Узагальнення вивченого із теми «Розчини»

Про матеріал
Презентація стане у нагоді під час узагальнення вивченого з теми "Розчини". Написанні рівнянь реакцій електролітичної дисоціації, йонного обміну, розв’язуванні задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Супрун Н. С. вчитель хімії Кобеляцького НВК №1 Узагальнення вивченого з теми «Розчини»Дата: 29.11.2017р.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Будинок знань

Номер слайду 4

Знайдіть загальне закінчення, яке містить три літери для всіх перерахованих слів: {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ВИВЧ٭٭٭МІРКУВ٭٭٭АНАЛІЗУВ٭٭٭АТИАТИАТИ

Номер слайду 5

Тема уроку: Узагальнення вивченого з теми «Розчини»

Номер слайду 6

мета уроку:повторити основні поняття теми, удосконалити вміння писати рівняння електролітичної дисоціації та реакції йонного обміну й розв’язувати експериментальні задачі;розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння аналізувати, узагальнювати та робити висновки;виховувати творчий підхід до навчання, науковий світогляд, вміння брати відповідальність за прийняте рішення, колективізм

Номер слайду 7

ОПОРНА схема

Номер слайду 8

Мозковий штурм. Назвіть компоненти розчину. Суміш двох рідин, які не розчиняються одна в одній. Розчин, у якому певна речовина за певної температури й тиску більше не розчиняється. В яких агрегатних станах можуть перебувати розчини. Дисперсна система, у якій часточки розчиненої речовини не помітні неозброєним оком, але яку можна побачити з допомогою приладів. Реакція взаємодії між розчинами кислот і основ. Розчин з малим вмістом розчиненої речовини. Розчин з великим вмістом розчиненої речовини. Зависі, які характеризуються тим, що частинки речовини в розчині мають досить великі розміри, які можна розрізнити оком. За розчинністю речовини поділяються на : … 1 етап: Підготовка будмайданчика

Номер слайду 9

2 етап: Будуємо ”Фундамент, каркас” Прийом «Так чи ні ?»

Номер слайду 10

Вправа «Знайди місце»Завдання: розділити речовини на електроліти і неелектроліти. H2 SO4 KOHH2 CO3цукор. Na. Cl. O2 Етиловий спирт. НСl. H2 КNО3

Номер слайду 11

Вправа 1. Складіть рівняння дисоціації: KOH ↔ Na. Cl ↔ H2 SO4 ↔3 етап: «Стіни» - складання рівнянь дисоціації та іонного обміну

Номер слайду 12

Вправа 2. «Морський бій»Завдання: вказати, які пари йонів не можуть одночасно існувати в розчині й пояснити чому. {7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}  А Б В1 Mg2+ і Cl─Fe3+ і OH─Ag+ і Cl─2 Mg2+ і NO3─K+ і OH─H+ і CO32─3 Ba2+ і OH─Ba2+ і PO43─H+ і Cl─

Номер слайду 13

Те, що я чую, - я забуваю,Те, що я бачу, - я трохи пам’ятаю,Те, що я роблю, - я розумію. Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю,Я набуваю знань і навичок,А якщо я передаю знання іншим –Стаю майстром. Конфуцій4 етап: «Дах» - розв’язування експериментальних задач

Номер слайду 14

Інструктаж з БЖДДосліди проводити в лотках. Хімічні речовини не брати руками і не пробувати на смак. Посудину, з якої брали реактив, відразу закривати корком і ставити на місце. Надлишок реактиву не зливати (не зсипати) знову в посудину, де він зберігався. Бути дуже обережним під час роботи з кислотами та лугами. У разі потрапляння розчину на руки негайно змити його великою кількістю води.

Номер слайду 15

Завдання: провести відповідні досліди й написати рівняння в молекулярному та іонному вигляді. Барій Хлорид. Натрій Сульфат. Купрум ІІ Хлорид. Калій Гідроксид. Експериментальна задача:

Номер слайду 16

Вправа « А чи зможемо ми?»На дошці залишились такі написи: Fe3+ + 3 OH-  Fe(OH)3 ; 2 H+ + CO32- H2 O + CO2↑. Допоможіть відновити хімічні рівняння.5 етап « Вікна» - творче завдання

Номер слайду 17

Будинок знань

Номер слайду 18

Тестові завдання6 етап: ”Введення в експлуатацію”

Номер слайду 19

Взаємоперевірка

Номер слайду 20

Повторити § 4 – 17;Виконати вправи № 20 та 26 на ст. 89-90 Домашнє завдання

pptx
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
26 листопада 2020
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку