Презентація стане у нагоді під час узагальнення вивченого з теми "Розчини". Написанні рівнянь реакцій електролітичної дисоціації, йонного обміну, розв’язуванні задач.
Супрун Н. С. вчитель хімії Кобеляцького НВК №1 Узагальнення вивченого з теми «Розчини»Дата: 29.11.2017р.
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Будинок знань
Номер слайду 4
Знайдіть загальне закінчення, яке містить три літери для всіх перерахованих слів: {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ВИВЧ٭٭٭МІРКУВ٭٭٭АНАЛІЗУВ٭٭٭АТИАТИАТИ
Номер слайду 5
Тема уроку: Узагальнення вивченого з теми «Розчини»
Номер слайду 6
мета уроку:повторити основні поняття теми, удосконалити вміння писати рівняння електролітичної дисоціації та реакції йонного обміну й розв’язувати експериментальні задачі;розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння аналізувати, узагальнювати та робити висновки;виховувати творчий підхід до навчання, науковий світогляд, вміння брати відповідальність за прийняте рішення, колективізм
Номер слайду 7
ОПОРНА схема
Номер слайду 8
Мозковий штурм. Назвіть компоненти розчину. Суміш двох рідин, які не розчиняються одна в одній. Розчин, у якому певна речовина за певної температури й тиску більше не розчиняється. В яких агрегатних станах можуть перебувати розчини. Дисперсна система, у якій часточки розчиненої речовини не помітні неозброєним оком, але яку можна побачити з допомогою приладів. Реакція взаємодії між розчинами кислот і основ. Розчин з малим вмістом розчиненої речовини. Розчин з великим вмістом розчиненої речовини. Зависі, які характеризуються тим, що частинки речовини в розчині мають досить великі розміри, які можна розрізнити оком. За розчинністю речовини поділяються на : … 1 етап: Підготовка будмайданчика
Номер слайду 9
2 етап: Будуємо ”Фундамент, каркас” Прийом «Так чи ні ?»
Номер слайду 10
Вправа «Знайди місце»Завдання: розділити речовини на електроліти і неелектроліти. H2 SO4 KOHH2 CO3цукор. Na. Cl. O2 Етиловий спирт. НСl. H2 КNО3
Номер слайду 11
Вправа 1. Складіть рівняння дисоціації: KOH ↔ Na. Cl ↔ H2 SO4 ↔3 етап: «Стіни» - складання рівнянь дисоціації та іонного обміну
Номер слайду 12
Вправа 2. «Морський бій»Завдання: вказати, які пари йонів не можуть одночасно існувати в розчині й пояснити чому. {7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D} А Б В1 Mg2+ і Cl─Fe3+ і OH─Ag+ і Cl─2 Mg2+ і NO3─K+ і OH─H+ і CO32─3 Ba2+ і OH─Ba2+ і PO43─H+ і Cl─
Номер слайду 13
Те, що я чую, - я забуваю,Те, що я бачу, - я трохи пам’ятаю,Те, що я роблю, - я розумію. Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю,Я набуваю знань і навичок,А якщо я передаю знання іншим –Стаю майстром. Конфуцій4 етап: «Дах» - розв’язування експериментальних задач
Номер слайду 14
Інструктаж з БЖДДосліди проводити в лотках. Хімічні речовини не брати руками і не пробувати на смак. Посудину, з якої брали реактив, відразу закривати корком і ставити на місце. Надлишок реактиву не зливати (не зсипати) знову в посудину, де він зберігався. Бути дуже обережним під час роботи з кислотами та лугами. У разі потрапляння розчину на руки негайно змити його великою кількістю води.
Номер слайду 15
Завдання: провести відповідні досліди й написати рівняння в молекулярному та іонному вигляді. Барій Хлорид. Натрій Сульфат. Купрум ІІ Хлорид. Калій Гідроксид. Експериментальна задача:
Номер слайду 16
Вправа « А чи зможемо ми?»На дошці залишились такі написи: Fe3+ + 3 OH- Fe(OH)3 ; 2 H+ + CO32- H2 O + CO2↑. Допоможіть відновити хімічні рівняння.5 етап « Вікна» - творче завдання
Номер слайду 17
Будинок знань
Номер слайду 18
Тестові завдання6 етап: ”Введення в експлуатацію”
Номер слайду 19
Взаємоперевірка
Номер слайду 20
Повторити § 4 – 17;Виконати вправи № 20 та 26 на ст. 89-90 Домашнє завдання