Узагальнення знань учнів із розділу «Співпраця в Інтернеті».

Про матеріал
Актуалізувати знання учнів про браузери, інтернет, алгоритм пошуку інформації в мережі Інтернет, електронну пошту, правила відсилання листів електронною поштою, структуру вікна поштового повідомлення, призначення папок електронної пошти, правила безпечної роботи в мережі Інтернет; формувати навички роботи з документами в мережі; розвивати в учнів мовленнєве чуття, культуру мовлення, навички самостійної роботи на комп’ютері; формувати уміння взаємодіяти в парах; виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Перегляд файлу

Тема. Узагальнення знань учнів із розділу «Співпраця в Інтернеті».

Мета: навчальна: актуалізувати знання учнів про браузери, інтернет, алгоритм пошуку інформації в мережі Інтернет, електронну пошту,  правила відсилання листів електронною поштою, структуру вікна поштового повідомлення, призначення папок електронної пошти, правила безпечної роботи в мережі Інтернет; формувати навички роботи з документами в мережі; розвивальна: розвивати в учнів мовленнєве чуття, культуру мовлення, навички самостійної роботи на комп’ютері; формувати уміння взаємодіяти в парах; виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Очікувані результати:

  •      мають загальне уявлення про інформаційні ресурси Інтернету; про правила співпраці в мережі;
  •      знають служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів;
  • уміють увійти у особистий обліковий запис поштової служби;
  •   здійснюють навчальну діяльність в Інтернеті за підтримкою та під контролем педагогів у закритому захищеному середовищі в тому числі й разом з іншими учнями/ученицями;
  •   обирають служби для задоволення власних навчальних, творчих потреб серед запропонованих вчителем/ вчителькою;
  •   надають доступ однокласникам/однокласницям до власних навчальних матеріалів за електронною адресою;
  •   коментують продукти своєї діяльності у мережі;
  •   усвідомлюють свої інформаційні потреби та прагнуть до їх задоволення через пошук;
  •   вміють сприймати та використовувати різноманітні інформаційні ресурси з дотриманням основних принципів авторського права та власної безпеки;
  •   виражають свою індивідуальність у процесі створення та публікації інформацій них продуктів.

 

Компетентності

Вільне володіння державною українською мовою – усно й письмово висловлюють свої думки, чітко та аргументовано пояснювати факти, визначають позитивні і негативні сторони користування Інтернетом, дотримуються правил надсилання електронних листів і безпечного користування Інтернетом.

Здатність спілкуватися рідною та іноземними мовами - активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в освітньому процесі.

Інформаційно-комунікативна компетентність - уміють увійти у особистий обліковий запис поштової служби; здійснюють навчальну діяльність в Інтернеті за підтримкою та під контролем педагогів у закритому захищеному середовищі в тому числі й разом з іншими учнями/ученицями; обирають служби для задоволення власних навчальних, творчих потреб серед запропонованих вчителем/ вчителькою; надають доступ однокласникам/однокласницям до власних навчальних матеріалів за електронною адресою.

Громадянські і соціальні компетентності - співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети – поставленого завдання вчителем (робота в парах), дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя (фізкультхвилинка, дотримання санітарно-гігієнічних норм під час роботи за комп'ютером).

 

Наскрізні лінії

Громадянська відповідальність – робота в парах, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, поваги до інших учасників навчального процесу.

Здоров’я і безпека - дотримання правил роботи в мережі Інтернет, правил роботи за комп’ютером, проведення фізкультхвилинка та зміна видів роботи на уроці – турбота про здоров’я підростаючого покоління та забезпечення школярів здоров’язбережувальним освітнім середовищем.

Перебіг уроку

  1.      Організаційна частина

 1. Психологічне настроювання на роботу

Ось дзвінок сигнал нам дав.

Працювати час настав.

-У кожного учня по три картки.

- Завдання дітей: обрати лише одне, що відповідає настрою, з яким вони прийшли на урок:

  •        1 - у мене дуже гарний настрій і я хочу працювати;
  •        2 - мені все одно. Що буде відбуватися на сьогоднішньому уроці;
  •        3 - я не хочу думати, працювати. Мені здається, що я нічого не пам’ятаю.

Одну із вибраних карток діти демонструють вчителю, тим самим оцінюючи свій настрій і налаштування на роботу. Учитель вивішує на дошці збільшену  картку, яка найбільш відповідає настрою учнів.

-Коли за справу людина береться із гарним настроєм, у неї все вийде, все складеться як найкраще.

-Усміхніться один одному. Подумки побажайте однокласникам успіхів.

Доска настроения в детском саду — купить по выгодной цене | Киев, Харьков,  Одесса, Львов

 

Девіз нашого уроку:

Не просто слухати, а чути,

Не просто дивитись, а бачити,

 Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно на уроці працювати.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

  •        Подивіться на слайд і скажіть, яких правил треба дотримуватися в кабінеті інформатики?
  •        Інформатика для учнів СЗШ №77 м.Львова: Вітаю з початком нового навчального  року!
  •        Так, правильно. Молодці!
  1. Оголошення теми і мети уроку
  •        Послухайте загадку і спробуйте відгадати, у формі чого у нас сьогодні буде проходити урок?

А діти наші до самої ночі

Все ними грають і грають -

З різних маленьких шматочків

Картинки збирають.

  •        Що це? (пазли)
  •        Ми сьогодні узагальнемо ваші отримані знання із розділу «Співпраця в мережі Інтернет».
  1. Узагальнення вивченого матеріалу з розділу «Співпраця в Інтернеті».
  •        Сьогоднішній урок у нас пройде у вигляді уроку-пазлу.
  •        Кожен пазл містить завдання, яке ва треба виконати.  Виконавши його, ми перевертаємо його і отримуємо маленький фрагмент картинки. А що зображено на цих пазлах ми дізнаємося, виконавши завдання.

1 пазл – Ерудит

  1. Відгадування ребусів
  •        Відгадайте ребус.

Составь ребус к слову «Интернет» - Школьные Знания.com Інтернет

  •        Що таке Інтернет? (всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп’ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою).

Сайт

  •        Що таке веб-сайти? (сайти, які складаються зі спеціальних сторінок).

Поняття про інтернет. Веб-сторінки для дітей - презентация онлайнБраузер

  •        Як називаються спеціальні програми для перегляду сайтів? (Браузер)
  •        Назвіть пошукові браузери, які ви знаєте?

Гра «Алгоритм пошуку інформації в мережі Інтернет»

  •        Назвіть алгоритм пошуку інформації в мережі Інтернет?

(добираємо ключові слова, пошук, аналіз результату пошуку, збереження результату пошуку).

Пошта

  •        Для чого призначена електронна пошта?

Гра «З’єднай частинки речень»

-Пропоную вам з’єднати частини речень.

2 пазл – Електронне спілкування

  •        Пропоную вам виконати інтерактивні вправи на платформі «Леарнінг апс».
  •        Зараз перевіримо, як ви гарно знаєте, що таке електронна пошта, правила відсилання пошти, структуру вікна поштового повідомлення, призначення папок електронної пошти.

https://learningapps.org/1704602

  • Молодці!
  • Переходимо до наступного пазлу.

3 пазл – Безпечна робота в Інтернеті

 Прочитайте гумористичні вирази у першому стовпчику, пригадайте за аналогією і запишіть у другий сповпчик відомі українські прислів’я.

№ з/п

Приклад

Відповідь

1.

Дарма, що нетбук, а й учня навчить

Дарма, що малий, а й старого навчить

2.

Сім разів перевір, один раз перевантаж комп’ютер

Сім раз відміряй, один раз відріж

3.

Біт байт береже

Копійка гривню береже

4.

Відформатувати диск — хвилина, а відновити інформацію — роки

Зрубати дерево — хвилина, а виростити  — роки

5.

Скажи мені, який у тебе комп’ютер, і я скажу, хто ти

Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти

6.

Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш

Кашу маслом не зіпсуєш

7.

Хто комп’ютер питає, той і розум має

Хто людей питає, той розум має.

8.

Дарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають

Дарованому коню в зуби не заглядають

9.

Кожен комп’ютер має свій процесор

Кожна голова має свій розум

10.

Один дисковод добре, а два краще

Одна голова добре, а дві краще

11.

Комп’ютер не на те, щоб тільки в ігри грати

Голова  не на те, щоб тільки головний убір носити.

12.

Комп’ютер питай, а свій розум май

Людей питай, а свій розум май.

13.

Вірусів боятися – в Інтернет не ходити.

Вовка боятися – в ліс не ходити.

 

  •      Пропоную скласти пазл на інтерактивні й платформі і перевірити, як ви розрізняєте правила поводження в мережі інтернет і недопустиму поведінку в Інтернеті? https://learningapps.org/3052839

4 пазл- Хвилинка здоров’я

-Пропоную вам трішечки відпочити під музичний супровід.

https://www.youtube.com/watch?v=nF4PfuoGh20

5 пазл – Творчиий (15 хв)

  •        Ми зараз будемо працювати за комп’ютером. Але так,як у нас інтернет є тільки на 4 комп’ютерах. То завдання будуть у дітей різні.

1-3 комп’ютер - діти заходять в свою електронну адресу і відправляють мені лист. В листі ви повинні написати мені, 2-3 речення, як пройшли ваші канікули, вставити в лист смайлики і відправити вчителю.

4-7 комп’ютер - ви заходите на дитячий сайт «Казкар». Відкриваєте розділ «Легенди про міста». Копіюєте легенду про місто Київ. У папці «Мої документи. 4-Г клас. Ви створюєте вьордовский документ, підписуєте його Київ. Вставляєте текст і фото Київа зліва. Виставляєте текст по ширині.

8-12 комп’ютер– заходите на сайт «Колаж онлайн». Робите колаж з фото «Зима». https://mycollages.ru/app-creative/?id=147

  1. Підсумок уроку

6 пазл – Тестувальний

  •      У вас у кожного лежать листочки. Вам треба написати на ньому своє прізвище. Ми зараз напишемо тести, вам треба на кожну відповідь написати відповідну правильну відповідь.

https://naurok.com.ua/test/internet-521111.html

-Тепер обміняйтеся листочками і зробимо самоперевірку.

- Молодці! От ми і виконали завдання всі на пазлах.

-Подивіться уважно і скажіть, яка картинку ми отримали.

- Так ,яких правил треба дотримуватися під час роботи в Інтернеті.

- Чому діти зараз довго часу проводять за комп’ютером?

- Як телефони і комп’ютери впливають на стан здоров’я дітей?

- Як ви вважаєте, чому тато взяв свою дитину з а руку і тягнув від комп’ютера?

- Який ми можемо зробити висновок?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку