовина за певної температури й тиску більше не розчиняється. В яких агрегатних станах можуть перебувати розчини. Дисперсна система, у якій часточки розчиненої речовини не помітні неозброєним оком, але яку можна побачити з допомогою приладів. Реакція взаємодії між розчинами кислот і основ. Розчин з малим вмістом розчиненої речовини. Розчин з великим вмістом розчиненої речовини. Зависі, які характеризуються тим, що частинки речовини в розчині мають досить великі розміри, які можна розрізнити оком. За розчинністю речовини поділяються на : … 1 етап: Підготовка будмайданчика
Інструктаж з БЖДДосліди проводити в лотках. Хімічні речовини не брати руками і не пробувати на смак. Посудину, з якої брали реактив, відразу закривати корком і ставити на місце. Надлишок реактиву не зливати (не зсипати) знову в посудину, де він зберігався. Бути дуже обережним під час роботи з кислотами та лугами. У разі потрапляння розчину на руки негайно змити його великою кількістю води.