Перегляд файлу

6 клас    ПІ учня_____________________

 

Узагальнення навчальних досягнень учнів з розділу

«Земля на плані та карті»

   I рівень. (обери одну вірну відповідь)

 

   1. Як називається масштаб, зображений у вигляді відрізка, поділеного на частини?

         А)іменований,     Б) числовий       В) лінійний,     Г) поперечний.

 

   2. Який напрямок указує тінь від предметів опівдні (о 12 год.)?

           А) на захід,        Б) на схід,          В) на північ,         Г) на південь

    

   3.  Географічна довгота буває:
А)           А) західною та східною              В) північною та південною
В)           Б) північною та східною             Г) південною та західною
5.       

   4. Материк, який перетинається всіма меридіанами Землі є:
А)            А)  Євазія       Б) Африка       В) Австралія      Г) Антарктида
6.        

    5. Географічна широта буває:
А)           А) західна, східна.        Б)  північна, південна

  

    6. Яку географічну широту має Північний полюс?

              А) 900 пн.ш.        Б) 00 пн.ш.        В) 900 пд.ш.       Г) 00 пд.ш.

 

II рівень……………………………………………………………………………….

 

          7. Переведіть числовий масштаб в іменований:

                  А) 1: 3000;     

                  Б) 1: 200000.

          8. Переведіть іменований масштаб в числовий:

                 А) в 1см. – 500 м., 

                 Б) в 1 см. – 40 км.

 

 

III рівень…………………………………………………………………………………

 

         9. Установіть відповідність, щодо географічного поняття та його пояснення:

 

  Поняття

                                      Відповідність

1. Малюнок

А. Об’ємна модель Землі

2. Аерофотознімок

Б. З  Б.  Зменшене зображення Землі, виконане в масштабі                                                                                            

3. Глобус

В. Схематичне зображення видимої місцевості.

4. Карта

Г. Зображення земної поверхні зверху.

1— 

2-- 

3-- 

4--

10. Визначте географічні координати точок.

А---

Б---

В---

Г---

 

14. Градусна сітка на глобусі та географічній карті » Народна Освіта

 

IV рівень………………………………………………………………………………….

              

              11. Подумайте, навіщо на картах і глобусах проведена градусна сітка?

            

             

 

 

 

              12. Що таке азимут, як його визначають?

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку